دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1403 -1404
انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی تربیت بدنی ۱۴۰۳

شانس قبولی، نحوه اولویت بندی و انتخاب گرایش در انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ۱۴۰۳، مهم ترین مباحث هستند. برای تشریح این مباحث، من از تجربه 7 ساله خودم در مشاوره کنکورهای کارشناسی ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی استفاده خواهم کرد. اصلی ترین نکته در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403 را همین ابتدا می خواهم بگویم.

“اگر بدانید در گرایش های مختلف، در کدام دانشگاه های برتر قبول می شوید، کار انتخاب رشته شما ساده تر می شود.”

شانس قبولی در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403

شانس قبولی شما در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403، به رتبه شما در سهمیه وابسته است. در کارنامه شما، جدولی هست که براساس شماره کد ضریب ها، رتبه های شما درج شده است. جدول پایین را برای شما طراحی کرده ام تا بدانید هر شماره کد ضریب، مربوط به کدام گرایش ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی است.

کد ضریب ها و گرایش های ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403

شماره کد ضریب عنوان گرایش عنوان گرایش
1 رفتار حرکتی رشد حرکتی
یادکیری و کنترل حرکتی
آموزش تربیت بدنی
2 فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی
فیزیولوژی ورزشی کاربردی
فیزیولوژی فعالیت ورزشی محض
فیزیولوژی فعالیت ورزشی بالینی
تغذیه ورزش
3 بیومکانیک ورزشی
4 آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی حرکات اصلاحی
امدادگر ورزشی
تربیت بدنی ویژه
5 مدیریت ورزشی مدیریت بازاریابی در ورزش
مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی
مدیریت اوقات فراغت ورزشهای تفریحی
مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی
مدیریت رسانه های ورزشی
مدیریت رویدادهای ورزشی
6 روانشناسی ورزشی
7 جامعه شناسی ورزش

با توجه به تعداد بسیار زیاد دانشگاه ها و گرایش ها و زیرگرایش ها در ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403، تنها راه حل ممکن برای تعیین شانس قبولی شما در همه اینها، فقط یک سیستم کامپیوتری و نرم افزاری است. برای این کار، من و هم تیمی هایم، نرم افزار انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1403 را آماده کرده ایم. وارد نرم افزار شوید و رتبه خود را در کد ضریب ها و گرایش های مختلف در نرم افزار وارد کنید و سپس نرم افزار براساس رتبه های شما، شانس قبولی شما را در تمامی گرایش ها و زیر گرایش ها و دانشگاه ها مشخص می کند. آن هم با دقتی بسیار بسیار بالا و منحصر بفرد.

انتخاب گرایش در ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی ۱۴۰۳

از بین این همه گرایش و زیرگرایش در ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی ۱۴۰۳، کدام را انتخاب کنم؟! برای اینکه یک دید کلی درباره گرایش ها و بعد زیرگرایش ها به شما بدهم، سعی می کنم خیلی خلاصه وار، پاسخ اصلی ترین سوالات را در این باره بدهم.

محبوب ترین گرایش ها ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی: فیزیولوژی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و مدیریت ورزشی

سخت ترین گرایش ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی: بیومکانیک ورزشی

علمی ترین گرایش ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی: رفتار حرکتی

جدیدترین و جذاب ترین گرایش ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی: روانشناسی ورزشی

بدون برنامه ترین گرایش ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی: جامعه شناسی ورزش

سخت تری گرایش ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از نظر قبولی: آسیب شناسی ورزشی

آسان ترین گرایش ها از نظر قبولی: رفتار حرکتی و بیومکانیک ورزشی

پرپذیرش ترین گرایش ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی: مدیریت ورزشی

برای اینکه درباره اولویت بندی، کامل پاسخ مرا درک کنید، بهتر است ابتدا دفترچه انتخاب رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403 را با هم دانلود کنیم.

دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403

دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی ۱۴۰۳ را از کل دفترچه انتخاب رشته ارشد جدا کرده ام و برای دانلود در پایین قرار داده ام.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1404-1403  (به محض انتشار دفترچه)

برای دانلود دفترچه پارسال یعنی دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1403-1402 می توانید از طریق لینک پایین اقدام کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1402- 1403 

اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1403

به دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی که خوب نگاه کنید، می بینید که کلی کدرشته داریم که باید از بین آنها در نهایت 100 تا را انتخاب کنید. متاسفانه به دلیل عدم درک کامل انتخاب رشته و فرآیند سازمان سنجش، بیش از 90 درصد داوطلبان ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی، 100 انتخاب خود را پر نمی کنند. اگر در نظر بگیریم که رتبه های خوب، نیازی به این کار ندارند، باز هم تعداد خیلی زیادی از داوطلبان، این کار را نمی کنند.

سازمان سنجش براساس اولویت بندی شما در انتخاب رشته ارشد، قبولی نهایی شما را مشخص می کند. ابتدا یک صف را براساس رتبه داوطلبان درست می کند. سپس براساس این صف، انتخاب رشته ها را بررسی می کند و به همین ترتیب تا به آخر. در این بین ظرفیت بسیاری از دانشگاه ها و گرایش ها، پر نمی شود، چرا که داوطلبان رتبه های بهتر از شما، اصلاً آنها را انتخاب نکرده اند. پس اگر شما دانشگاه های خوب و گرایش های خوب را فقط به خاطر رتبه بدتان از انتخاب رشته حذف کنید، عملاً شانس و فرصت خود را برای ظرفیت های خالی مانده بعضی از این دانشگاه های خوب از دست می دهید.

اما بهترین اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403 این است که براساس اعتبار دانشگاه ها و ارزش گرایش ها، انتخاب رشته کنید. خب طبیعی است که شما از میزان اعتبار همه دانشگاه ها و ارزش گرایش ها و زیرگرایش ها مطلع نیستید. برای حل این مشکل، در نرم افزار انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1403، پس از تعیین شانس های قبولی شما، ما همه دانشگاه ها و گرایش ها را براساس ارزش و اعتبار و شرایط آنها رد بازار کار و هزینه تحصیل، رتبه بندی کرده ایم. کافیست شما در نرم افزار انتخاب رشته ارشد، استان هایی را که می خواهید فیلتر کنید، گرایش هایی که می خواهید را فیلتر کنید، دوره های دانشگاهی که می خواهید را فیلتر کنید و در نهایت انتخاب ها را تیک بزنید و روی دکمه اولویت بندی کلیک کنید و خود نرم افزار، همه دانش دپارتمان ارشد و دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی را به شما منتقل می کند.

مشاوره انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ۱۴۰۳

اگر پس از استفاده از نرم افزار، همچنان سوالاتی داشتید که به خاطر شرایط پیچیده زندگی شخصی شما و یا اهداف خاص شما، نیازمند این است که با یک مشاور متخصص و با تجربه مشورت کنید، می توانید از مشاوره های اختصاصی من و هم تیمی هایم در این مورد بهره مند شوید. از طریق لینک زیر می توانید، برای دریافت مشاوره های تخصصی تر و اختصاصی تر اقدام کنید.

مشاوره تخصصی تلفنی انتخاب رشته ارشد 1403

آرشیو دفترچه های انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی

از طریق لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1402-1401 را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1402-1401 

دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 1401-1400، در زمان انتخاب رشته ارشد و در شهریور ماه منتشر شد که از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دانلود آن کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1401-1400

از طریق لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 1400-99 را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد تربیت بدنی 99

براساس این دفترچه می توانید، ظرفیت پذیرش ارشد تربیت بدنی را در گرایش های مختلف رشته علوم ورزشی مشاهده کنید.

سوالات مهم

شانس قبولی من در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی ۱۴۰۳ چقدر است؟

شانس قبولی شما در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی ۱۴۰۳، با دقتی بیش از 97 درصد، در نرم افزار انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی مشاوران تحصیلی مشخص می شود.

بهترین نوع اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403، چگونه است؟

بهترین نوع اولویت بندی براساس اعتبار دانشگاه، ارزشمندی گرایش و هزینه های تحصیل است. در نرم افزار انتخاب رشته ارشد علوم ورزشی و تربیت بدنی 1403، این اولویت بندی را دریافت خواهید کرد.

4.3/5 - (6 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

رتبه های قبولی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
کارنامه های قبولی، رتبه و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه های قبولی، رتبه و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲ رتبه ها و محل قبولی ارشد ۱۴۰۲ را در این مطلب برای شما قرار داده ایم. در ادامه به تفکیک گروه های مختلف تحصیلی، می توانید در جداول، لیست رتبه ها و محل قبولی رشته های مختلف در ارشد سال گدشته …

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …