مغایرت معدل در کنکور کارشناسی ارشد

مغایرت معدل در کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
438

 تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد باعث شده که سوالات زیادی برای داوطلبان در مورد ثبت اشتباه معدل در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ایجاد شود. اول از همه بگوییم که منظور از ثبت اشتباه معدل، درج معدلی بالاتر از معدل مقطع کارشناسی شما در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است.

مهم ترین کاری که درباره مغایرت معدل و لغو قبولی کارشناسی ارشد باید انجام دهید این است که:

  1. نامه درخواستی که به سازمان سنجش می دهید، بسیار شفاف و استاندارد باشد
  2. مدارک و مستنداتی که نیاز است را به درستی و با فرمت صحیح و استاندارد به پیوست نامه درخواست خود ارسال کنید. 

این دو مرحله را اگر به درستی انجام دهید، درخواست شانس قبولی شما در اولویت های بعدی انتخاب رشته که براساس معدلی که دارید، بسیار بسیار بیشتر می شود. 

وارد لینک زیر شوید و دقیقا منطبق بر این مطلب، نامه درخواست و مدارک مورد نیاز را برای سازمان سنجش ارسال کنید.

دستورالعمل ارسال درخواست صحیح به سنجش به خاطر مغایرت معدل

میزان تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد

از مجموع 10000 تراز یا نمره کل که بالاترین نمره در کنکور کارشناسی ارشد محسوب می شود حداکثر 2000 تراز به معدل مقطع کارشناسی اختصاص پیدا می کند، یعنی در شرایطی که دو داوطلب کنکور کارشناسی ارشد از آزمون کتبی کارشناسی ارشد نمره یکسانی کسب کنند، معدل تعیین کننده رتبه بهتر خواهد بود یعنی آن داوطلبی که معدل موثر بالاتری داشته رتبه بهتری کسب می کند پس درج صحیح معدل از اهمیت بالایی برخوردار است.

توضیحات کامل در مورد تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد

نکات مربوط به ثبت معدل در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

برای ثبت معدل در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به نکات زیر توجه کنید:

  1. اگر در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، هنوز فارغ التحصیل نشده اید، میانگین معدل خود را  ثبت کنید.
  2. اگر پس از فارغ التحصیلی متوجه شدید که معدل کل شما از معدلی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ثبت کرده اید بالاتر یا پایین تر است می توانید در دفعاتی که سازمان سنجش، جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی اعلام می کند، معدل خود را ویرایش کنید. اگر معدل کل شما بالاتر از معدلی بود که در زمان ثبت نام ارائه کرده اید ولی ویرایش را انجام ندادید پس به خودتان ظلم کرده اید چون شما با همان معدلی که در زمان ثبت نام، ثبت کرده اید سنجیده می شوید، ولی اگر معدل کل شما از معدل ارائه شده در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کمتر شد و ویرایش را انجام ندادید، در دردسر افتاده اید، چرا که سازمان سنجش در زمینه معدل بخاطر تأثیر آن در کنکور کارشناسی ارشد بسیار سختگیر است.
  3. اگر در دوره های کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده اید، در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ارائه معدل مقطع کارشناسی کفایت می کند.
  4. اگر در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اید، در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید حتما معدلی که در مدرک کارشناسی شما درج شده است، ثبت گردد.
  5. اگر دارای دو مدرک کارشناسی هستید و قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را دارید، باید در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، معدل آن رشته ای را وارد کنید که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آن را به عنوان رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی اعلام کرده اید.
  6. اگر به عنوان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد، مدرک کاردانی هم گرفته اید و بعد از آن مدرک کارشناسی دریافت کرده اید باید معدل کاردانی خود را نیز وارد کنید و معدل شما براساس میانگین معدل کاردانی و کارشناسی شما می شود.
ویرایش معدل کارشناسی در کنکور ارشد

ویرایش معدل کارشناسی در کنکور ارشد

ویرایش معدل در کنکور کارشناسی ارشد

اگر تمام نکات بالا را در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفتید اما باز هم معدل مقطع کارشناسی خود را در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اشتباه ثبت کردید، چند فرصت جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی از سوی سازمان سنحش در اختیار شما قرار می گیرد. 

     1. زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که معمولا دو ماه پس از ثبت نام اولیه است.

     2. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های سازمان سنجش در حوزه های مختلف که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. 

     3. در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد که آخرین زمان ویرایش معدل مقطع کارشناسی می باشد.

مغایرت معدل در زمان ثبت نام دانشگاه محل قبولی 

اگر در کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته شدید و قصد ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را دارید ولی معدل مدرک کارشناسی شما با معدلی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ارائه کرده اید، مغایرت دارد و در زمان های اعلام شده ویرایش را انجام ندادید، از ثبت نام قطعی شما در دانشگاه محل قبولی جلوگیری می شود یعنی شما با ارائه مدارک به دانشگاه محل قبولی به صورت مشروط ثبت نام می شوید و مدارک خود را ارائه می کنید تا بررسی های لازم در مورد مدارک و مستندات شما صورت گیرد. نتیجه نهایی بررسی های انجام گرفته از طریق داشگاه محل قبولی به شما اعلام می شود و نیازی به مراجعه شما به سازمان سنجش نیست. 

با توجه به تمام نکات ارائه شده، می توان گفت ارائه صحیح معدل در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است زیرا اگر حتی به اندازه یک صدم معدل خود را بالاتر ارائه کرده باشید گرفتار دردسر شده اید و سازمان سنجش می تواند مانع ثبت نام شما در دانشگاه محل قبولی شود و قبولی شما را مردود اعلام کند. 

دستورالعمل ارسال درخواست صحیح به سنجش به خاطر مغایرت معدل

4.5/5 - (4 امتیاز)

سلام خسته نباشید
ببخشید من فارغ التحصیل شدم ولی هنوز مدرکم رو نگرفتم
از طرفی دانشگاه ها هم تعطیل هستند تا ۹ مرداد
و مهلت ویرایش معدل ۸ مرداد هست؟
امکان تمدید مهلت ویرایش هست با توجه به تعطیلی دانشگاه ها؟

سلام. من دو هفته پیش آخرین نمرم هم ثبت شد و فارغ شدم. تو سایت زده برام معدل کل 17.26.ولی من خودم حساب کردم معدلو 17.258بدست اومد برای همین 17.20 معدلو وارد کردم. مشکلی پیش میاد؟

سلام
من سال ۹۲فارغ التحصیل شدم و مدرک موقت گرفتم ولی اصل مدرکم رو هنوز نرفتم که بگیرم و امسال هم ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادم و معدل مدرک موقت رو زدم و یک ایمیل به سازمان سنجش زدم و اطلاع دادم.
میخواستم ببینم مشکلی برای قبولی ارشد پیش میاد؟

سلام وقت بخیر
من در اسفند ۹۹ امتحان معرفی به استاد داشتم نمرش هم اومد، میخواستم بدونم معدلی که باید وارد کنیم باید معدل کل باشه یا معدلی که تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ هست؟؟ و اینکه آیا نیازی هست که فرم تایید رو داشته باشم؟؟ در ضمن من ترم ۱۰ معرفی به استاد برداشتم. ولی هنوز مدرک موقت نیومده.

سلام وقتتون بخیر. من موقع ثبت نام هنوز فارغ التحصیل نشده بودم و معدل کل تا ترم ۶ رو وارد سایت سنجش کردم و آموزش دانشگاه هم همین معدل رو برام در فرم معدل تایید کرد.(یعنی تا ۳۱/۶/۹۹)
ممکنه موقع ثبت نام ایراد بگیرن که باید معدل تا آخر ترم ۷ رو وارد میکردم؟ و الان لازمه که دوباره از دانشگاه برای معدل ترم ۷ تایید بگیرم؟ خیلی متشکرم.

سلام. اگردانشگاه معدل شما رو تایید کرده و با توجه به اینکه اون موقع فارغ التحصیل نشده بودید، سازمان سنجش نمی تونه بهتون گیر بده ولی اگر می تونید برای معدل کل تا ترم 7 هم تأییدیه بگیرید و ارسال کنید هم براتون بد نیست

سلام علیکم
تقی هستم.مربوط به مدرک حوزه علمیه و تاریخ فارغ التحصیلی.
آموزش خودش سهل انگاری کرده است و در تاریخ معینی که تاریخ98-99بوده عمدا امتحان برگزار نکردند.وبعدا آزمون برگزار کردند وبه همین خاطر99-400خورده.صحبت کرده ام و قبول نکردند که تاریخ را به تاریخی که باید امتحان برگزار می کردند و برگزار نکردند بر گردانند.حالا می خواهم بروم وشکایتشان کنم.تا دمار از روزگارشان در بیاورند.به نظر شما چه بگویم؟با توجه به اینکه عمدا امتحان را نگرفتند و اذیت کرده اند. و از سویی این تک درسی که امتحان آن را در 99-400برگزار کردند،درسی بوده که خود آموزش گفته بود نیاز به اخذ این درس نیست و بعدا یعنی زمانی که نیاز به مدرک بوده گفتند نخیر لازم است که خوانده شود.

سلام وقتتون بخیر. ببخشید یعنی اگر معدل کل کارشناسی از معدلی که ثبت کردیم بیشتر بشه مشکلی نیست؟
اگر معدل کل کارشناسی تا آخر شهریور اون سالی که کنکور داده باشی بیاد مسئله ساز نیست؟

سلام. تا دو سال پیش، معدل وارد شده کمتر از معدل واقعی رو گیر نمی دادن ولی پارسال معدلهای مغایر چه کمتر و چه بیشتر رو گیر دادند.
اگه دانشجو باشید ازتون میخوان آخرین معدل ثبت شده رو بزنید نه معدلی که می خواد آخر شهریور بیاد

سلام.
من دانشجوی ترم دوم ارشد هستم.
من برای ثبت نام ارشدمعدل سطح یک حوزه که کاردانی حساب میشه را هنگام ثبتنام وارد نکردم و اصلا نمی دانم آیا مدرک سطح یک حوزه که کاردانی هست را باید معدلش را می نوشتم یا نه؟و فقط معدل واحدها را درج کردم.که مجموع معدل سطح یک که کاردانی حساب میشه و واحدها بسیار بالاتر از آن چیزی است که در هنگام ثبتنام درج کردم.
حالا سوال این است که آیا به خاطر عدم وارد کردن معدل کاردانی قبولی را لغو می کند؟و اینکه یکی از دوستان گفته بود گه معدلش رو کمتر از آن چه بوده وارد کرده و باز هم از قبولی او جلوگیری شده.آیا حتی اگر مجموع بالاتر هم بشود ولی کمتر در هنگام ثبتنام درج کرده باشی مشکل است؟
خیلی نگرانم کردید.
و اینکه تاریخ فارغ التحصیلی من سال تحصیلی 99-400خورده در حالی که باید98-99باشه و برای این سازمان سنجش چکار می کند؟
من روزانه دانشگاه تهران قبول شدم.

سلام من کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور امتحان دادم قبول هم شدم اما کارشناسی ناپیوسته داشتم معدل کاردانی رافقط اشتباهی ۳صدم بیشتر زدم امامعدل کارشناسی را درست وارد کردم آیا برام مشکلی پیش میاد

سلام. با توجه به اینکه معدل دوره کاردانی و کارشناسی با هم جمع و تقسیم بر دو میشه عملاً زیاد تاثیری نمی ذاره و با توجه به نوع قبولی شما، بعید هست که مغایرت معدل باعث لغو قبولی شما بشه

سلام. من فراگیر پیام‌نور ارشد قبول شدم ولی به دلیل مغایرت معدلم اونم فقط ۳ صدم بوده گفتن این ترم رو کلا از دست دادم و باید منتظر پاسخ سازمان سنجش باشم که ایا قبولیم لغو میشه یا نه. احتمال قبولی یا لغوم چقدره؟

سلام. احتمال لغو قبولی پایینه
چون اولا فراگیر پیام نور قبول شدید که اکثر بچه ها با مغایرت معدل هم به تراز مورد نیاز برای تایید قبولی، می رسند.
و دوم اینکه سنجش بیشتر به قبولی دوره های روزانه و عدم تطابق معدل گیر میده تا دانشگاه های پیام نور و آزاد

سلام من دانشجوی ارشدم دوره روزانه
معدل کارشناسیمو ۴۰صدم بیشتر وارد کرده بودم ۱۴.۵بودمکه به اشتباه۱۴.۹۰زده بودم
من الان ترم دومم و مشغول تحصیل هیچ تماسی از دانشگاه و سازمان سنجش مبنی بر لغو قبولی نداشتم
جای نگرانی نیست؟

سلام وقت بخیر.من ارشد بیوشیمی دانشگاه گیلان قبول شدم .ثبت نام کنکور ارشد ۲۳آذر سال۹۸ بود بعد من اون موقع معدل کل تا ترم۶ وارد کردم برا ثبت نام یعنی۱۶.۲۶.چون هنوز دانشجو بودم و معدل کل کارشناسیم شده الان ۱۵.۹۵ .موقع ویرایش اطلاعات برا ثبت نام ارشد ویرایش نکردم معدلمو .داوطلبانی ک دانشجو هستن معدل کل کارشناسی رو ندارن زمان ثبت نام کنکور درسته؟آیا فرم واحدهای گذرانده و ریز نمرات تحویل بدم این مغایرت از بین میره؟

سلام. اگر تا تاریخ ویرایش، معدلی که داشتید همین بوده ایرادی نداره و می تونید با ریزنمرات از عدم مغایرت حرف بزنید ولی اگر تا تاریخ ثبت نام، معدل کل شما اعلام شده تا اون تاریخ و کمتر از معدل اعلامی تون بوده باید ویرایش می کردید.

با سلام من پذیرفته شده ی ارشد پیام نور هستم که به دلیل مغایرت معدل کارشناسی، سازمان سنجش به دانشگاهم نامه زده که ثبت نام من لغو بشه و ۱۰ روز هم وقت دارم که درخواست اولویت بعدی انتخاب رشته رو بدهم
الان من دقیقا چی کار باید بکنم

سلام دو بار شده سوال رو میپرسم ولی جواب ندادید خیلی واجبه خواهش میکنم جواب بدید. من در کارشناسی ارشد 99مغایرت معدل داشتم و دانشگاه روزانه لغو قبولی شدم. و اولویت بعدی رو طبق پیام سنجش انتخاب کردم و کد رهگیری دریافت کردم لذا حدود یک ماه ونیم شده پاسخ دریافت نکردم و نگرانم . میخواستم بدونم ایا پاسخ بقیه داوطلبانی که شرایط منو داشتن اعلام شده یا خیر و باید منتظر بمونم هنوز یا اقدامی انجام دهم . در ضمن اولویت بعدی من دانشگاه پیام نور میباشد.

سلام. در کامنت قبلیتون جوابتون داده شد.
به دلیل مشکلات کرونا که به نوعی دامن گیر کل مجموعه مرکز مشاوران تحصیلی شد، پاسخ ها رو دیر داریم می دیم. بابت این تاخیر عذرخواهی می کنیم.

سلام . وقت بخیر میخواستم ببینم پاسخ متقاضیانی که ارشد مغایرت معدل داشتند و لغو قبولی شدند و اولویت بعدی رو انتخاب کردند اعلام شده است . چون من درخواستمو فرستادم و کد رهگیری دریافت کردم اما پاسخ هنوز اعلام نشده بهمن شد . میخواستم ببینیم بقیه بچه ها پاسخشون امده.

سلام. فعلا کسی اطلاعی از گرفتن جواب درخواستش نداده توی سایت.
پیگیری مرکز مشاوران تحصیلی هم تقریباً به اینجا رسیده که نزدیک به 30 درصد درخواستهایی که مدارک کامل بوده و کمیسیون سنجش برای اونها تشکیل شده پاسخ نهایی خودشون رو دریافت کردند.

سلام . همه مشخصاتمو تو نامه نوشتم ودرخواستمو اما مستنداتی پیوست نکردم. چون ارسال نمیشد میگفت حجم زیاده و چون تو راه دوری از شهر بودم اینترنت ضعیف بود. اما ناهه ثبت شده و کد رهگیری برام فرستادن. البته از روزانه میهوام برم پیام نور. میخواستم ببینم کی جواب میاد؟

سلام.
پیوست ها و مستندات براشون بسیار اهمیت داره. می تونستید ویرایش هم بکنید درخواستتون رو و مدارک رو هم پیوست کنید. با توجه به نوع انتقالتون از دولتی به پیام نور و با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه های پیام نور جزء دانشگاه هایی هستند که دانشجویان ارشد براساس سوابق تحصیلی می گیرند، شانستون تقریبا نزدیک به صد در صده

سلام من همه چیو درست و با مستندات ارسال کردم و درخواستمو حتی رفتم سازمان سنجش فرستادم. مغایرت هم4صدم بود فقط ولی هنوز جوابی نیومده! توی کارنامه سبزم کلی رشته دیگه بود که با اختلاف زیاد میاوردم شاید12تا به نظر شما من چیکار کنم؟

سلام وقت بخیر. من به خاطر مغایرت معدل لغو قبولی در دانشگاه روزانه شدم و درخواست اولویت بعدی رو در پیام نور دادم شماره نامه و کد رهگیری هم برام امده ولی زمانی که مراجعه میکنیم به سیستم رهگیری نامه، پاسخی نیست و برای من هم هنوز پاسخی نیامده. شماره های سنجش هم جواب نمیدن چه کنم ترم تمام شد کی جواب خواهد امد و ایا موافقت خواهد شد. در ضمن من درخواستمو شفاف نوشتم اما مدارکی پیوست نکردم چون ارسال نمشد و میگفت حجم ان زیاد است. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون

بله رفتم سنجش حدود دو هفته پیش و ازونجا نامه درخواست پر کردم و بقیه مستنداتو همونجا اسکن کردن و فرستادن فقط اینکه چرا هیچ جوابی نیومده تاریخ مشخصی اعلام نکردن

تعداد درخواستهایی که از روش های مختلف برای سازمان سنجش ارسال میشه بسیار زیاده. از طرفی به جای اینکه بیان فقط درباره شما جلسه رسیدگی بذارندُ این کارو نمی کننند. همه درخواست های مشابه روپ بررسی می کنن و در نهایت یه جلسه نهایی می ذارن و درباره همه یک تصمیم می گیرند و بعد اطلاع میدن

سلام من لغو قبولی شدم و درخواست بررسی اولویت های بعدیمو دادم ولی هنوز جوابی نیومده خواستم بدونم تا کی باید صبر کرد؟ سنجش هم که هیچکدوم از شمارها پاسخگو نیستن

سلام.
درخواستتون رو براساس دستورالعمل دادید یا اینکه فقط درخواست ثبت کردید بدون هیچ مدرک و مستنداتی؟
شما باید از طریق این لینک دستورالعمل رو انجام بدید. در غیر اینصورت زیاد نمی تونید به عدم لغو یا قبولی تو اولویت های بعدی امیدوار باشید.
دستورالعمل شانس قبولی مجدد پس از لغو قبولی ارشد در اثر مغایرت معدل

سلام من کارشناسی پیوسته خواندم وای موقع ثبت نام معدل کاردانی هم وارد کردم. روزانه بهشتی قبول شدم الان امکان لغو هست؟ و اگه اطلاع بدم چقدر طول میکشه بررسی بکنن؟ در صورت لغو باید برم سربازی؟

سلام.
تا اعلام نکردند بهتره عکس العملی نشون ندید. ممکنه این مغایرت به قبولی شما آسیبی نزده باشه و یا بعداً بهتون اعلام کنند. در صورت لغو هم باید برید سربازی.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام وقت بخیر بنده مهندسی هسته ای روزانه شهید بهشتی قبول شدم معدل کارشناسیم تقریبا بیست درصد مغایرت داره ولی از دانشگاه ازاد و اینکه مقصر من نبودم حالا نمیدونم چه اتفاقی میوفته ممنون میشم راهنماییم کنین.

سلام.
اگر مثل پارسال بود و معدل اصلی شما تاثیر زیادی تو قبولی الانتون نمی ذاشت کاری نداشتند و حتی اعلام لغو قوبلی هم نمی کردند ولی امسال شرایط بسیار سختگیرانه و واقعا عجیب شده. کوچکتریم مغایرت معدل ها رو لغو قبولی می کنند به خصوص اگه قبولیتون روزانه باشه
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

نه دانشگاهی که مغایرت اعلام کرده گیلانه و الان دانشگاهی که من دانشجوی آن هستم صنعتی اصفهانه یعنی اولویت بعدی انتخاب رشته ام هست من میگم با توجه به این که الان در کد رشته ی دومی مشغول تحصیل هستم لغو قبولی میشه؟

بله متوجه منظورتون شدیم.
خدمتتون داریم می گیم که دانشگاه گیلان حق لغو قبولی رو نداره و این سازمان سنجش هست که این کارو می کنه.
اگر به داشنگاه گیلان اعلام کرده طبیعیه که به دانشگاه صنعتی اصفهان هم اعلام م یکنه.
در گذشته وقتی مغایرت معدل پیش میومد، سنجش یه نامه می فرستاد برای دانشگاه و به دانشجو می گفت قبولی اینجات لغوه و با توجه به بررسی معدل اصلیت و ترازدهی و رتبه دهی مجدد تو این انتخابها می تونید ادامه بدید.
اگر جنین نامه ای براتون نیومده از طرف دانشگاه گیلان پش لغو قبولی شما بعد از قبولی تون تو صنعتی اصفهان بوده نه بعد از اعلام لغو قبولی
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام من ارشد دانشگاه گیلان قبول شدم بعد با استفاده از درخواست الویت بعدی انتخاب رشته کد رشته قبولی م تغییر کرده و به دانشگاه صنعتی اصفهان منتقل شدم الان دانشگاه گیلان پیام داده که بعلت مغایرت معدل لغو قبولی شدی آیا این دانشگاه صنعتی که الان ثبت نام کردم هم لغو قبولی میشه؟

سلام. به احتمال زیاد بله این اتفاق میفته متاسفانه. چون دانشگاه گیلان این مغایرت معدل رو اطلاع نداشته و ابلاغیه سازمان سنجش رو به ما اطلاع رسانی کرده
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. من ترم اول ارشد هستم. از دانشگاه با من تماس گرفتند که قبولی من لغو شده. حین ثبت نام به جای اینکه کارشناسی پیوسته انتخاب شود کارشناسی ناپیوسته انتخاب شد. و معدل دیپلم در جای معدل کاردانی نوشته شد. الان چه اقدامی باید بکنم؟ لطفاً راهنمایی بفرمائید.

سلام. در کامنت قبلی جوابتون رو داذیم
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. از دانشگاه با من تماس گرفتن که قبولی من لغو شده. چون موقع ثبت نام ارشد به جای اینکه کارشناسی پیوسته علامت زده بشه،ناپیوسته زده شده و به جای معدل کاردانی معدل دیپلم وارد شده. اون معدل با معدل کارشناسی میانگین شده. من اصلا دوره کاردانی نداشتم. کارشناسی پیوسته بودم. الان باید چه کاری انجام بدم. لطفاً راهنمایی کنید.

سوالتون رو سه بار مطرح کردید و در همون کامنت آخرتون جوابتون رو دادیم.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام من ارشد روزانه قبول شدم ،ولی یک صدم معدلم رو به اشتباه بیشتر زدم و بخاطر همین دانشگاه بهم گفت لغو شدی ،ولی از طرف سازمان سنجش هیچ پیامی برای من ارسال نشده ،یعنی ممکنه در حال بررسی باشه و امیدی باشه که لغو نشم؟و اینکه لغو نهایی از طرف سازمان بهم اعلام میشه یا دانشگاه؟

