فیلم ها، دی وی دی های آموزشی و ویدیوهای دروس کنکور ارشد حسابداری
کارشناسی ارشد
4

فیلم و دی وی دی های آموزشی کنکور ارشد حسابداری 1400

فیلم های آموزشی برای دروس کنکور ارشد حسابداری 1400، برای مطالعه، یادگیری و تسلط تست زنی بعضی از داوطلبان کنکور ارشد حسابداری ضروری است. این فیلم های آموزشی و دی وی دی های آموزشی کنکور ارشد حسابداری برای دروس حسابداری مالی، حسابداری صنعتی و ریاضی و آمار، بیشترین طرفدار را دارد. اما قبل از اینکه بخواهید فیلم و ویدیوی آموزشی خاصی را برای کنکور ارشد حسابداری تهیه کنید و پیش از آنکه هزینه کنید، باید بدانید که این دی وی دی های آموزشی می توانند در روند مطالعه شما موثر باشد و باعث افزایش سرعت، تسلط و در نهایت درصدهای شما در دوره آمادگی برای کنکور ارشد حسابداری 1400 شود یا نه؟

 فیلم ها و دی وی دی های آموزشی دروس کنکور ارشد حسادباری 1400 را چه کسانی باید تهیه کنند؟

با اینکه مرکز مشاوران تحصیلی، دارای یکی از بهترین تیم های مشاوره ارشد و دکتری حسابداری است ولی این باعث نمی شود که بخواهیم با یک لحن بازاریابانه، سعی در فروش فیلم ها و ویدیوهای آموزشی خود برای داوطلبان ارشد حسابداری کنیم.

  1. اگر وقت زیادی برای مطالعه کتاب های حجیم کنکور ارشد حسابداری ندارید و بیشتر به دنبال یک راه میانبر هستید، بهتر است فیلم ها و دی وی دی های آموزشی ارشد حسابداری را تهیه کنید.
  2. اگر کتاب ها را خوانده اید ولی در تست زنی بعضی از مباحث مشکل دارید و علیرغم سر و کله زدن با تست های برخی مباحث، همچنان مشکل شما برطرف نشده است، بهتر است در دروس و یا مباحثی از دروس که این مشکل را دارید ویدیوها و فیلم های آموزشی کنکور ارشد حسابداری 1400 را تهیه کنید.
  3. اگر نوع یادگیری شما از طریق دیداری و شنیداری قوی تر از نوع خود یادگیرنده است، بهتر است دی وی دی های آموزشی را برای دروس کنکور ارشد حسابداری تهیه کنید. 

[ipt_fsqm_form id=”9″]

تهیه فیلم ها و ویدیوهای آموزشی کنکور ارشد حسابداری 1400 حتی به صورت مبحث به مبحث

با توجه به مشکلاتی که با شیوع کرونا پدید آمد و همچنین تورم بسیار بالای کشور در چند سال اخیر و افت قدرت خرید همه مردم، تصمیم گرفتیم تا حتی اگر یک نفر فقط یک مبحث از یک درس خاص کنکور ارشد حسابداری را نیاز داشته باشد، امکان تهیه فیلم و ویدیوی آموزشی فقط همان یک مبحث را به سادگی برای داوطلب کنکور ارشد حسابداری 1400 فراهم کنیم.

فیلم آموزشی حسابداری مالی کنکور ارشد حسابداری

فیلم های آموزشی درس حسابداری مالی که مهم ترین درس کنکور ارشد حسابداری بین سایر دروس است، با بیانی روان و دلسوزانه سعی در آموزش و سپس افزایش مهارت تست زنی شما در کنکور ارشد حسابداری 1400 است.

سرفصلهای فیلم آموزشی حسابداری مالی برای کنکور ارشد حسابداری شامل سرفصل های زیر است:

فیلم آموزشی حسابداری صنعتی کنکور ارشد حسابداری

سخت ترین درس تخصصی کنکور ارشد حسابداری برای داوطلبانی که پایه ضعیفی در ریاضیات و تکنیک های حل مسائل با فرمول های خاص و تخصصی رشته حسابداری دارند، بدون شک درس حسابداری صنعتی است. فیلم های آموزشی درس حسابداری صنعتی با تدریس مفهومی آغاز و با تسلط روی انواع تیپ های سوالات درس حسابداری صنعتی به پایان می رسد.

فیلم آموزشی حسابداری صنعتی مخصوص کنکور ارشد حسابداری 1400 در سرفصل های زیر ارائه می شود:

فیلم آموزشی ریاضی و آمار کنکور ارشد حسابداری

درس ریاضی و آمار، بلای جان همه داوطلبان ارشد حسابداری است. حجم بالای انواع سوالات، تیپ های جدید سوالات و زمان طولانی برای تسلط روی این دو درس، باعث کلافه گی هر داوطلب کنکور ارشد حسابداری 1400 می شود. ریاضی را بدون تدریس به سختی می توان یاد گرفت مگر اینکه پایه خوبی در این درس داشته باشید.

فیلم آموزشی دروس ریاضی و آمار کنکور ارشد حسابداری 1400 برای سهولت افزایش درصد و توان شما در حل مسائل زمانبر، راهکارهای کنکوری را ارائه می دهد.

فیلم آموزشی درس ریاضی و آمار کنکور ارشد حسابداری، در سرفصل های زیر آماده سازی شده است:

فیلم آموزشی حسابرسی کنکور ارشد حسابداری

درس حسابرسی، تا همین دو سه سال قبل، آسان ترین درس کنکور ارشد حسابداری بود. با تغییر رویکرد طراحان سوالات در درس حسابرسی ویژه کنکور ارشد حسابداری، درس حسابرسی نیز از یک درس کاملاً حفظی خارج و به یک درس کاملاً مفهومی تبدیل شده است. نیاز به تغییر شیوه تدریس و البته آشنا کردن داوطلبان با سوالات مفهومی درس حسابرسی کنکور ارشد حسابداری 1400، باعث تولید فیلم های آموزشی این درس برای داوطلبان کنکور ارشد حسابداری در سال 1400 شد.

فیلم های آموزشی درس حسابرسی در سرفصل های زیر برای شما آماده شده است:

[ipt_fsqm_form id=”9″]

به این مطلب امتیاز دهید

سلام میخواستم فیلم های آموزشی رو تهیه کنم لطفاً راهنمایی کنید چون هرچی برای مشاوره وقت میگیرم کسی پاسخگو نیست

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …