دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99
انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی
7

دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99

در اینجا می توانید دفترچه های انتخاب رشته های با سوابق تحصیلی و براساس معدل را دانلود کنید.

انتخاب رشته سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99

انتخاب رشته سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد سال 99 از تاریخ 25 آذر تا 30 آذر 99 در سایت سازمان سنجش انجام می شود. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد (براساس معدل کارشناسی) سال 99 از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی (معدل) ارشد 99

مشاوره رایگان اولیه انتخاب رشته سوابق تحصیلی ارشد 99

دفترچه های انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99

دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی با عنوان دقیق دفترچه انتخاب رشته صرفاً با سوابق تحصیلی در تاریخ یک مرداد ماه سال 99، در سازمان سنجش قرار داده شد. دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99، به صورت یک فایل کامل پی دی اف منتشر شده است. دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته بدون کنکور سال 99 برای تمامی گروه های تحصیلی و همهدارندگان مدرک دیپلم مورد پذیرش سازمان سنجش، قابل استفاده است. این دفترچه باید پس از دانلود به خوبی مطالعه شود تا انتخاب رشته موفقی براساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم خود داشته باشید.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99، می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. با توجه به اینکه باید به روزترین و تازه ترین نسخه این دفترچه را مورد استفاده قرار دهید، مرکز مشاوران تحصیلی، آخرین نسخه دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی 99 را برای دانلود قرار داده ایم.

[maxbutton id=”23″ ]

مشخصات و شرایط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی دارند، به صورت جداگانه توسط سازمان سنجش منتشر شد. در این دفترچه که به نوعی پیوست دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99 است، شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه های خاص و یا دانشگاه هایی که شرایط ویژه ای را برای پذیرش دانشجوی براساس سوابق تحصیلی دارند، آورده شده است. دفترچه شرایط دانشگاه ها در انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99 را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

[maxbutton id=”24″ ]

همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر برای مشاوره رایگان انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99 اقدام کنید. مرکز مشاوران تحصیلی تصمیم گرفته است تا با مشاوره های رایگان خود در زمینه انتخاب رشته سوابق تحصیلی، شما را در این برهه، کمک کند.

مشاوره رایگان انتخاب رشته سوابق تحصیلی

همچنین برای راحتی کار شما، فرمی را طراحی کرده ایم که می توانید از طریق آن در طول مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته سوابق تحصیلی سال 99 (5 مرداد تا یکم شهریور 99) درخواست مشاوره رایگان برای انتخاب رشته سوابق تحصیلی را برای ما اعلام و ارسال کنید.

[maxbutton id=”13″ ]

انتخاب رشته سوابق تحصیلی 99

پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی باید حتماً آن را به طور کامل تحلیل کنید. با توجه به اینکه تحلیل چنین دفترچه ای نیاز به تجربه و تخصص دارد، بهتر است قبل از انتخاب رشته سوابق تحصیلی خودتان، حتماً مطلب زیر را که راهنمایی جامع و کامل برای انتخاب رشته دقیق و صحیح انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی است را مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال از مشاوره های رایگان مشاوران تحصیلی استفاده کنید.

راهنمای جامع انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 99

رشته های بدون کنکور سال 99

در هر گروه از مجموعه های تحصیلی مانند گروه تجربی، گروه ریاضی، گروه انسانی و …، یک سری رشته های بدون کنکور از طریق سوابق تحصیلی دیپلم شما، قرار داده شده است. در دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی، هیچ تفکیکی بر روی لیست رشته ها انجام نشده است. بنابراین توصیه می شود، ابتدا لیست رشته های گروه خود را بشناسید. ما در لینک های زیر علاوه بر معرفی کامل فهرست رشته های بدون کنکور سال 99، سهی کرده ایم تا بهترین رشته های بدون کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی را در هر گروه برای شما مشخص کنیم تا بتوانید بهترین رشته های بدون کنکور سال 99 را در فرم 100 تایی انتخاب رشته سوابق تحصیلی خود گلچین نمایید

بهترین رشته های بدون کنکور تجربی 99

بهترین رشته های بدون کنکور ریاضی 99

بهترین رشته های بدون کنکور انسانی 99

بهترین رشته های بدون کنکور هنر 99

بهترین رشته های بدون کنکور زبان 99

دانلود دفترچه های انتخاب رشته سوابق تحصیلی سال های گذشته

شاید نیاز داشته باشید تا دفترچه های انتخاب رشته سال های گذشته را نیز مشاهده کنید. برای راحتی شما، تمامی دفترچه های انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی و یا همان دفترچه های پذیرش بدون کنکور سنوات قبل را نیز برای شما قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوط به آن، نسبت به دانلود آن اقدام کنید.


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 98

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 98 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”16″ ]


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 97

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 97 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”19″ ]


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 96

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 96 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”20″ ]


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 95

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 95 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”22″ ]


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 94

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 94 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”18″ ]

 

[maxbutton id=”17″ ]


دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی 93

از طریق لینک زیر، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور یا همان دفترچه انتخاب رشته صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال 93 را دانلود کنید.

[maxbutton id=”21″ ]


[maxbutton id=”13″ ]

به این مطلب امتیاز دهید

سلام کنکور ارشد ۱۴۰۰ روزانه قبول شدم
۱_اگر در دانشگاه ثبت نام کنم میتوانم موقع انتشار دفترچه باسوابق انتخاب رشته کنم؟
۲_اگر در انتخاب رشته باسوابق قبول شوم اولویت با رشته ای خواهد بود که با سوابق قبول شدم و حتما باید از رشته و دانشگاه قبلی انصراف دهم؟؟ یا انصراف از رشته قبلی اختیاری است و میتوانیم قبولی در با سوابق را نادیده بگیریم و در رشته و دانشگاه قبلی بمانیم؟؟

سلام.
1- بله می تونید.
2- بستگی به قانون امسال داره ولی اون چه که بوده این بوده که اجازه انصراف و عدم انصراف داده میشد بعد از قبولی

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

لیست رشته های بدون کنکور تجربی ۱۴۰۱
انتخاب رشته کنکور سراسری
لیست رشته های بدون کنکور تجربی ۱۴۰۱

لیست رشته های بدون کنکور تجربی در سال ۱۴۰۱ رشته های تجربی که در سال ۱۴۰۱، بدون کنکور پذیرش می شوند در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. گروه علوم پایه دارای 11 رشته، گروه کشاورزی 21 رشته، وزارت بهداشت 3 رشته و رشته های مشترک با گروه علوم …

آخرین رتبه های قبولی رشته بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها 1401-1400
انتخاب رشته کنکور سراسری
2
رتبه های قبولی رشته بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها 1401-1400

رتبه های قبولی رشته بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها 1401-1400 رتبه های قبولی رشته بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها دانشگاه ها 1401-1400 براساس رتبه های قبولی کنکور تجربی 1400 تخمین زده می شود. رتبه مورد نیاز برای قبولی بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها در کنکور تجربی به …

رتبه های قبولی ساخت پروتزهای دندانی دانشگاه ها 1401-1400
انتخاب رشته کنکور سراسری
2
آخرین رتبه لازم برای قبولی پروتزهای دندانی 1401-1400

آخرین رتبه لازم برای قبولی پروتزهای دندانی 1401-1400 آخرین رتبه لازم برای قبولی پروتزهای دندانی 1401-1400 براساس رتبه های قبولی کنکور تجربی 1400 تخمین زده می شود. رتبه های قبولی پروتزهای دندانی در کنکور تجربی در دانشگاه های مختلف به درصدهای داوطلب، سهمیه داوطلب و جنسیت داوطلب بستگی دارد. بنابراین …