سلام. سازمان سنجش اول به آموزش دانشگاه اعلام می کنه اگر کسی قبولیش لغو شده باشه و بعد به داوطلب اعلام می کنه. در بعضی مواقع هم خود دانشگاه به درخواست سنجش به دانشجو می گه که قبولیت لغو شده.
اگر دانشگاه اعلام کرده پس به دانشگاه از سمت سنجش چنین چیزی اطلاع داده شده. چون دانشگاهها حق تایید یا رد قبولی هیچ دانشجویی رو تو کنکور ندارند و اگر این کار رو انجام بدن دیوان عدالت اداری دانشگاه رو جریمه و توبیخ می کنه
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام وقت بخیر . من به خاطر مغایرت معدل ارشد لغو قبولی شدم و سنجش پیام داده که رشته هایی دیگه ایی که نمره علمی رو دارید انتخاب کنید ایا باید اولویت های دیگه رو از روی کارنامه سبزم انتخاب کنم یا میتونم دانشگاهی که میتونم قبول بشم ولی تو کارنامه سبزم نیست رو انتخاب کنم.در ضمن جریمه شدم یک شهریه شبانه برای این موضوع چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید. چون تا 25 اذر ماه فرصت دارم .ممنون میشم

سلام. فقط رشته دانشگاه هایی که در کارنامه سبزتون هست رو می تونید برید و اگر داخل کارنامه سبز، رشته دانشگاهی رو نزدید، نمی تونید اون رو انتخاب کنید.
جریمه تون رو که خب باید بدید و جزء قوانینه
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام قبولی من در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل لغو شده معدل کارشناسی14.97رو من15وارد کردم الان کاری از دستم برمیاد؟ با رئیس دانشگاه یا جایی بتونم ارتباط برقرار کنم؟ یا برم سازمان سنجش تهران؟ اگه حتی ذره ای تاثیر داره بگید… و اینکه رتبه قبولی من با نفر اخر4تا تفاوت داشت صنفتی کرمان. سوالم دیگه اینکه اگه اولویت های بعدیمو قبول بشم ایا باید شهریه بدم؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام. درباره مغایرت معدل و بالاتر درج شدن اون نسبت به معدل واقعی اعلامی از سوی دانشگاه و درج شده در مدرک کارشناسی، سازمان سنجش نسبت به سال های قبل بسیار سختگیرتر شده. اتفاقی که در سال های گذشته می افتاد این بود که اگر داوطلبی دچار مغارت معدل می شد و در دوره روزانه قبول شده بود، بررسی می کردند ببینند آیا کسی که می تونست در صورت واقعی درج شدن معدل شما در دانشگاه قبول می شد، هست یا نه. اگر چنین کسی بود سعی می شد که قبولی لغو شده شما با چند اولویت بعدی شما که اکثراً سعی م یکردند اولویت نوبت دوم باشه رو برای شما در نظر بگیرند. امسال نکته عجیبی که اتفاق افتاده اینه که حتی کسانی بودند که معدلشون رو کمتر از معدل واقعی درج کردند و باز هم سنجش قبولی اونها رو لغو کرده. طبیعتاً سازمان سنجش در این باره نسبت به سالهای قبل داره اشتباه می کنه. پیگیری شما از طریق سازامان سنجش فقط و فقط به نتیجه می رسه و هیچ ربطی به دانشگاه محل قبولی شما نداره.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام من با معدل ۴ صدم پایین تر از معدل کلم ثبت نام کردم،ولی بهم میگن باید با معدل ترم ۷ ثبت نام میکردم و اینکه معدلم رو حتی پایین تر زدم اشتباه هست و ثبت نامم رو لغو کردن،میشه راهنمایی کنید چیکار کنم هیچکی کمک نمیکنه بهم نه دانشگاه نه سنجش،ملاک معدل کل نیست مگه؟

سلام. ترجیحا بهتره حضوری برید سازمان سنجش. طبیعتا شما رو نباید لغو م یکردند چون حتی معدلتون رو بدتر ثبت کردید و به همین خاطر حتی بدتر از قبولی معدل واقعیتون قبول شدید. در سال های قبل چنین موردی که معدل پایین تر درج شده باشه و قبولی داوطلب لغو بشه وجود نداشته.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام.وقت بخیر .اگر ارشد مغایرت معدل داشته باشیم و قبولی لغو بشه تو اولویت اول در اولویت بعدی اگر شانس قبولی داشته باشیم پذیرفته میشیم.

سلام. در سالهای گذشته چنین اتفاقی می افتاد ولی امسال مثل اینکه روال سنجش تغییر کرده. در سال های قبل برای داوطلب اولویت های بعدی در نظر گرفته می شد و بهش اعلام می شد تا از بین اونها یکی رو انتخاب کنه.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. اگر اختلاف معدلتون با معدل واقعی زیاد باشه عملا کاری نمیشه کرد. متاسفانه برخلاف سالهای قبل سازمان سنجش به قدری در این مورد سختگیری کرده که حتی یک صدم جابجایی معدل رو هم لغو قبولی کرده
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام خسته نباشید
من ارشد شبانه خواجه نصیر قبول شدم
در زمان ثبت نام کنکور معدلم رو سهوا معدل ترممو زدم و تقریبا یک نمره از نمره ای که اعلام کردم بیشتره
و رتبم در همون گرایش 65 شده و اخرین رتبه قبولی 75 هستش
و این فرم معدل که تا 11/30/98 فرستادم برای دانشگاه معدل تا اخر ترم 7 هستش که یک نمره کمتره
میخواستم راهنماییم کنید لطفا با توجه به اینکه شبانه هستم مشکلی برای قبولیم پیش میاد؟
ممنون

سلام. احتمال پیش اومدن مشکل براتون هست ولی به دلیل نوبت دوم بودنتون احتمال لغو خیلی کمتر میشه
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام ببخشید من امسال تازه دانشگاه دولتی قبول شدم رشته علوم قران که جز رشته های شبانه
ولی الان پروندم به مغایرت معدل برخورده
میخواستم بینم قبولیم لغو میشه؟

سلام. اگر به مغایرت بخوره احتمال لغو هست ولی برای دوره های شبانه زیاد سخت نمی گیرند
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام
من معدل کارشناسی رو برای کنکور ارشد ۵۵ صدم بیشتر وارد کردم و رتبه من در سهمیه ۸۲۵ و بدون سهمیه ۹۲۰ و نمره کل من ۳۲۲۲ شده
از طرف سازمان سنجش هم مشکل پیش اومده
میتونید راهنمایی کنید که چیکار کنم
به سازمان سنجش مراجعه کنم ؟

سلام. عدد اختلاف معدلتون خیلی زیاده. روزانه قبول شدید یا یک دوره دیگه؟
چاره ای جز مراجعه به سازمان سنجش ندارید
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام خسته نباشید
من معدل کارشناسی ام رو ۵۵صدم بیشتر وارد کردم و الان سازمان سنجش قبولی منو رد کرده
من دانشگاه تربیت مدرس قبول شدم و رتبه من در سهمیه ۸۲۵ و بدون سهمیه ۹۸۰ هستش و نمره کل من ۳۲۲۲ هستش
میتونید منو راهنمایی کنید که چیکار کنم

سلام. در کامنت قبولیتون جوابتون داده شد
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام
من کارشناسی پیوسته دارم اما یه مدرک کاردانی هم دارم . کافی نتیه موقع ثبت نام ارشد معدل کاردانی رو وارد کرده البته معدل ها درست وارد شده و مغایرت نداره ولی معدل موثرمن ۲۵صدم بالاتر از معدل کارشناسیم شده به دانشگاه اطلاع دادم الان ممکنه قبولی من مردود بشه؟
( رتبه ی ۲۲ قبولی روزانه شهید بهشتی هستم)

سلام. معدل موثر همیشه از معدل های مجموع بالاتر درج میشه مگر اینکه دانشگاه کارشناسیتون دانشگاه های ضعیف آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و یا علمی کاربردی باشه. شما مغایرت معدل ندارید و هیچ اتفاقی برای قبولیتون نمیفته
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام من در دانشگاه پیام نور قبول شدم با مدرک کارشناسی ناپیوسته شرکت کردم و ۴نمره اختلاف معدل دارم بنظرتون قبولی من لغو میشود

سلام. کدوم دانشگاه پیام نور قبول شدید؟ چه رشته ای؟ معدل واقعیتون چند بوده؟ معدلی که ثبت کردید چند؟
در ضمن نمره کل یا همون ترازتون چند بوده؟
با توجه به جواب این سوالات مشخص میشه که قبولی شما لغو میشه یا خیر؟
البته حتی اگر لغو هم بشه از آزمون سال بعد محروم نخواهید شد. اگر دانشگاه پیام نوری که قبول شدید در سطح 3 به بالا باشه احتمال لغو قبولیتون بسیار کمه.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام من ثبت نامم تو دانشگاه نهایی نمیشه و الان متوجه شدم بخاطر مغایرت معدلم هستش من14/94شدم و موقع ثبت نام15ثبت کردم به اشتباه. و گفتن تا اذر مشخص میشه. سوالم اینجاست که اگه قبولیم رد بشه تکلیف من چی میشه؟؟؟ خیلی استرس دارم

سلام. اینکه بهتون گفتند تا آذر معلوم میشه به دو دلیل هست:
1- بررسی تراز نهایی شما با کسر مقدار درصد اضافه ای که تو معدلتون اعلام کردید.
2- بررسی تراز افراد قبول شده و نشده بعد از شما که ایا قبولی شما به خاطر چند درصد اضافه تر مانع از قبولی اونها و یا مانع از قبولی اونها در اولویت بهتر شده با نه.
اگر در این دو مورد مشکلی به وجود آورده باشید قبولی شما رو لغو می کنند.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

ممنون. من سهمیه 5 درصد داشتم. نمره کلم 3246 شد و رتبم بدون سهمیه 1080 و در سهمیه 105. رتبه آخرین نفر در سهمیه هم 794 شد. اما روزانه شهید بهشتی قبول شدم با سهمیه 25 درصد و شبانه دانشگاه خواجه نصیر هم نمره قبولی آوردم با اختلاف 7 رتبه از آخرین نفر تو همون دانشگاه. بنظرتون این 3 صدم اختلاف تو معدل نهایی خیلی مشکل سازه؟ 3 صدم بالا شده.

در پیام قبلیتون پاسخ رو خدمتتون گفتیم
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

ممنون. من رتبم شد بدون سهمیه 1080 و در سهمیه هم 105 نمره کلمم 3246 شد. با سهمیه 25 درصد روزانه شهید بهشتی قبول شدم. البته تو اولیت های بعدیم با سهمیه 5 درصد شبانه خواجه نصیر هم نمره قبولی گرفتم که تو اونم رتبم 7 رتبه بالاتر از آخرین نفر بودم. بنظرتون اگه بخوام اولويتمو عوض کنم تو اون کد بهتر و مطمئن تر نیست؟

سلام مجدد. درباره انتخاب شبانه خواجه نصیر، اتفاقی که میفته اینه که چون دوره شبانه است سختگیری دوره های روزانه رو نداره و سازمان سنجش روی دوره روزانهخیلی سختگیرتره
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. من معدل کاردانیمو 6 صدم بالاتر زدم و در واقع باعث شد معدل نهاییم که میانگینه 3 صدم بالاتر ثبت بشه. از آخرین نفر که پذیرفته شده هم تو اون کد رشته 5 رتبه بالاتر. بنظرتون ممکنه قبولیم رد شه؟ خیلی استرس دارم. ممنون.

سلام. در زمینه مغایرت معدل و بالاتر درج شدن اون معدل نسبت به معدل واقعی قانون سازمان سنجش اینه که قبولیتون کن لم یکن تلقی میشه.نکته بسیار مهم اینه که در صورت مغایرت، سازمان سنجش بلافاصله شما رو از تحصیل محروم نمی کنه و قبلش بررسی می کنه. دو مورد رو سازمان سنجش بررسی می کنه:
اول اینکه آیا قبولی شما به خاطر بالاتر زدن معدلتون اتفاق افتاده یا نه؟ شما چون بالاتر از رتبه آخرین فرد قبولی هستید توی این مورد تبرئه میشید.
دوم اینکه آیا قبولی شما باعث عدم قبولی و یا بدتر شدن قبولی کس دیگه ای میشه یا خیر؟ این رو جز خود سازمان سنجش که اطلاعات قبولی همه رو داره کسی نمی دونه. اگر شرایطی پیش بیاد که شما باعث بشید که حق یک نفر دیگه ضایع بشه طبیعتا مقصر شناخته میشید. اگر دو یا سه نفر قبولی بعد از شما به خاطر سه صدم اختلاف معدل شما بدتر نشده باشه تو این مورد هم تبرئه میشید. کلا تاثیر این سه صدم معدل، فقط و فقط سه نمره تاز هستو مثلا به جای اینکه تراز شما بشه 5003 باید میشده 5000. تو کنکور ارشد اختلاف ترازها در رتبه های خوب چندان خطرناک نیست ولی تو رتبه های متوسط و یا خیلی بد اختلاف های کوچیک تعیین کننده میشه.
شما چه ترازی به دست آوردید و در چه دانشگاهی قبول شدید و رتبه در سهمیه و رتبه بدون سهمیه و کشوریتون چند بوده؟
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام خسته نباشید.من موقع ثبت نام ارشد ، معدل تا همون ترم رو وارد کردم . من دقیقا 15 شهریورکه نتایج انتخاب رشته اومد فارغ تحصیل شدم و موقع انتخاب رشته معدل کل کارشناسی داخل مدرک رو زدم.میخواستم بدونم ایا مشکلی برام پیش میاد؟به خاطر اینکه شنیدم باید حتما میانگین معدل تا 98/11 رو میزدم نه معدل فارغ تحصیلی.

سلام. خیر مشکلی پیش نمیاد.
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

معدل کل
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام… من میخواستم بدونم معدل کل رو باید وارد کرد یا معدل دانشگاه که پایین صفحه کاربریمون میاد؟

سلام. معدل کل
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. خیر، معدل پایین تر ایرادی نداره. ممنون
تنها شانستون فرستادن درخواست درست و اثبات قبولی تون در سایر کدرشته ها با توجه ویرایش نمره کل (تراز) با معدل واقعی تونه. از لینک زیر دستورالعمل ارسال درخواست رو ببینید و تهیه کنید.
دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مغایرت معدل و شانس قبولی مجدد ارشد

سلام. با اعلام معدل بالاتر و در صورتی که سنجش براساس بررسی مدارک ببینه که قبولی شما به خاطر همون چن صدم بالاتر بوده، قبولی شما کان لم یکن میشه

438 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

رتبه های قبولی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
کارنامه های قبولی، رتبه و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه های قبولی، رتبه و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲ رتبه ها و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲ را در این مطلب برای شما قرار داده ایم. در ادامه به تفکیک گروه های مختلف تحصیلی، می توانید در جداول، لیست رتبه ها و محل قبولی رشته های مختلف در ارشد سال گدشته …

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …