منابع ارشد برق – بهترین منابع 1403

منابع ارشد برق - بهترین منابع 1402
کارشناسی ارشد
4

بهترین منابع ارشد برق 1403

یکی از اصلی ترین و مهم ترین سوالات داوطلبان ارشد برق 1403 این است که از بین منابع مختلف کنکور ارشد برق، کدام منابع را باید انتخاب کنیم. اصولاً انتخاب بهترین منابع ارشد برق برای کنکور 1403، اولین مرحله از شروع جدی برای آمادگی و در نهایت قبولی کنکور ارشد برق است.

قبل از معرفی منابع ارشد برق باید درباره کنکور کارشناسی ارشد مجموعه برق، اطلاعاتی داشته باشیم. کنکور ارشد برق شامل چندین رشته و گرایش است که نکته جالب همه آنها این است که دروس در همه آنها مشترک است ولی ضرایب و وزن و اهمیت این دروس در این رشته و گرایش ها متفاوت است. در کل درس های ارشد مجموعه برق شامل دروس زیر است.

زبان عمومی و تخصصی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، مدارهای الکتریکی 1 و 2، الکترونیک 1 و 2، سیستم های دیجیتال یا همان مدارهای منطقی، ماشین های الکتریکی 1 و 2، تحلیل سسیتم های انرژی الکتریکی یا همان تحلیل سیستم های قدرت 1، سیستم های کنترل خطی، سیگنال ها و سیستم ها و الکترومغناطیس.

توجه داشته باشید که داوطلبانی که متمایل به رشته مهندسی پزشکی هستند می توانند به جای درس الکترومغناطیس می توانند درس مقدمه ای بر مهندسی پزشکی را انتخاب و مطالعه کنند.

برای اطلاع بیشتر از رشته و گرایش های ارشد برق و ضرایب دروس در آنها می توانید به مطلب دروس و ضرایب دروس ارشد برق 1403 مراجعه نمایید.

دسته بندی منابع ارشد برق

یافتن بهترین منابع برای ارشد برق 1403، نیازمند یک دسته بندی کاملاً حرفه ای و تخصصی است. طبیعتاً زمانی منابع پیشنهادی برای یک داوطلب بهترین منابع خواهند بود که شرایط آن داوطلب و هدفش را در نظر گرفته باشد. علاوه بر اینها سطح علمی و مقدار زمان داوطلب نیز اهمیت دارد.

در یک دسته بندی جامع باید منابع ارشد برق را به دسته های زیر طبقه بندی کرد.

منابعی برای سطح علمی پایین، متوسط و قوی.

منابعی برای اهداف مختلف قبولی از روزانه دانشگاه تهران گرفته تا روزانه و شبانه های دانشگاه های دولتی.

مهم تر از خود منبع، روش مطالعه آن منبع نیز هست.

منابع درس زبان عمومی ارشد برق 1403

بهترین منابع درس زبان عمومی براساس دسته بندی های اعلام شده به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: 504، لغات ضروری تافل و 1100 همگی از انتشارات جنگل و گرامر in use

پکیج کنکوری: زبان عمومی زیر ذره بین انتشارات نگاه دانش دو جلدی (جلد اول لغات و جلد دوم گرامر) یا زبان عمومی از انتشارات سری عمومی از زهرا آهنگر

پکیج هوشمندانه: با توجه به سنگینی سایر دروس ارشد مهندسی برق و همچنین اهمیت بسیار زیاد سطح علمی زبان عمومی داوطلبان ارشد برق برای داوطلبانی که خیلی خیلی در درس زبان ضعیف هستند، بهترین منبع زبان عمومی ارشد برق را حذف آن می دانیم. داوطلبان متوسط هم باید توجه کنند که حداقل باید روزی نیم ساعت را به افزایش دایره لغات خود اختصاص دهند. اصلاً از منابع پکیج بیسیک استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید زمان زیادی را برای توسعه فردی خود در درس زبان بگذارید.  داوطلبانی که پایه قوی دارند، مرور لغات و گرامر را انجام دهند و بیشتر وقت خود را برای زدن تست های زبان بگذارند. یعنی زبان را حتی با تست ها مرور کنند. تست برای درس زبان عمومی بسیار زیاد و در دسترس است. در کل برای افرادی که حوصله زبان خواندن ندارند کتاب زهرا آهنگر یعنی زبان عمومی سری عمومی بهترین منبع است ولی کسانی که حال و حوصله بیشتری برای زبان خواندن دارند قطعاً بهترین منبع زبان عمومی ارشد برق 1403، دو جلد کتاب زیر ذره بین نگاه دانش است.

در ضمن کسانی هم که وقت کافی ندارند و پایه متوسط و ضعیف دارند هم این درس را می توانند حذف کنند.

منابع زبان تخصصی کنکور ارشد برق 1403

بهترین منابع زبان تخصصی کنکور ارشد برق 1403 را به شرح زیر برای شما معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: کتاب انگلیسی برای دانشجویان مهندسی برق تألیف منوچهر حقانی و از انتشارات سمت و یا انگلیسی برای دانشجویان مهندسی برق تالیف جمال الدین جلالی پور و باز هم از انتشارات سمت.

پکیج کنکوری: زبان تخصصی ارشد برق راهیان ارشد از تقوی و یا زبان تخصصی از رضایی و انتشارات پوران پژوهش.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع درس زبان تخصصی ارشد برق 1403 را در پکیج هوشمندانه با تحلیل این نکته شروع می کنیم که اگر ضعیف هستید و وقت هم ندارید و حوصله هم ندارید، این درس را هم مثل زبان عمومی حذف کنید. در غیر اینصورت می توانید یکی از کتاب های کنکوری را انتخاب کنید. ملاک انتخاب شما هم این باشد که با ترجمه متون کتاب راحت تر ارتباط برقرار می کنید. در ضمن یک پیشنهاد دیگر این است که کتاب نخرید و لغات تخصصی ارشد برق که در اینترنت به رایگان جزوات pdf آن وجود دارد را دانلود کنید و سپس سوالات کنکورهای سال 80 تا همین امسال را پاسخ بدهید. حتی می توانید ابتدا این نوع جزوات را دانلود کنید و سپس سوالات زبان تخصصی را هم نگاهی بیندازید و ببینید اصلاً توان و حوصله اش را دارید که وقت برای زبان تخصصی بگذارید یا نه و بعد یکی از دو کتاب کنکوری گفته شده را انتخاب کنید.

منابع ریاضیات مهندسی کنکور ارشد برق

ریاضیات مهندسی بخشی از سوالات پکیج درس ریاضی ارشد برق است. بهترین منابع ریاضیات مهندسی کنکور ارشد برق 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: ریاضیات مهندسی پیشرفته (دو جلدی) از اروین کرویت سیک با ترجمه عالم زاده از انتشارات پیام کوثر

پکیج کنکوری: ریاضی مهندسی محمود کریمی از انتشارات نصیر و یا ریاضی مهندسی راهیان ارشد از مومن زاده و یا ریاضیات مهندسی مدرسان شریف و یا ریاضی مهندسی معتقدی پارسه

پکیج هوشمندانه: ریاضی مهندسی محمود کریمی انتشارات نصیر عملاً به درد داوطلبان با حوصله با پایه قوی می خورد. حجم بالا و البته تعداد زیاد مثال ها و تست ها باعث می شود تا این کتاب خوب کنکوری، بهترین منبع برای داوطلبان ارشد برق بسیار قوی و البته با تداوم در مطالعه بخورد. ریاضی مهندسی مومن زاده از راهیان ارشد، سختی ریاضی مهندسی محمود کریمی انتشارات نصیر را ندارد ولی خب این کاهش حجم برای آن است که یک سری مفاهیم اولیه را سریع می گوید و رد می شود. بنابراین برای داوطلبان قوی و متوسط که حجم بالای کتاب و توضیحات زیاد، سریع آنها را خسته می کند، بهترین منبع به شمار می رود. کتاب مدرسان شریف هم کتابیست حجیم ولی سعی کرده است که در قالب این حجم، همه چیز را بگوید. به نوعی کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف هم به درد داوطلبان قوی می خورد. کتاب ریاضی مهندسی معتقدی از پارسه بسیار قدیمی است ولی جالب اینجاست که هنوز هم ارزش های خود را دارد و با توجه به حجم کمش برای کسانی که وقت کافی ندارند و حوصله زیادی هم ندارند، بهترین منبع ریاضی مهندسی ارشد برق 1403 به شمار می رود.

