نمونه کارنامه های کنکورهای ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت

کارنامه های کنکور ارشد علوم و بهداشت

کارنامه های کنکور ارشد در رشته های مختلف در دو وزارت علوم و وزارت بهداشت، یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که هر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در جستجوی آنست. کارنامه های کنکور ارشد از سالی به سال دیگر بسیار متفاوت می شود. درصدها، ترازها و رتبه ها به گونه ای تغییر میکند که اصلاً باور کردنی نیست. همه چیز به سطح سختی و آسانی سوالات و میزان آمادگی داوطلبان کنکور ارشد هر سال وابسته است.

کارنامه های کنکور ارشد 99 علوم و بهداشت

با مقدمه ای که در بالا گفته شد. ارزش کارنامه های کنکور ارشد علوم و بهداشت به سال قبلی آن وابسته است. کنکور ارشد سال جدید کنکور ارشد 1400 است. پس کارنامه های ارشد سال 99 کنکورهای ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت بسیار مهم هستند. نمونه کارنامه هایی که برای کنکور ارشد 1400 مورد مقایسه و استخراج اطلاعات قرار می گیرند، باید مربوط به کارنامه های کنکور ارشد 99 باشند.

نکته ای مهم تر: اگر در کارنامه های ارشد سال 99 چه در ارشد وزارت علوم و چه در ارشد وزارت بهداشت، درس الف را صد نفر اول کنکور ارشد یک رشته ای به صورت میانگین 50 درصد زده باشند، آیا در کنکور سال 98 هم همین اتفاق افتاده است؟

جواب: خیر! درصد درس الف ممکن است به صورت میانگین 15 درصد زده شده باشد. 

دلیل: سطح سختی و آسانی سوالات.

راه حل: میانگین موزون درصدها بهترین راه حلی است که اطلاعات کارنامه های کنکور ارشد سال 99 را برای کنکور ارشد 1400 ارزشمند می کند.

نمونه کارنامه های مناسب برای کنکور ارشد 1400 علوم و بهداشت

نمونه کارنامه های کنکور ارشد سال 99 برای استخراج اطلاعات و درصدها و رتبه ها برای کنکور ارشد 1400 علوم و بهداشت استفاده می شود. اما وقتی یک مشاور متخصص درباره کارنامه ها و استفاده از اطلاعات آنها صحبت می کند، با یک داوطلب عادی فرق می کند.

مشاوران تحصیلی حرفه ای کنکورهای ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت، میانگین موزون درصدهای سال های مختلف را کنار هم می چینند و به یک الگوی دقیق از میانگین درصد مورد نیاز برای کسب رتبه در کنکور ارشد 1400 می رسند. رسم یک نمودار لگاریتمی به راحتی به مشاوران تحصیلی بسیار حرفه ای و با تجربه، دانشی را می دهد که خطای آن عملاً بسیار کمم می شود.

ما برای شما، نمونه کارنامه های کنکور 99 را برای دستیابی به اطلاعات برای کنکور ارشد 1400، در هر رشته ای از کنکور کارشناسی ارشد قرار داده ایم. دانش تخصصی ارزشمندی که از مقایسه میانگین ها و بدون خطا کردن درصدهای مورد نیاز باید وجود داشته باشد، در یک سری فایلهای کاملاً دقیق در اختیار شما گذاشته خواهد شد.

نمونه کارنامه های ارشد 99

نمونه کارنامه های کنکورهای ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت را از طریق لینک های مربوط به آنها، می توانید مشاهده کنید. سعی شده است در تمامی رشته های کنکورهای کارشناسی ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت، نمونه کارنامه هایی موثق قرار داده شود که بخش کوچکی از تعداد کارنامه هایی است که در اختیار مرکز مشاوران تحصیلی است.

نمونه کارنامه های ارشد وزارت علوم سال 99

نمونه کارنامه های ارشد وزارت بهداشت سال 99

سلام…با رتبه ۱۸۸سهمیه پنج درصدو ۱۷۰۰کشوری،شانس قبولی در روزانه تبریز یا اردبیل روانشناسی تربیتی رو دارم؟

سلام با معدل ۱۷.۴۰ و تخمین رتبه داخلی جراحی ۵۰۰ و‌سهمیه ۵ درصدی امکان قبولی دولتی این‌گرایش رو دارم؟؟

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.