منابع ارشد کامپیوتر – بهترین منابع 1403

منابع ارشد کامپیوتر - بهترین منابع 1402
کارشناسی ارشد

بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 را با این مقدمه شروع می کنیم که ارشد مهندسی کامیپور به نوعی یکی از مهم ترین کنکورهای ارشد حال حاضر در ایران است. بازار کار بسیار خوب مهندسی کامپیوتر و امکان مهاجرت های کاری و تحصیلی با ارشد کامپیوتر باعث شده است تا برخلاف بسیاری از رشته های مهندسی، رشته کامپیوتر، کنکور ارشد پر رونقی داشته باشد.

کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر سال 1403 شامل رشته ها و گرایش های زیر است.

شماره ضریبعنوان رشتهعنوان گرایش
1مهندسی کامپیوترشبکه های کامپیوتری
رایانش امن
علوم و فناوری شبکه
2مهندسی کامپیوترهوش مصنوعی و رباتیکز
قرآن کاوی رایانشی
3مهندسی کامپیوترمعماری سیستم های کامپیوتری
4مهندسی کامپیوترنرم افزار
بیوانفورماتیک
علوم داده
الگوریتم ها و محاسبات

دروس ارشد کامپیوتر 1403

دروس ارشد کامپیوتر در کنکور 1403 شامل دروس جدول زیر است.

دروس ارشد کامپیوتر 1403
زبان عمومی و تخصصی
ریاضیات (ریاضی عمومی 1 و 2، آمار و احتمال مهندسی، ریاضیات گسسته)
نظریه زبان ها و ماشین ها، سیگنال ها و سیستم ها
ساختمان داده ها، طراحی الگوریتم و هوش مصنوعی
مدار منطقی، معماری کامپیوتر و الکترونیک دیجیتال
سیستم های عامل، شبکه های کامپیوتری و پایگاه داده ها

با توجه به نوع گرایش ها، ارزش و ضریب دروس متفاوت است. برای اطلاع از جزئیات ضرایب هر درس در گرایش های مختلف ارشد کامپیوتر، به مطلب زیر مراجعه کنید.

دروس و ضرایب دروس ارشد کامپیوتر 1403

منابع درس زبان عمومی ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع درس زبان عمومی ارشد کامپیوتر 1403 براساس دسته بندی های اعلام شده به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: 504، لغات ضروری تافل و 1100 همگی از انتشارات جنگل و گرامر in use

پکیج کنکوری: زبان عمومی زیر ذره بین انتشارات نگاه دانش دو جلدی (جلد اول لغات و جلد دوم گرامر) یا زبان عمومی از انتشارات سری عمومی از زهرا آهنگر.

پکیج هوشمندانه: با توجه به حجم سایر دروس ارشد کامپیوتر و همچنین اهمیت بسیار زیاد سطح علمی زبان عمومی داوطلبان ارشدکامپیوتر برای داوطلبانی که خیلی خیلی در درس زبان ضعیف هستند، بهترین منبع زبان عمومی ارشد کامپیوتر را حذف آن می دانیم. داوطلبان متوسط هم باید توجه کنند که حداقل باید روزی نیم ساعت را به افزایش دایره لغات خود اختصاص دهند. اصلاً از منابع پکیج بیسیک استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید زمان زیادی را برای توسعه فردی خود در درس زبان بگذارید.  داوطلبانی که پایه قوی دارند، مرور لغات و گرامر را انجام دهند و بیشتر وقت خود را برای زدن تست های زبان بگذارند. یعنی زبان را حتی با تست ها مرور کنند. تست برای درس زبان عمومی بسیار زیاد و در دسترس است. در کل برای افرادی که حوصله زبان خواندن ندارند کتاب زهرا آهنگر یعنی زبان عمومی سری عمومی بهترین منبع است ولی کسانی که حال و حوصله بیشتری برای زبان خواندن دارند قطعاً بهترین منبع زبان عمومی ارشد کامپیوتر 1403، دو جلد کتاب زیر ذره بین نگاه دانش است.

در ضمن کسانی هم که وقت کافی ندارند و پایه متوسط و ضعیف دارند هم این درس را می توانند حذف کنند.

منابع زبان تخصصی ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع زبان تخصصی ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: زبان تخصصی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر از حقانی و از انتشارات سمت.

پکیج کنکوری: زبان عمومی و تخصصی (دو جلدی) راهیان ارشد یا زبان تخصصی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات مدرسان شریف یا زبان تخصصی کامپیوتر انتشارات پوران پژوهش یا زبان تخصصی کامپیوتر پارسه.

پکیج هوشمندانه: با توجه به ضریب 1 ارشد کامپیوتر، حذف درس زبان به صورت کلی برای داوطلبان ضعیف و متوسط کاملاً منطقی است. کسانی که پایه خوبی دارند، بهترین منبع زبان تخصصی کامپیوتر ارشد کامیپوتر 1403، یکی از کتاب های کنکوری است. اگر پایه قوی دارید و وقت کافی هم دارید، زبان تخصصی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات مدرسان شریف را بخوانید ولی اگر وقت کافی ندارید، کتاب زبان تخصصی پوران پژوهش را تهیه کنید.

کتاب زبان عمومی و تخصصی ارشد کامپیوتر راهیان ارشد برای داوطلبان پایه قوی که می خواهند کل پکیج زبان را فشرده بخوانند بسیار بسیار کتاب خوبی است.

منابع ریاضی عمومی 1 و 2 ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ریاضی عمومی 1 و 2 ارشد کامپیوتر 1403 با توجه به دسته بندی های اعلام شده به شرح زیر معرفی می شوند.

پکیج بیسیک: حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی توماس (سه جلدی) ترجمه بهزاد کافی و کاظمی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی و حساب دیفرانسیل و انتگرال لیتهلد ترجمه کاظمی و بهزاد از انتشارات فاطمی.

پکیج کنکوری: ریاضی عمومی 1 و 2 آقاسی از انتشارات نگاه دانش (چهار جلدی) یا ریاضی عمومی 1 و 2 سری عمومی (دو جلدی) یا ریاضی عمومی معتقدی پارسه یا ریاضی عمومی فنی و مهندسی انصاری از پارسه یا ریاضی عمومی پوران پژوهش تألیف انصاری یا ریاضی عمومی 1 و 2 شکرزاد از کتابخانه فرهنگ (دو جلدی)

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع ریاضی عمومی 1 و 2 کنور ارشد کامپیوتر، به نوعی به وقت شما و پایه علمی شما بستگی دارد. کتاب ریاضی عمومی آقاسی از نگاه دانش بسیار حجیم است ولی کامل است و جامع. البته باید بدانید که ساختار این کتاب اینطور است دو جلد برای ریاضی عمومی 1 دارد که جلد اول درسنامه و مثال است و جلد دوم بانک تست است و ریاضی عمومی 2 هم دو جلد دارد و مانند ریاضی عمومی 1 دسته بندی شده است. کسانی که حوصله دارند و پایه خوب، جلد اول را بخوانند و تست های جلد دوم را گزینشی بزنند و یا اینکه کلا جلد دوم را بی خیال بشوند و تست های ریاضی عمومی خود کنکور ارشد کامپیوتر را بزنند. ریاضی عمومی کتابخانه فرهنگ سبک تر است و برای داوطلبان پایه متوسط بسیار خوب است. داوطلبان ضعیف و حتی قوی و متوسط که بی حوصله هستند ریاضی معتقدی از پارسه (که خیلی قدیمی شده است) و یا ریاضی عمومی انصاری از پوران پژوهش را بخوانند. ریاضی عمومی معتقدی به رایگان هم از اینترنت قابل دانلود است. قوی ترهایی که ریاضی عمومی پارسه را خواندند از جلدهای دوم کتاب آقاسی، تست بزنند و متوسط ها و ضعیف ها هم تست های خود کنکور ارشد کامپیوتر را خیلی خوب بزنند.

در ضمن داوطلبان با زمان بسیار کم و پایه خیلی ضعیف و یا ضعیف با زمان زیاد ولی بسیار بی حوصله و تنبل! این درس را می توانند حذف کنند و سرمایه گذاری خود را بر روی دروس تخصصی انجام دهند.

منابع آمار و احتمال مهندسی ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع آمار و احتمال مهندسی ارشد کامپیوتر 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: آمار ریاضی والپول ترجمه وحیدی اصل و عمیدی از انتشارات نشر دانشگاهی، آمار مهندسی تألیف ملحوجی از انتشارات دانشگاه صنعتی شریف.

پکیج کنکوری: آمار و احتمال مهندسی مدرسان شریف یا آمار و احتمال مهندسی طورانی از انتشارات پارسه.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع برای آمار و احتمال مهندسی ارشد کامپیوتر 1403 برای داوطلبان قوی، آمار و احتمال مهندسی مدرسان شریف و برای داوطلبان متوسط و ضعیف آمار و احتمال مهندسی پارسه از طورانی است.

منابع ریاضیات گسسته ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ریاضیات گسسته ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر معرفی و گلچین شده اند.

پکیج بیسیک: ریاضیات گسسته و ترکیبیات گریمالدی با ترجمه شمس و رضوانی از انتشارات فاطمی (دو جلدی)، ریاضیات گسسته و کاربرد آن در کامپیوتر از ترمبلی با ترجمه مانوهر، اسلامی و شاه زمانیان از انتشارات ققنوس.

پکیج کنکوری: ساختمان گسسته یوسفی از انتشارات پوران پژوهش یا بانک تست ریاضی گسسته پوران پژوهش یا ریاضیات گسسته و مبانی ترکیبیات گیلک از راهیان ارشد یا ساختمان های گسسته مدرسان شریف یا ریاضیات گسسته پارسه.

پکیج هوشمندانه: درس گسسته، به نوعی سخت ترین درس پکیج ریاضیات کنکور ارشد کامپیوتر است. بنابراین کسانی که بسیار ضعیف هستند و یا متوسط هستند و وقت کمی دارند می توانند آن را حذف کنند. بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس ریاضیات گسسته برای داوطلبان قوی ساختمان گسسته و مبانی ترکیبیات گیلک راهیان ارشد است. داوطلبان متوسط از کتاب یوسفی پوران پژوهش (کتاب آبی رنگ) استفاده کنند. داوطلبان ضعیف از ریاضیات گسسته پارسه استفاده کنند. بانک تست گسسته پوران پژوهش (کتاب نارنجی رنگ) برای تست زنی و تسلط برای همه سطوح داوطلبان ارشد کامپیوتر، بسیار کتاب خوبی است.

منابع نظریه زبان ها و ماشین ها ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع نظریه زبان ها و ماشین ها در کنکور ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: مقدمه ای بر نظریه زبان ها و ماشین ها لینز با ترجمه پورمحقق و صمیمی از انتشارات نما یا جهان فردا، نظریه زبان ها و ماشین ها تألیف شاپوری از انتشارات علوم رایانه.

پکیج کنکوری: نظریه زبان ها و ماشین ها از پورمحقق و از انتشارات پوران پژوهش یا نظریه زبان ها و ماشین ها مدرسان شریف.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع نظریه زبان ها و ماشین ها در کنکور ارشد کامپیوتر بدون شک کتاب شاپوری است و در کنار آن باید کتاب پوران پژوهش از پورمحقق نیز خوانده شود. البته که این برای افرادی است که وقت خوبی برای مطالعه دارند. کسانی که وقت کمی دارند بین این دو کتاب، یکی را باید انتخاب کنند.

منابع سیگنال ها و سیستم ها ارشد کامپیوتر

بهترین منابع سیگنال ها و سیستم ها ارشد کامپیوتر 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: سیگنالها و سیستم ها اپنهایم با ترجمه دیانی از انتشارات نص، سیگنال ها و سیستم ها اوپنهایم و ویلسکی و حمید نواب با ترجمه جبه دار و بهمن زنج از انتشارات دانشگاه تهران.

پکیج کنکوری: سیگنال ها و سیستم ها از انتشارات نصیر و تألیف تقدسی یا سیگنال ها و سیستم ها مدرسان شریف یا سیگنال ها و سیستم ها از مومن زاده از انتشارات راهیان ارشد یا تجریه سیگنال ها و سیستم ها پوران پژوهش (دو جلدی) یا بانک تست سیگنال ها و سیستم ها پوران پژوهش.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای سیگنال ها و سیستم ها در کنکور ارشد کامپیوتر 1403 برای داوطلبان قوی و ضعیف و متوسط و با حوصله کتاب تقدسی و از انتشارات نصیر است. برای داوطلبان متوسط و قوی و ضعیف کم حوصله تر و با زمان کمتر، کتاب سیگنال و سیستم مومن زاده از راهیان ارشد بسیار بهتر است. یک کتاب با نام کتاب نارنجی یا بانک تست هم پوران پژوهش دارد که مومن زاده آن را تألیف کرده است و برای تست زنی و تسلط، توصیه می شود.

منابع ساختمان داده ها ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ساختمان داده ها ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر بررسی و گلچین شده اند.

پکیج بیسیک: ساختمان داده به زبان ++C هورویتز ترجمه علیخانزاده از انتشارات باغانی، اصول ساختمان داده ها با استفاده از پاسکال تننباوم ترجمه صالحی و مهدی پور از انتشارات خراسان.

پکیج کنکوری: ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم مدرسان شریف یا ساختمان داده ها راهیان ارشد تألیف گیلک یا ساختمان داده ها یوسفی از انتشارات پوران پژوهش یا بانک تست ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم پوران پژوهش تألیف یوسفی یا ساختمان داده پارسه یا ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم نصیر یا 600 مسئله چهار گزینه ای از قدسی و انتشارات حریم دانش.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع ساختمان داده ها ارشد کامپیوتر 1403، برای داوطلبان قوی از کتاب ترکیبی ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم نصیر است. برای داوطلبان متوسط، کتاب ساختمان داده ها از یوسفی و پوران پژوهش یا ساختمان داده های گیلک از راهیان ارشد است. داوطلبان ضعیف تر بهتر است ابتداد ساختمان داده پارسه و در ادامه از بانک تست ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم پوران پژوهش استفاده کنند. استفاده از کتاب 600 سوال چهار گزینه ای قدسی حریم دانش برای همه سطوح مناسب است.

منابع طراحی الگوریتم ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس طراحی الگوریتم عبارتند از:

پکیج بیسیک: طراحی الگوریتم ها تألیف راجاسکاران، ساهنی و هورویتز با ترجمه علیخانزاده از انتشارات پرتونگار، طراحی الگوریتم ها تألیف CLRS.

پکیج کنکوری: ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم مدرسان شریف یا بانک تست ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم پوران پژوهش تألیف یوسفی یا ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم نصیر یا طراحی الگوریتم هادی یوسفی پوران پژوهش یا طراحی الگوریتم پارسه یا طراحی الگوریتم گیلک راهیان ارشد.

پکیج هوشمندانه: در درس ساختمان داده ها، اشاره کردیم که کتاب نصیر برای داوطلبان قوی بسیار خوب است ولی برای درس ساختمان داده منظورمان بود. برای درس طراحی الگوریتم، کتاب مدرسان شریف بسیار بهتر است. بهترین منبع طراحی الگوریتم ارشد کامپیوتر 1403 برای داوطلبان متوسط طراحی الگوریتم هادی یوسفی پوران پژوهش و یا طراحی الگوریتم نوشته گیلک راهیان ارشد است. داوطلبان ضعیف تر هم باید طراحی الگوریتم راهیان ارشد یا پارسه را تهیه کنند و از بانک تست ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم پوران پژوهش هم به خوبی و کامل استفاده کنند.

منابع هوش مصنوعی ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس هوش مصنوعی با بررسی ها و تحلیل ها به شرح زیر اعلام می شوند.

پکیج بیسیک: هوش مصنوعی راسل و نورویگ با ترجمه جعفرنژاد قمی از انتشارات علوم رایانه، هوش مصنوعی ریچ با ترجمه فهیمی و محفوظی از انتشارات جلوه.

پکیج کنکوری: هوش مصنوعی نصیر یا هوش مصنوعی مدرسان شریف یا هوش مصنوعی پارسه یا هوش مصنوعی پوران پژوهش یا هوش مصنوعی راهیان ارشد.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع هوش مصنوعی ارشد کامپیوتر 1403 برای داوطلبان قوی و متوسط، هوش مصنوعی راهیان ارشد و برای داوطلبان متوسط و ضعیف، هوش مصنوعی نصیر بسیار خوب است.

منابع مدار منطقی ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع مدار منطقی ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: طراحی دیجیتال، مدار منطقی موریس مانو با ترجمه سپیدنام از انتشارات خراسان.

پکیج کنکوری: مدار منطقی پوران پژوهش یا مدار منطقی راهیان ارشد یا مدار منطقی اجلالی انتشارات نصیر یا مدار منطقی مدرسان شریف.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس مدار منطقی برای داطلبان قوی، مدار منطقی نصیر است و برای داوطلبان متوسط و ضعیف تر مدار منطقی پوران پژوهش است.

منابع معماری کامپیوتر ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع معماری کامپیوتر ارشد کامپیوتر 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: طراحی، معماری و سازمان کامپیوتر پترسون با ترجمه ملکیان و ذاکرالحسینی از انتشارات نص، معماری کامپیوتر موریس مانو با ترجمه سپیدنام از انتشارات خراسان.

پکیج کنکوری: معماری کامپیوتر پوران پژوهش یا معماری کامپیوتر مدرسان شریف.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع معماری کامپیوتر برای همه سطوح داوطلبان ارشد کامیپوتر، کتاب معماری کامپیوتر هادی یوسفی از انتشارات پوران پژوهش است.

منابع الکترونیک دیجیتال ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع ارشد کامپیوتر در درس الکترونیک دیجیتال به شرح زیر می باشد.

پکیج بیسیک: الکترونیک دیجیتال صدیقی، والی زاده و مهدی پور از انتشارات دانشگاه امیرکبیر، اصول و مبانی الکترونیک دیجیتال توکهایم با ترجمه محبت زاده از انتشارات کانون نشر علوم.

پکیج کنکوری: الکترونیک دیجیتال پوران پژوهش یا الکترونیک دیجیتال و VLSI مدرسان شریف یا الکترونیک دیجیتال راهیان ارشد.

پکیج هوشمندانه: کسانی که می خواهند خیلی خوب این درس را بخوانند و برای آن وقت بگذارند، الکترونیک دیجیتال پوران پژوهش، بهترین منبع است ولی برای داوطلبان قوی و کسانی که می خواهند زمان کمتری را صرف این درس بکنند الکترونیک دیجیتال راهیان ارشد بسیار مناسب تر است.

منابع سیستم عامل ارشد کامیپوتر 1403

بهترین منابع سیستم عامل ارشد کامیپوتر 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: مفاهیم سیستمهای عامل سیلبر شاتز ترجمه جعفرنژاد قمی از انتشارات علوم رایانه.

پکیج کنکوری: سیستم عامل طرقی حقیقت پارسه (پارس رسانه) یا سیستم عامل پوران پژوهش یا سیستم عامل مدرسان شریف یا سیستم عامل راهیان ارشد.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس سیستم عامل، کتاب سیستم عامل پارسه طرقی حقیقت است. کسانی که میخواهند فشرده تر بخوانند کتاب راهیان ارشد را تهیه کنند.

منابع شبکه های کامپیوتری ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع شبکه های کامپیوتری ارشد کامپیوتر 1403 به شرح زیر اعلام می شوند.

پکیج بیسیک: شبکه های کامپیوتری تننباوم با ترجمه پدرام از انتشارات علوم رایانه، شبکه های کامپیوتری رویکرد بالا به پایین کوروس و راس با ترجمه ملکیان، زارع پور و گنجی از انتشارات نص.

پکیج کنکوری: شبکه های کامپیوتری مدرسان شریف یا 500 نکته و تست شبکه های کامپیوتری پیشرفته انتشارات اورنگ یا شبکه های کامپیوتری پوران پژوهش یا شبکه های کامپیوتر خلیلی فر راهیان ارشد (دو جلدی) یا شبکه های کامیپوتری پارسه.

پکیج هوشمندانه: اگر می خواهید درس شبکه های کامیپوتری را درک کنید و ریشه ای بفهیمد توصیه می شود که کتاب شبکه های کامپیوتری کوروس و راس را حتماً بخوانید. البته باید وقت کافی برای این کار را داشته باشید. داوطلبان قوی بهتر است از کتاب راهیان ارشد که دو جلدی است و بسیار کامل و جامع، استفاده کنند. برای داوطلبان متوسط، کتاب شبکه های کامپیوتری پوران پژوهش مناسب است. کتاب 500 نکته و تست شبکه های کامپیوتری پیشرفته نشر اورنگ نیز به شما در تحلیل تستی بسیار کمک می کند. کسانی که ضعیف تر هستند بهتر است ابتدا کتاب شبکه های کامپیوتری پارسه را بخوانند.

منابع پایگاه داده ها ارشد کامپیوتر 1403

بهترین منابع پایگاه داده ها ارشد کامپیوتر 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: اصول طراحی پایگاه داده ها تألیف سیلبر شاتس، کورت و سودارشان با ترجمه جعفرنژاد قمی از انتشارات علوم رایانه.

پکیج کنکوری: طراحی پایگاه داده ها پوران پژوهش از خلیلیان یا بانک تست پایگاه داده ها خلیلی فر از انتشارات پوران پژوهش یا پایگاه داده ها مدرسان شریف یا پایگاه داده ها راهیان ارشد (دو جلدی) یا پایگاه داده ها پارسه.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع ارشد کامپیوتر 1403 در درس پایگاه داده ها برای کسانی که پایه قوی و یا متوسطی دارند، استفاده از کتاب پایگاه داده های راهیان ارشد از خلیلی فر است که کتابیست دو جلدی و کامل. کسانی که پایه ضعیف تری دارند از پایگاه داده پارسه یا پایگاه داده پوران پژوهش استفاده کنند. در نهایت استفاده از کتاب بانک تست پایگاه داده خلیلی فر از پوران پژوهش برای کسانی که راهیان ارشد انتخاب مناسبی برای آنها نیست، توصیه می شود.

بهترین منابع ارشد کامپیوتر مربوط به کدام موسسه است؟

بسته کامل آموزشی هیچ موسسه و ناشری نمی تواند بهترین منابع ارشد کامپیوتر باشد. بهترین منابع ارشد کامپیوتر باید گلچینی از منابع موسسات مختلف باشد. هر موسسه و ناشری به گواه تجربه داوطلبان ارشد، در یک سری دروس بسیار عالی هستند و در یک سری دروس ضعف دارند.

منابع ارشد کامپیوتر بر چه اساسی گلچین شده اند؟

منابع ارشد کامپیوتر براساس سطح علمی داوطلبان، میزان جامعیت و سطح پوشش دهی سوالات ارشد، مقدار زمان داوطلب و همچنین هدف قبولی داوطلب ارشد کامپیوتر، بررسی و گلچین شده اند.

منابع همه گرایش های ارشد کامپیوتر معرفی شده است؟

بله. در این مطلب، دروس تمامی گرایش ها به تفکیک بررسی شده است و بهترین منبع برای شراط هر داوطلب معرفی شده است.

4.2/5 - (5 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …