نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402

نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت
تخمین رتبه
14

نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402

نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402 مشاوران تحصیلی 1402 به صورت آنلاین راه اندازی شده است. نبودن یک نرم افزار دقیق در حوزه تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت و وجود دپارتمان های متعدد تخصصی وزارت بهداشت باعث شد تا این نرم افزار را به صورت آنلاین در اختیار داوطلبان ارشد وزارت بهداشت بگذاریم. پیش از این نرم افزار، تخمین رتبه های ارشد وزارت بهداشت به صورت دستی انجام می گرفت.

ویژگی های نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402

ویژگی های نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402 مشاوران تحصیلی شامل موارد زیر است:

  1. سعی شده است حداقل نیمی از رتبه ها و ترازهای کارنامه های ارشد وزارت بهداشت تحلیل و در نرم افزار بارگزاری شود تا دقت نرم افزار در بالاترین سطح خود قرار بگیرد.
  2. دقت نرم افزار تخمین رتبه در رشته های زیر بیش از 98 درصد است: پرستاری، علوم آزمایشگاهی 1، علوم آزمایشگاهی 3، علوم آزمایشگاهی 2 رشته هماتولوژی یا خون شناسی، تغذیه، مامایی و مشاوره در مامایی، اپیدمیولوژی، روانشناسی
  3. دقت نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت در سایر رشته ها بیش از 90 درصد است.
  4. تأثیر بیست درصدی معدل به طور کامل در محاسبه تراز و رتبه دهی رعایت می شود.
  5. درصدهایی که در نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت وارد می کنید با فرمول ترازدهی علمی سازمان سنجش پزشکی مورد محاسبه قرار می گیرد و تأثیر 80 درصدی آن نیز لحاظ می شود.
  6. سرعت نمایش نتایج تخمین رتبه در نرم افزار وزارت بهداشت بسیار بالا می باشد.
  7. نتایج تخمین رتبه نرم افزار وزارت بهداشت توسط تیم های تخصصی ارشد و دکتری وزارت بهداشت مورد تست و تأیید قرار گرفته است.

تصاویری از نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402

در ادامه تصاویری از محیط نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 1402 را برای شما قرار داده ایم.

پس از ورود به لینک نرم افزار، وارد نرم افزار تخمین رتبه ویژه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می شوید که تصویر آن در زیر قرار داده شده است.

صفحه اصلی نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

پس از وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد پیامکی، دو تخمین رتبه رایگان در اختیار شما قرار داده می شود. باید رشته خود را از لیست رشته ها انتخاب کنید و سپس لیست دروس و کادر معدل به شما نمایش داده می شود.

انتخاب رشته و نمایش لیست دروس و کادر معدل در نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

سپس درصدهای خود را در دروس مربوطه و معدل خود را در نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی وارد می کنید.

وارد کردن اطلاعات درصدها و معدل در نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت براساس درصدهایی که زده اید و معدل شما و تأثیردهی هر کدام از آنها به صورت جداگانه، براساس فرمول های وزارت بهداشت و سازمان سنجش پزشکی ترازدهی را انجام می دهد. در نهایت مبتنی بر داده های کارنامه های سال گذشته و تحلیل و تأیید نهایی مشاوران متخصص رشته های ارشد وزارت بهداشت، نتیجه نهایی تخمین رتبه شما به شما نمایش داده می شود.

نمایش نتیجه در نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

3.4/5 - (7 امتیاز)

ببخشید دو‌بار ارسال کردم نذاشتید
چقد دلمون خوش باشه؟ چقد تطابق داره این تخمین با واقعیت؟ چند درصد!؟

با سلام حداکثر رتبه قبولی به ترتیب در رشته های قارچ شناسی و انگل شناسی و باکتری شناسی و ویروس شناسی
سراسری ( کل ایران ) چقدر است ؟

با سلام و وقت بخیر
ببخشید امکانش هست که پاسخنامه اشتباه تصحیح شده باشه ؟( باتوحه به اینکه این اتفاق تو سال ۹۹ و ۹۵ برای عده ایی افتاده بود و رسیدگی کردن بهشون ) چون من پاسخ هام رو هم با کلیدنهایی و هم با کلید اولیه چک کردم ولی نتیجه اصلا با کلید نهایی همخوانی نداره.
با تشکر

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …