انتخاب رشته ارشد 99 – علوم انسانی

انتخاب رشته ارشد 99 ویژه رشته های علوم انسانی
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
4

انتخاب رشته ارشد 99 در رشته های گروه علوم انسانی

انتخاب رشته ارشد، بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری، مهم ترین انتخاب رشته کنکور در ایران به حساب می آید. بیشترین تعداد داوطلب در کنکور ارشد 99، مثل چند سال گذشته مخصوص رشته های گروه علوم انسانی می باشد. تعداد بسیار زیادی از داوطلبان کنکور ارشد 99 در گروه های علوم انسانی مربوط به تغییر رشته ای هایی است که از رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه به سمت رشته های گروه علوم انسانی هجوم آورده اند. البته از گروه های هنر و گروه های دامپزشکی و زبان های خارجی نیز، تغییر رشته به گروه های انسانی انجام می شود که تعداد آنها به اندازه تغییر رشته ای از فنی و مهندسی و علوم پایه نیست. دلیل این تغییر رشته به ارشد رشته های علوم انسانی، بدی شرایط بازار کار رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه است.

[maxbutton id=”182″]

توجه: برای اینکه مهم ترین نکات را درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 99 را بدانید و همچنین به طور جامع و کامل، انتخاب رشته ای دقیق را انجام دهید، حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

حجم داوطلبان کنکورهای ارشد 99 در رشته های علوم انسانی

بیشترین تعداد داوطلبی کنکور ارشد 99 در رشته های علوم انسانی که باید براساس دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 انتخاب رشته خود را انجام دهند، مربوط به کارشناسی ارشد رشته حقوق، کارشناسی ارشد رشته مدیریت، کارشناسی ارشد رشته روانشناسی، کارشناسی ارشد حسابداری، کارشناسی ارشد زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی، کارشناسی ارشد علوم تربیتی است.

حجم داوطلبان تغییر رشته ای به گروه های علوم انسانی در ارشد 99

بیشترین تعداد داوطلب تغییر رشته ای به سمت رشته های گروه علوم انسانی، در کنکور ارشد 99 مربوط به ارشد مدیریت، ارشد روانشناسی، ارشد حسابداری، ارشد زبان انگلیسی، ارشد علوم تربیتی و ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی است.

[maxbutton id=”182″]

انتخاب رشته ارشد 99 در رشته های علوم انسانی

مرکز مشاوره “مشاوران تحصیلی” در سال 99 مانند همیشه خدمات مشاوره های انتخاب رشته را توسط دپارتمان های تخصصی کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم انسانی خود ارائه می دهد. انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 در مجموعه گروه های علوم انسانی شامل رشته های زیر می باشد. با کلیک بر روی لینک مربوط به رشته ارشد 99 خودتان، می توانید اطلاعات جامعی از انتخاب رشته ارشد رشته خودتان در گروه های علوم انسانی در سال 99 به دست بیاورید.

انتخاب رشته ارشد حقوق 99

انتخاب رشته ارشد مدیریت 99

انتخاب رشته ارشد روانشناسی 99

انتخاب رشته ارشد حسابداری 99

انتخاب رشته ارشد زبان انگلیسی 99

انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 99

انتخاب رشته ارشد اقتصاد 99

انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 99

انتخاب رشته ارشد مشاوره 99

انتخاب رشته ارشد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی 99

انتخاب رشته ارشد زبان عربی 99

انتخاب رشته ارشد زبان شناسی 99

انتخاب رشته ارشد علوم سیاسی 99

[maxbutton id=”182″]

به این مطلب امتیاز دهید

در مجموع، بهترین بازار کار برای فردی که از رشته های مهندسی میخاد برای ارشد گروه علوم انسانی اقدام کنه برای چه رشته ایه؟

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

کارنامه های رتبه و قبولی ارشد ژورنالیسم پزشکی 1402-1401
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
کارنامه های رتبه و قبولی ارشد ژورنالیسم پزشکی 1402-1401

کارنامه های رتبه و قبولی ارشد ژورنالیسم پزشکی 1402-1401 کارنامه های رتبه و قبولی ارشد ژورنالیسم پزشکی 1402-1401 برای داوطلبان ارشد ژورنالیسم پزشکی سال 1402 و حتی سال های آینده بسیار اهمیت دارد. آنچه که اهمیت کارنامه های قبولی ارشد ژورنالیسم پزشکی ۱۴۰۱ را برای داوطلبان ارشد ژورنالیسم پزشکی بسیار …

شانس قبلی کنکور ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
شانس قبولی کنکور ارشد ۱۴۰۲

شانس قبولی کنکور ارشد ۱۴۰۲ برای تعیین شانس قبولی در کنکور ارشد ۱۴۰۲، بدون شک باید از رتبه های قبولی کنکور ارشد سال گذشته یعنی 1401 استفاده کرد. در واقع براساس رتبه ها و محل قبولی داوطلبان سال گذشته در کنکور ارشد، می توان تعیین کرد که شانس قبولی یک …

تخمین قبولی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
تخمین قبولی ارشد 1402

تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲ از نظر معنا و تعریف، تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲ یعنی اینکه من با توجه به رتبه ام چقدر شانس قبولی در کنکور ارشد 1402 را دارم. به نوعی تخمین قبولی در ارشد برای پاسخ به این سوال است که با توجه به رتبه های قبولی سال …