کارنامه های ارشد وزارت بهداشت

کارنامه های ارشد بهداشت

کارنامه های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای دانستن درصدها و رتبه ها در سال یا سال های گذشته است تا بتوان براساس این اطلاعات، کارهای زیر را انجام داد:

1- فاصله از هدف

2- مقدار تلاش مورد نیاز تا رسیدن به هدف

3- برنامه ریزی

4- تعیین شرایط و انتخاب بهترین مسیر

5- تخمین رتبه

نمونه کارنامه های ارشد 99 بهداشت

ارشد 99 وزارت بهداشت برگزار شده است و نمونه کارنامه های ارشد 99 آن، بهترین اطلاعات برای مقایسه و تخمین رتبه برای ارشد 1400 وزارت بهداشت است.

نکته ای مهم تر: اگر در کارنامه های ارشد سال 99، درس الف را صد نفر اول ارشد یک رشته ای به صورت میانگین 50 درصد زده باشند، آیا در سال 98 هم همین اتفاق افتاده است؟

جواب: خیر! درصد درس الف ممکن است به صورت میانگین 15 درصد زده شده باشد. 

دلیل: سطح سختی و آسانی سوالات.

راه حل: میانگین موزون درصدها بهترین راه حلی است که اطلاعات کارنامه های ارشد سال 99 را برای ارشد 1400 ارزشمند می کند.

کارنامه های مناسب برای ارشد 1400 بهداشت

نمونه کارنامه های ارشد وزارت بهداشت سال 99 برای استخراج اطلاعات و درصدها و رتبه ها برای ارشد 1400 استفاده می شود. مشاوران تحصیلی حرفه ای دپارتمان های تخصصی رشته های وزارت بهداشت، میانگین موزون درصدهای سال های مختلف را کنار هم می چینند و به یک الگوی دقیق از میانگین درصد مورد نیاز برای کسب رتبه در ارشد 1400 می رسند. رسم یک نمودار لگاریتمی به راحتی به مشاوران تحصیلی بسیار حرفه ای و با تجربه، دانشی را می دهد که خطای آن عملاً بسیار کمم می شود.

نمونه کارنامه های ارشد بهداشت: ارشد 99

نمونه کارنامه های ارشد 99 وزارت بهداشت در رشته های مختلف به صورت جداگانه در جدول زیر قرار داده شده است. رشته خود را یافته و سپس بر روی لینک آن کلیک کنید تا به کارنامه های ارشد 99 در رشته خود دست پیدا کنید.

فک کنم این نمونه کارنامه هایی ک میگید در زیر هستن رو فقط خودتون میبینید!!! ما تو هر پیجی از سایتتون رفتیم هیچ کارنامه ای ندیدیم

لینک کارنامه ها گداشته نشده.
رتبه تون رو بفرمایید تا لینک کارنامه های اون رشته رو بهتون بدیم.
داخل مطالب سایت موجود هست ولی اینجا فراموش کردند لینک ها رو قرار بدن. ارجاع می دم به واحد محتوای وب سایت و یادآوری می کنم تا لینک کارنامه ها رو بدارن

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.