یک نکته مهم هم این است که عملاً برای زدن همه تست های این درس برنامه ریزی نکنید. اگر متوسط و ضعیف هستید برای تست هایی که ساده و متوسط هستند برنامه ریزی کنید. حالا اگر در کنکور فقط سوالات سخت آمد که از منفی زدن رها می شوید. دیگرانی که برای همه تست ها برنامه ریزی کرده اند در مواجهه با سوالات سخت هم استرس بیشتری خواهند دشت و هم زمان زیادی از دست می دهند و عملاً روال کنکور از دستشان خارج می شود.

منابع معادلات دیفرانسل کنکور ارشد برق 1403

معادلات دیفرانسل بخش دیگری از سوالات پکیج ریاضی ارشد برق را تشکبل می دهد. بهترین منابع درس معادلات دیفرانسل کنکور ارشد برق 1403 را به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: معادلات دیفرانسیل و کاربرد آنها از سیمونز با ترجمه علی اکبر بابایی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی و  راهنمای معادلات دیفرانسیل معمولی بویس (دو جلدی) با ترجمه یعقوبی فر و از انتشارات سها دانش.

پکیج کنکوری: معادلات دیفرانسیل محمود کریمی انتشارات نصیر یا معادلات دیفرانسیل مدرسان شریف و یا معادلات دیفرانسل راهیان ارشد از مومن زاده و یا معادلات دیفرانسل از مهدیان و انتشارات پوران پژوهش و یا معادلات دیفرانسل معتقدی از پارسه

پکیج هوشمندانه: عملاً اینکه تقریباً همه کتاب های کنکوری را در پکیج کنکوری لیست کرده ام  یک دلیل محکم دارد. این کار را به این دلیل انجام داده ام که عملاً نوع مطالعه شما و حتی روند مطالعه شما در انتخاب بهترین منبع درس معادلات دیفرانسیل ارشد برق 1403 تأثیرگذار است. معادلات دیفرانسیل محمود کریمی انتشارات نصیر و معادلات دیفرانسیل مدرسان شریف هر دو حجم بالایی دارند و فقط برای داوطلبان قوی توصیه می شود و یا برای داوطلبان متوسط با روند مطالعه پیوسته و البته خستگی ناپذیر توصیه می شود. معادلات دیفرانسیل راهیان ارشد برای داوطلبان قوی کم حوصله کاربرد دارد و معادلات دیفرانسیل پوران پژوهش برای داوطلبان متوسط کم حوصله کاربرد دارد. معادلات دیفرانسیل معتقدی هم که قدیمی است ولی همچنان بهترین منبع معادلات دیفرانسل ارشد برق برای داوطلبان با زمان کم است و البته برای داوطلبان قوی بسیار کم حوصله نیز توصیه می شود.

منابع درس آمار و احتمالات کنکور ارشد برق 1403

درس آمار و احتمالات نیز بخش دیگری از سوالات پکیج ریاضی کنکور ارشد برق را تشکبل می دهد. بهترین منابع آمار و احتمالات ارشد برق 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: مقدمه ای بر احتمالات و آمار کاربردی تألیف والپول با ترجمه آریانژاد و ذهبیون از انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران و آمار و احتمال مهندسی تألیف میرجلیلی از انتشارات تیک و مبانی احتمال شلدون راس ترجمه پارسیان و همدانی از انتشارات شیخ بهایی.

پکیج کنکوری: آمار و احتمالات مهندسی از طورانی و انتشارات پارسه و آمار و احتمالات ارشد برق مدرسان شریف

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع درس آمار و احتمالات ارشد برق را همان دو کتاب کنکوری می توان دانست. البته فرمول های خیلی زیاد و طولانی درس آمار و احتمالات ارشد برق، خسته کننده است. بنابراین اگر ضعیف هستید، این درس را برای اواخر کنکور بگذارید و یا اینکه هر فرمولی را با مثال و تست یاد بگیرید. در ضمن سعی نکنید که در این درس از خودتان توقعات عجیب غریب داشته باشید که همه جور تستش را جواب بدهید.

منابع مدارهای الکتریکی کنکور ارشد برق

بهترین منابع درس مدارهای الکتریکی کنکور ارشد برق 1403 را به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: نظریه اساسی مدارها و شبکه ها از دسور و ارنست کوه (دو جلدی) با ترجمه جبه دار و از انتشارات دانشگاه تهران و رهیافت حل مسئله در مدارهای الکتریکی تألیف محمود دیانی از انتشارات نص.

پکیج کنکوری: مدارهای الکتریکی از کار و زرگر و انتشارت پوران پژوهش یا مدارهای الکتریکی کهن از نگاه دانش یا مدارهای الکتریکی مدرسان شریف

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای درس مدارهای الکتریکی کنکور ارشد برق، روش برخورد با آن است. تسلط در این درس به مرور زمان ایجاد می شود. بنابراین باید صبور باشید. درسی است که می شود از پس آن برآمد و درصد خوبی هم زد. درس بسیار مهمی نیز هست. اصولاً کتاب مدارهای الکتریکی کار و زرگر از پوران پژوهش کتاب خوب و کاملی است ولی خب آنهایی که وقت ندارند و حوصله هم ندارند با این کتاب به مشکل می خورند و آنجاست که بهتر است مدار را با تست زنی و از روی کتاب مهندس کهن از انتشارات نگاه دانش بخوانند. کتاب مدرسان شریف هم کتاب خوبی است ولی به نظر من برای داوطلبان قوی تر به کار می آید.

منابع الکترونیک کنکور ارشد برق 1403

بهترین منابع درس الکترونیک کنکور ارشد برق 1403 با توجه به دسته بندی های گفته شده به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: تحلیل و طراحی مدارهای الکترونیک از  تقی شفیعی (دو جلدی) از انتشارات شیخ بهایی و  مبانی الکترونیک از میرعشقی و انتشارات شیخ بهایی (دو جلدی).

پکیج کنکوری: الکترونیک راهیان ارشد از اسلام پناه یا الکترونیک انتشارات نصیر از جلالیان و اسلام پناه و یا الکترونیک مدرسان شریف و یا الکترونیک خرمی از انتشارات سپاهان

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع درس الکترونیک کنکور ارشد برق 1403 به نوعی همان کتاب راهیان ارشد تألیف اسلام پناه است، اما باید نوع تیپ مطالعه خود را در انتخاب بهترین منبع نیز در نظر بگیرید. اصولاً کتاب الکترونیک مدرسان شریف، نمی تواند در برابر برتری های کتاب راهیان ارشد اسبلام پناه مقاومت کند و در نتیجه تحلیلی هم برای آن ارئه نمی کنم. اما الکترونیک انتشارات نصیر هم به قلم اسلام پناه و جلالیان است و به نوعی با توضیحات مفهومی تر کار را برای یادگیری کسانی که ضعیف هستند و البته که حوصله هم دارند، کتاب بهتری است. کتاب انتشارات سپاهان به نظر من به درد کسانی می خورد که وقت کمی دارند یا زمان کمی می خواهند برای این درس بگذارند.

منابع سیستم های دیجیتال کنکور ارشد برق

سیستم های دیجیتال، بخشی از سوالات پکیج الکترونیک را شامل می شود. بهترین منابع سیستم های دیجیتال کنکور ارشد مهندسی برق عبارتند از:

پکیج بیسیک: طراحی و تحلیل مدارهای منطقی دیجیتال تألیف نلسون با ترجمه دیانی و از انتشارت نص.

پکیج کنکوری: مدارهای منطقی (سیستم های دیجیتال) هادی یوسفی از پوران پژوهش و یا سیستم های دیجیتال انتشارات نصیر و تألیف اجلالی

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای مدارهای منطقی یا همان سیستم های دیجیتال کنکور ارشد برق را می توان همان کتاب پوران پژوهش از هادی یوسفی دانست.

منابع ماشین های الکتریکی کنکور ارشد برق 1403

پکیج بیسیک: ماشین های الکتریکی (تئوری، عملکرد و کاربردها) تالیف بیم بهارا با ترجمه لسانی و سلطانی از انتشارات قائم و بررسی سیستم های قدرت (دو جلدی) با تالیف شایانفر، جدید و کاظمی از انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران و شرح کامل مسائل اصول ماشین های الکتریکی با کاربردهایی از الکترونیک قدرت از محمد ال هاواری، محمدتقی میرزایی و از انتشارات اشراقی.

پکیج کنکوری: ماشین های الکتریکی مدرسان شریف یا ماشین الکتریکی (دو جلدی) پوران پژوهش از حلم زاده یا ماشین های الکتریکی نبوی از انتشارات نصیر یا ماشین های الکتریکی راهیان ارشد

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع ماشین های الکتریکی کنکور ارشد برق 1403، با توجه به سطح داوطلب، کاملاً قابل تفکیک است. اگر داوطلبی با سطع علمی قوی و البته با حوصله و با پشتکار هستید، کتاب مدرسان شریف، بهترین انتخاب است ولی اگر زیاد حوصله ندارید کتاب ماشین های الکتریکی نبوی از نصیر بسیار منبع خوبی است. کتاب راهیان ارشد در این بین، منبع ضعیف تری است ولی سرعت مطالعه بالاتری دارد. پوران پژوهش را هم می شود انتخاب کرد به شرط اینکه داوطلبی ضعیف باشید و حوصله درس خواندن خوب را هم داشته باشید.

منابع تحلیل سیستم های قدرت (انرژی الکتریکی) کنکور ارشد برق

بهترین منابع تحلیل سیستم های قدرت کنکور ارشد برق 1403 به شرح زیر معرفی می شوند.

پکیج بیسیک: بررسی سیستم های قدرت هادی سعادت (دو جلدی) با ترجمه کاظمی، جدید و شایانفر از انتشارات دانشگاه علم و صنعت و بررسی سیستم های قدرت تألیف نگرس و با ترجمه عابدی از انتشارات امیر کبیر

پکیج کنکوری: بررسی سیستم های قدرت مدرسان شریف یا بررسی سیستم های قدرت انتشارات جهش از قاسمی یا بررسی سیستم های قدرت حلم زاده از پوران پژوهش یا بررسی سیستم های قدرت راهیان ارشد از نیک نظر یا بررسی سیستم های قدرت از افشارنیا و حسینی و انتشارات نصیر

پکیج هوشمندانه: برای درس بررسی سیستم های قدرت اصولاً می توان سه کتاب از پکیج کنکوری را تحلیلی کرد و مابقی آنها عملاً چندان توانایی رقابت با این سه را ندارند. اصولاً بهترین منبع را می توان بررسی سیستم های قدرت مدرسان شریف دانست ولی خب کلاً در این کتاب حجم مطالب و نکات زیاد است و شاید اصلاً نیازی به این همه نکات برای داوطلب نباشد ولی خب کامل است و برای داوطلب قوی ایده آل است. کتاب بررسی سیستم های قدرت مهندس قاسمی از انتشارات جهش یک توازن خوب بین کتاب مدرسان شریف و کتاب حلم زاده پوران پژوهش ایجاد کرده است. عملاً بررسی سیستم های قدرت جهش برای داوطلب قوی کم حوصله خوب است، برای داوطلب متوسط ایده آل است و برای داوطلب ضعیف هم خوب است. البته که پوران پژوهش هم برای داوطلب ضعیف و متوسط با حوصله، خوب است.

منابع کنترل خطی کنکور ارشد برق 1403

بهترین منابع کنترل خطی کنکور ارشد برق 1403 را براساس دسته بندی هایی که گفتیم به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: سیستم های کنترل خطی تألیف بنجامین کو و با ترجمه گل نراقی و انور از انتشارات گسترش علوم پایه و یا با ترجمه کافی از انتشارات دانشگاه صنعتی شریف و مهندسی کنترل خطی اوگاتا با ترجمه دکتر جبه دار و دکتر خاکی صدیق انتشارات نصیر بصیر

پکیج کنکوری: سیستم های کنترل خطی انتشارات پوران پژوهش و تألیف رضایی یا سیستم های کنترل خطی مدرسان شریف یا کنترل خطی راهیان ارشد از تقوی و یا سیستم های کنترل خطی نصیر از کریمی

پکیج هوشمندانه: کلاً بگذارید یک نکته را درباره این درس مشخص کرد. اگر ضعیف هستید حذف کنید و اگر متوسط هستید و حوصله زیاد و زمان کافی را هم ندارید رهایش کنید. داوطلبانی که حوصله و پشتکار دارند و علاقه به یادگیری مفهومی دارند باقی می مانند. طبیعتاً برای داوطلبان قوی کتاب انتشارات نصیر بسیار خوب است. برای سایر داوطلبان کتاب راهیان ارشد ایده آل است.

در ضمن جزوه شیرین آبادی هم برای همه داوطلبان مناسب است.

منابع سیگنال ها و سیستم ها کنکور ارشد برق 1403

بهترین منابع سیگنال ها و سیستم ها کنکور ارشد برق 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: سیگنال ها و سیستم ها  اوپنهایم و ویلسکی و حمید نواب با ترجمه جبه دار و بهمن زنج از انتشارات دانشگاه تهران

پکیج کنکوری: سیگنال ها و سیستم ها از انتشارات نصیر و تألیف تقدسی یا سیگنال ها و سیستم ها مدرسان شریف یا سیگنال ها و سیستم ها از مومن زاده از انتشارات راهیان ارشد

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای سیگنال ها و سیستم ها در کنکو رارشد برق 1403 برای داوطلبان قوی و ضعیف و متوسط و با حوصله کتاب تقدسی و از انتشارات نصیر است. برای داوطلبان متوسط و قوی و ضعیف کم حوصله تر و با زمان کمتر، کتاب سیگنال و سیستم مونن زاده از راهیان ارشد بسیار بهتر است.

یک کتاب با نام کتاب نارنجی یا بانک تست هم پوران پژوهش دارد که مومن زاده آن را تألیف کرده است و برای تست زنی و تسلط، توصیه می شود.

منابع الکترومغناطیس کنکور ارشد برق 1403

بهترین منابع الکترومغناطیس کنکور ارشد برق 1403 براساس همه دسته بندی های که شرح دادیم عبارتند از:

پکیج بیسیک: الکترومغناطیس میدان و موج نوشته چنگ با ترجمه جبه دار انتشارات دانشگاه تهران و رهیافت حل مسئله در الکترومغناطیس تالیف  کارخانه چی از انتشارات نوپردازان و الکترومغناطیس مهندسی تألیف هارت و باک با ترجمه خامنه اصل و از انتشارات عبادی

پکیج کنکوری: الکترومغناطیس انتشارات جهش و تألیف محمود طاهری یا الکترومغناطیس مدرسان شریف یا الکترومغناطیس عبدالعالی نشر پارسه یا الکترومغناطیس نصیر تألیف اشراقیان

پکیج هوشمندانه: تحلیل بهترین منابع الکترومغناطیس کنکور ارشد برق 1403 با گفتن این نکته که می توانید کلاً این درس را حذف کنید شروع می کنیم. البته در رشته های مخابرات، الکترومغناطیس، درس مهمی است ولی باز هم درصد بالایی زده نمی شود. در مجموع برای داوطلب قوی و با زمان کم، کتاب عبدالعالی پارسه عالی است. برای داوطلب قوی و متوسط و ضعیف با حوصله و علاقه مند کتاب الکترومغناطیس انتشارات نصیر از اشراقیان عالی است.

الکترومغناطیس انتشارات جهش بهترین جایگزین است برای یادگیری مفهومی و همراه با مثال برای کسانی که از ریشه دوست دارند، الکترومغناطیس کنکور ارشد برق را بفهمند و تست هم بزنند.

منابع مقدمه ای بر مهندسی پزشکی کنکور ارشد برق

مقدمه ای بر مهندسی پزشکی درس جایگزین الکترومغناطیس برای علاقه مندان به رشته مهندسی پزشکی است. بهترین منابع آن به شرح زیر اعلام می شود.

پکیج بیسیک: مقدمه ای بر مهندسی پزشکی زیستی تألیف نجاریان و مستشفی از انتشارات دانشگاه امیرکبیر

پکیج کنکوری: مقدمه ای بر مهندسی پزشکی از تهامی و انتشارات گسترش علوم پایه

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای مقدمه ای بر مهندسی پزشکی کنکور ارشد برق، همان کتاب کنکوری گسترش علوم پایه از تهامی است.

بهترین منابع ارشد برق بر چه اساسی دسته بندی و معرفی شده است؟

در معرفی بهترین منابع ارشد برق، سعی شده است براساس سطح علمی داوطلبان نوع روش مطالعه آنها، طبقه بندی و تفکیک منابع صورت بگیرد.

پکیج کامل منابع ارشد برق یک انتشارات به عنوان منابع معرفی شده اند و یا اینکه همه کتاب ها بررسی شده است؟

گلچینی از بهترین منابع کنکور ارشد برق از انتشارات مختلف که می توانند بهترین پوشش دهنده برای درصدهای بالا در دروس کنکور ارشد برق هستند، انتخاب و معرفی شده است.

خواندن کتاب های مرجع و روفرنس دانشگاهی می تواند انتخاب مناسبی برای منابع و کسب رتبه خوب در کنکور ارشد برق باشد؟

خیر. کتاب های رفرنس دانشگاهی در کنکور ارشد برق بسیار بسیار وقت گیر هستند و اصلاً رویکرد آموزش تست محور ندارند. اصلاً توصیه نمی شود از منابع دانشگاهی برای کنکور ارشد برق استفاده شود.

5/5 - (6 امتیاز)
4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …