منابع ارشد عمران – بهترین منابع 1403

منابع ارشد عمران - بهترین منابع 1402
کارشناسی ارشد
6

بهترین منابع ارشد عمران 1403

بهترین منابع ارشد عمران 1403 را با این مقدمه آغاز می کنیم که در میان درس های ارشد عمران، درس هایی وجود دارند که با توجه به شرایط داوطلب ارشد عمران، می توان کلاً نخواند و حذف کرد. در طول این مطلب، درس هایی را که با توجه به شرایط داوطلب قابل حذف شدن نیز هستند را توضیح می دهیم.

قبل از پرداختن به منابع ارشد عمران، ابتدا باید درس ها و ضرایب این دروس را بدانید. در جدول زیر درس ها و ضرایب دروس ارشد عمران در سال 1403، آورده شده است.

دروس و ضرایب دروس ارشد عمران
زبان 1
ریــــاضیات (ریاضی عمومی 1 و 2 و معادلات دیفرانسیل) 1
مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه ها 1) 1
مکانیک خاک و پی سازی 1
مکانیک سیالات و هیدرولیک 1
طراحی (سازه های فولادی1 و 2، سازه های بتنی 1 و 2، راه سازی و روسازی راه) 1
جمع کل 6

مشاهده می کنید که ضریب تمامی دروس، یک است و وزن و اهمیت یکسانی را در کنکور ارشد عمران دارند.

دسته بندی منابع ارشد عمران

یافتن بهترین منابع برای ارشد عمران 1403، نیازمند یک دسته بندی کاملاً حرفه ای و تخصصی است. طبیعتاً زمانی منابع پیشنهادی برای یک داوطلب بهترین منابع خواهند بود که شرایط آن داوطلب و هدفش را در نظر گرفته باشد. علاوه بر اینها سطح علمی و مقدار زمان داوطلب نیز اهمیت دارد.

در یک دسته بندی جامع باید منابع ارشد عمران را به دسته های زیر طبقه بنذی کرد.

منابعی برای سطح علمی پایین، متوسط و قوی.

منابعی برای اهداف مختلف قبولی از روزانه دانشگاه تهران گرفته تا روزانه و شبانه های دانشگاه های دولتی.

مهم تر از خود منبع، روش مطالعه آن منبع نیز هست.

منابع درس زبان عمومی ارشد عمران 1403

بهترین منابع درس زبان عمومی براساس دسته بندی های اعلام شده به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: 504، لغات ضروری تافل و 1100 همگی از انتشارات جنگل و گرامر in use

پکیج کنکوری: زبان عمومی زیر ذره بین انتشارات نگاه دانش دو جلدی (جلد اول لغات و جلد دوم گرامر) یا زبان عمومی از انتشارات سری عمومی از زهرا آهنگر

پکیج هوشمندانه: با توجه به سنگینی سایر دروس ارشد مهندسی عمران و همچنین اهمیت بسیار زیاد سطح علمی زبان عمومی داوطلبان ارشد عمران برای داوطلبانی که خیلی خیلی در درس زبان ضعیف هستند، بهترین منبع زبان عمومی ارشد عمران را حذف آن می دانیم. داوطلبان متوسط هم باید توجه کنند که حداقل باید روزی نیم ساعت را به افزایش دایره لغات خود اختصاص دهند. اصلاً از منابع پکیج بیسیک استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید زمان زیادی را برای توسعه فردی خود در درس زبان بگذارید.  داوطلبانی که پایه قوی دارند، مرور لغات و گرامر را انجام دهند و بیشتر وقت خود را برای زدن تست های زبان بگذارند. یعنی زبان را حتی با تست ها مرور کنند. تست برای درس زبان عمومی بسیار زیاد و در دسترس است. در کل برای افرادی که حوصله زبان خواندن ندارند کتاب زهرا آهنگر یعنی زبان عمومی سری عمومی بهترین منبع است ولی کسانی که حال و حوصله بیشتری برای زبان خواندن دارند قطعاً بهترین منبع زبان عمومی ارشد عمران 1403، دو جلد کتاب زیر ذره بین نگاه دانش است.

در ضمن کسانی هم که وقت کافی ندارند و پایه متوسط و ضعیف دارند هم این درس را می توانند حذف کنند.

منابع زبان تخصصی ارشد عمران 1403

بهترین منابع درس زبان تخصصی کنکور ارشد عمران 1403 را به شرح زیر می نویسیم.

پکیج بیسیک: انگلیسی برای دانشجویان رشته مهندسی عمران تألیف محمد عزمی و از انتشارات سمت و زبان تخصصی مهندسی عمران تالیف بابک رستمی قراگزلو از انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

پکیج کنکوری: زبان تخصصی ارشد عمران انتشارات سری عمران یا زبان تخصصی ارشد عمران مدرسان شریف

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع زبان تخصصی ارشد عمران 1403 را باید کتاب زبان تخصصی سری عمران دانست. کتابیست که برای کسانی که می خواهند در زبان تخصصی درصد خوبی بزنند، بسیار عالی است. اما یک نکته مهم این است که ریدینگ های زبان تخصصی ارشد عمران سه سطح دارند. سطح ساده، متوسط و سخت. توصیه من این است که کتاب سری عمران تهیه شود ولی اگر پایه داوطلب ضعیف است به ریدینگ های ساده و متوسط اکتفا کند. حالا چطور سطح ریدینیگ را تشخیص دهیم؟

ریدینگ های ساده به نحوی هستند که با دایره لغت متوسط می توانید مفهوم آن را درک کنید و سوالات آن بیشتر به گونه ای است که کلید واژه ای از متن حتماً داخل سوال است و سوال حالت مفهومی ندارد و با نگاه کردن به ریدینگ، به راحتی کلید واژه را پیدا می کنید.

نکته مهم حذف درس زبان تخصصی ارشد عمران است. این کار را برای داوطلبان ضعیف و متوسط با زمان کم و البته پشتکار کم توصیه می کنیم.

منابع ریاضی عمومی 1 و 2 ارشد عمران 1403

بهترین منابع ریاضی عمومی 1 و 2 ارشد عمران 1403 را با توجه به دسته بندی هایی که گفتیم به ترتیب زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی توماس (سه جلدی) ترجمه بهزاد کافی و کاظمی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی و حساب دیفرانسیل و انتگرال لیتهلد ترجمه کاظمی و بهزاد از انتشارات فاطمی.

پکیج کنکوری: ریاضی عمومی 1 و 2 آقاسی از انتشارات نگاه دانش (چهار جلدی) یا ریاضی عمومی 1 و 2 سری عمران (دو جلدی) یا ریاضی عمومی معتقدی پارسه یا ریاضی عمومی فنی و مهندسی انصاری از پارسه

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع ریاضی عمومی 1 و 2 کنور ارشد عمران، به نوعی به وقت شما و پایه علمی شما بستگی دارد. کتاب ریاضی عمومی آقاسی از نگاه دانش بسیار حجیم است ولی کامل است و جامع. البته باید بدانید که ساختار این کتاب اینطور است دو جلد برای ریاضی عمومی 1 دارد که جلد اول درسنامه و مثال است و جلد دوم بانک تست است و ریاضی عمومی 2 هم دو جلد دارد و مانند ریاضی عمومی 1 دسته بندی شده است. کسانی که حوصله دارند و پایه خوب، جلد اول را بخوانند و تست های جلد دوم را گزینشی بزنند و یا اینکه کلا جلد دوم را بی خیال بشوند و تست های ریاضی عمومی خود کنکور ارشد عمران را بزنند. ریاضی عمومی سری عمران سبک تر است و برای داوطلبان پایه متوسط بسیار خوب است. داوطلبان ضعیف و حتی قوی و متوسط که بی حوصله هستند ریاضی معتقدی از پارسه (که خیلی قدیمی شده است) و یا ریاضی عمومی فنی و مهندسی انصاری از پارسه (که جدیدتر است) را بخوانند. ریاضی عمومی معتقدی به رایگان هم از اینترنت قابل دانلود است. قوی ترهایی که ریاضی عمومی پارسه را خواندند از جلدهای دوم کتاب آقاسی، تست بزنند و متوسط ها و ضعیف ها هم تست های خود کنکور ارشد عمران را خیلی خوب بزنند. در کتاب سری عمران این تست ها با پاسخنامه تشریحی خوب وجود دارد.

در ضمن داوطلبان با زمان بسیار کم و پایه خیلی ضعیف و یا ضعیف با زمان زیاد ولی بسیار بی حوصله و تنبل! این درس را می توانند حذف کنند.

منابع معادلات دیفرانسیل کنکور ارشد عمران 1403

معادلات دیفرانسل بخش دیگری از سوالات پکیج ریاضی ارشد عمران را تشکبل می دهد. بهترین منابع درس معادلات دیفرانسل کنکور ارشد عمران 1403 را به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: معادلات دیفرانسیل و کاربرد آنها از سیمونز با ترجمه علی اکبر بابایی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی و  راهنمای معادلات دیفرانسیل معمولی بویس (دو جلدی) با ترجمه یعقوبی فر و از انتشارات سها دانش.

پکیج کنکوری: معادلات دیفرانسیل سری عمران یا معادلات دیفرانسیل محمود کریمی انتشارات نصیر یا معادلات دیفرانسیل مدرسان شریف و یا معادلات دیفرانسل راهیان ارشد از مومن زاده و یا معادلات دیفرانسل از مهدیان و انتشارات پوران پژوهش و یا معادلات دیفرانسل معتقدی از پارسه

پکیج هوشمندانه: عملاً اینکه تقریباً همه کتاب های کنکوری را در پکیج کنکوری لیست کرده ام  یک دلیل محکم دارد. این کار را به این دلیل انجام داده ام که عملاً نوع مطالعه شما و حتی روند مطالعه شما در انتخاب بهترین منبع درس معادلات دیفرانسیل ارشد عمران 1403 تأثیرگذار است. معادلات دیفرانسیل سری عمران برای داوطلبان ارشد عمران، بسیار کتاب خوبی است و پاسخگوی نیاز آنهاست، اما از نظر درسنامه همه نکات را نگفته است و ممکن است با خارج شدن از روتین سوالات در کنکور به مشکل بربخورید ولی در کل منبعی قابل اعتماد است. معادلات دیفرانسیل محمود کریمی انتشارات نصیر و معادلات دیفرانسیل مدرسان شریف هر دو حجم بالایی دارند و فقط برای داوطلبان قوی توصیه می شود و یا برای داوطلبان متوسط با روند مطالعه پیوسته و البته خستگی ناپذیر توصیه می شود. معادلات دیفرانسیل راهیان ارشد برای داوطلبان قوی کم حوصله کاربرد دارد و معادلات دیفرانسیل پوران پژوهش برای داوطلبان متوسط کم حوصله کاربرد دارد. معادلات دیفرانسل معتقدی هم که قدیمی است ولی همچنان بهترین منبع معادلات دیفرانسل ارشد عمران برای داوطلبان با زمان کم است و البته برای داوطلبان قوی بسیار کم حوصله نیز توصیه می شود.

منابع مقاومت مصالع کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع درس مقاومت مصالع کنکور ارشد عمران 1403 را به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: مقاومت مصالح پوپوف ترجمه افضلی و از انتشارات نشر دانشگاهی

پکیج کنکوری: مقاومت مصالح سری عمران یا مقاومت مصالح پوران پژوهش از نائی یا مقاومت مصالح مدرسان شریف یا مقاومت مصالح پارسه

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع مقاومت مصالح کنکور ارشد عمران از جنبه های عمومی کتاب سری عمران است. کتاب محمد حسن نائی و از انتشارات پوران پژوهش برای کسانی که با حوصله تر هستند و می خواهند با حل مثال ها و تمرین های بیشتر، خود را به بالاترین سطح مقاومت مصالح برسانند توصیه می شود. در واقع مقاومت مصالح پوران پژوهش برای افراد با حوصله و با یادگیری عمیق تر و مفهومی تر توصیه می شود و سری عمران برای همه آن دسته از داوطلبانی که احساس می کنند در بین راه ممکن است درس خواندن را رها کنند.

کتاب مقاومت مصالح مدرسان شریف را نمی توان زیاد توصیه کرد. اما جزوه قدیمی مقاومت مصالح پارسه دقیقا مناسب کسانی است که وقت کافی ندارند و البته که حوصله گذاشتن زمان زیاد برای درس خواندن را ندارند. کسانی که می خواهند دوره کوتاه پر فشاری را روی کنکور بگذارند مثلا یکی دو ماه، باید مقاومت مصالح پارسه را بخوانند و تست های 10 سال اخیر را خوب زنند.

منابع تحلیل سازه ها کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع تحلیل سازه ها در کنکور ارشد عمران با توجه به مقدمات پیشین عبارتند از:

پکیج بیسیک: تحلیل سازه ها از شاپور طاحونی و انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

پکیج کنکوری: تحلیل سازه ها سری عمران (دو جلدی) یا تحلیلی سازه ها پارسه.

پکیج هوشمندانه: کامل بودن و خوب بودن کتاب تحلیل سازه های سری عمران باعث شد تا هیچ کتاب دیگری را در کنار آن برای تحلیل نیاوریم. البته حجم دو جلدی آن را هم باید در نظر بگیرید. کسانی که این حجم را نمی توانند تحمل کنند انتخاب خوبی به نام تحلیل سازه های پارسه دارند البته به شرط زدن خوب تست های حداقل 5 سال اخیر ارشد عمران.

منابع مکانیک خاک کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع درس مکانیک خاک کنکور ارشد عمران 1403 را به ترتیب زیر برای شما معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: مکانیک خاک تألیف امیرافشاری و فراهانی از انتشارات سیمای دانش و تشریح کامل مسائل مکانیک خاک تالیف امیری بهقدم از انتشارات دانشگاهی کیان و مکانیک خاک (دو جلدی) تالیف دکتر بهنیا و دکتر طباطبایی از انتشارات دانشگاه تهران.

پکیج کنکوری: مکانیک خاک سری عمران یا مکانیک خاک گاج یا مکانیک خاک پوران پژوهش از جسمانی و همینطور بانک تست مکانیک خاک از جسمانی و انتشارارت پوران پژوهش یا مکانیک خاک پارسه از ضیائی مولد.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع مکانیک خاک کنکور ارشد عمران 1403 را با توجه به میزان زمان و همینطور انرژی داوطلب برای خواندن، تحلیل می کنم. اگر داوطلب نرمالی هستید و همه چیز را مرتب سر جای خود انجام می دهید، کتاب سری عمران برای شما ایده آل است. مکانیک خاک پوران پژوهش حتما باید با بانک تستش خریداری شود و برای کسانی که میخواهند مکانیک خاک را خیلی خوب یاد بگیریند کارایی دارد. مکانیک خاک پارسه تألیف ضیائی مولد برای کسانی که می خواهند خیلی سریع سر و ته مکانیک خاک را هم بیاورند و درصد مناسبی هم بزنند کافیست. مکانیک خاک گاج را برای کسانی توصیه می کنیم که درصد بسیار بالایی در این درس می خواهند. حوصله بالایی می خواهد خواندن مکانیک خاک گاج ولی کامل و جامع است.

منابع پی سازی یا مهندسی پی کنکور ارشد عمران

بهترین منابع پی سازی یا مهندسی پی کنکور ارشد عمران 1403 به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: اصول مهندسی ژئوتکنیک (مهندسی پی) تالیف داسبا ترجمه شاپور طاحونی و از انتشارات پارس آئین و اصول مهندسی پی تالیف علیرضا رهایی و از انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

پکیج کنکوری: پی سازی سری عمران یا مهندسی پی انتشارات جهش از جسمانی

پکیج هوشمندانه: اصولاً کسانی که وقت کافی دارند و پایه متوسط و قوی دارند، بهترین منبع پی سازی کنکور ارشد عمران 1403، پی سازی سری عمران است. برای داوطلبان با وقت کم و ضعیف تر کتاب مهندسی پی انتشارات جهش از جسمانی، کتاب بسیار مناسب تری است. در کل خواندن کتاب جسمانی از انتشارات جهش، بسیار سریع تر و ساده تر است.

منابع مکانیک سیالات کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع مکانیک سیالات کنکور ارشد عمران 1403 را عبارتند از:

پکیج بیسیک: مکانیک سیالات شیمز با ترجمه بهرام پوستی از انتشارات علوم دانشگاهی و مکانیک سیالات وایلی و استریتر و باز هم با ترجمه بهرام پوستی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.

پکیج کنکوری: مکانیک سیالات سری عمران یا مکانیک سیالات راهیان ارشد یا مکانیک سیالات سمیع پور از انتشارات پوران پژوهش یا مکانیک سیالات پارسه از صفری یا مکانیک سیالات نصیر تألیف صادقی و یا مکانیک سیالات جهش از زراتی.

پکیج هوشمندانه: اولین برخورد داوطلب ارشد عمران با حجم کتاب های معرفی شده در پکیج کنکوری این است که چه خبرتونه؟! اما نگران نباشید، فقط قرار است یکی از آنها برای شما مناسب باشد. چرا این همه کتاب کنکوری را برای درس مکانیک سیالات ارشد عمران ردیف کردیم؟ چونکه این درس چالش برانگیز است و حتی برخی از داوطلبان می توانند آن را حذف کنند و بی خیال شوند.

داوطلبان قوی به نظر من باید از مکانیک سیالات جهش استفاده کنند، خیلی خلاصه تر است و خیلی هم خوب درس را توضیح داده است. داوطلبان متوسط باید سری عمران را خوب بخوانند و داوطلبان ضعیف مکانیک سیالات صادقی از نصیر را بخوانند تا بهتر یاد بگیرند. این کلیت ماجراست. اگر شما داوطلب قوی هستید و بسیار با حوصله، کتاب مکانیک سیالات سری عمران برای شما خوب است و اگر داوطلبی متوسط و بی حوصله هستید باید کتاب مکانیک سیالات زراتی جهش را بخوانید. داوطلب ضعیف بسیار بی حوصله و با وقت کم کلا این درس را حذف کند و داوطلب ضعیف و متوسط با وقت کم مکانیک سیالات پارسه از صفری را بخواند. مکانیک سیالات پوران پژوهش به عنوان کتاب مکمل خوب است که فکر نکنم کسی برای کنکور ارشد عمران برای درس مکانیک سیالات دنبال مکمل باشد!

منابع هیدرولیک کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع هدرولیک کنکور ارشد عمران 1403 با توجه به دسته بندی های گفته شده عبارتند از:

پکیج بیسیک: هیدرولیک کانال های روباز تألیف جلیل ابریشمی از انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد و تشریح مسائل هیدرولیک کانال های باز بر اساس کتاب هیدرولیک کانال های باز دکتر حسینی و ابریشمی با تألیف بهقدم و از انتشارات دانشگاهی کیان

پکیج کنکوری: هیدرولیک سری عمران یا هیدرولیک پارسه

پکیج هوشمندانه: قطعا بهترین منبع هیدرولیک کنکور ارشد عمران 1403 همان کتاب سری عمران است. کسانی که نمی خواهند زیاد زمان بگذارند باید به سراغ هیدرولیک پارسه بروند.

منابع سازه های بتنی کنکور ارشد عمران 1403

پکیج بیسیک: آنالیز و طراحی سازه های بتن آرمه تالیف کی نیا و از انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان.

پکیج کنکوری: سازه های بتنی سری عمران (دو جلدی) یا جزوه های دکتر زرفام یا سازه های بتنی پارسه و یا طراحی سازه های بتنی انتشارات دیباگران.

پکیج هوشمندانه: درس حجیم و البته سختی به نام سازه های بتنی در کنکور ارشد عمران، چالش برانگیز است. همین ابتدا باید گفت که این درس می تواند کاندیدای حذف باشد برای کسانی که وقت خوب و پایه خوب ندارند. کسانی که قوی هستند و با حوصله و دارای زمان خوب، بهترین و کامل ترین و جامع ترین منبع بتن برای آنها در کنکور ارشد عمران، همان سری عمران دو جلدی است. داوطلبان با پایه متوسط و یا قوی با وقت و حوصله کمتر جزوه های دکتر زرفام را انتخاب کنند. داوطلبان ضعیف با زمان کافی و پشتکار خوب هم جزوه های دکتر زرفام را انتخاب کنند ولی داوطلبان ضعیف و با وقت کافی و حوصله کمتر سازه های بتنی پارسه و یا طراحی سازه های بتنی انتشارات دیباگران را انتخاب کنند.

یک نکته مهم کسانی که فشرده می خوانند و می خواهند خود را در انتهاب زمان باقیمانده کنکور، معجزه وار برسانند، کتاب انتشارات دیباگران، انتخاب خوبی برای آنهاست ولی به شرط آنالیز تست های 8 یا 9 سال اخیر که در دیباگران وجود ندارد.

منابع سازه های فولادی کنکور ارشد عمران 1403

پکیج بیسیک: راهنمای طرح و محاسبه سازه های فولادی تالیف فریدون ایرانی و از انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد و  طراحی سازه های فولادی تالیف شاپور طاحونی و از انتشارات علم و ادب.

پکیج کنکوری: سازه های فولادی سری عمران یا سازه های فولادی پارسه یا جزوات سازه های فولادی دکتر زرفام

پکیج هوشمندانه: خیلی مختصر و صریح بگویم که سازه های فولادی به نسبت سازه های بتنی، بسیار درس راحت تری است حداقل از نظر حجم مطالب سنگین. بهترین منبع سازه های فولادی، همان کتاب سری عمران است و جزوات دکتر زرفام. به نوعی نمی توان بین این دو تا بهترین را انتخاب کرد. هر کدام که در دسترس شما بود، انتخاب خوبی خواهد بود. کتاب سازه های فولادی پارسه قدمی است ولی برای داوطلبان با وقت کم انتخاب خوبی است.

منابع راه سازی کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع راه سازی کنکور ارشد عمران 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: طرح هندسی راه تالیف گرشاسب نریمانی و از انتشارات دانشگاه تهران و راهسازی: طرح هندسی راه تالیف بهبهانی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.

پکیج کنکوری: راه سازی سری عمران

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای راه سازی کنکو رارشد عمران 1403 همان کتاب سری عمران است و بس.

منابع روسازی راه کنکور ارشد عمران 1403

بهترین منابع روسازی راه کنکور ارشد عمران 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: روسازی راه از طباطبایی و از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.

پکیج کنکوری: روسازی راه سری عمران

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای روسازی راه کنکور ارشد عمران 1403 نیز همان کتاب سری عمران است.

بهترین منابع ارشد عمران بر چه اساسی، انتخاب و معرفی شده است؟

بهترین منابع ارشد عمران را براساس سطح علمی داوطلبان و هدف قبولی آنها و البته که نوع روش مطالعه آنها انتخاب و معرفی کرده ایم.

منابع ارشد عمران همگی منابع رفرنس و دانشگاهی هستند؟

برای قبولی در کنکور ارشد عمران، خواندن کتاب های رفرنس و دانشگاهی به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهتر است از گلچین کتاب های کنکوری ارشد عمران استفاده کنید.

آیا با مطالعه بهترین منابع معرفی شده برای ارشد عمران، کسب رتبه تک رقمی امکان پذیر است؟

بله، قطعاً امکان پذیر است. البته که پشتکار و همینطور روش صحیح مطالعه و تست زنی شما نیز بسیار بسیار تأثیرگذار است.

 
5/5 - (6 امتیاز)

سلام…من زبان قراگوزلو
+ دیفرانسیل ، تحلیل، سیالات و خاک راهیان ارشدو دارم….ضمنا خاک راهیان نوشته رهام زرفام کتاب خوبیه…فکر کنم با همینا از سد کنکور بسلامت رد شم.

من کارمندم با چند ساعت درس خواندن قبول میشم ؟ برام فرقی نداره‌ چه دانشگاهی ولی حتما تهران باشه

سلام. بله قعا میشه ولی بستگی داره که تو بقیه دروس وضعیتتون چطوری باشه. طبیعیه اگه مثلا تو زبان و ریاضی قوی باشید به راحتی دروس بیشتری از طراحی رو می شه حذف کرد و یا کتاب خیلی سبک تری رو خوند.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …