انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و دانلود دفترچه آن

دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400 و 1401
انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲

می گویند که علم حسابداری، علم محاسبه است. محاسباتی منطقی که باعث می شود تا تصمیمات منطقی و البته درست گرفته شود. من 9 سال است که در ارشد و دکتری حسابداری، مشاوره می دهم و می خواهم ماحصل این 9 سال تجربه را برای انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در اختیار شما قرار دهم.

“اشتباه در محاسبه شانس های قبولی و ترتیب چیدن کدرشته ها در فرم انتخاب رشته ارشد حسابداری، شما را نابود خواهد کرد.”

این جمله مقدمه ایست بر اینکه شما را با دو معادله اصلی انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲، آشنا کنم.

معادله اول: محاسبه شانس قبولی من براساس رتبه در سهمیه.

معادله دوم: محاسبه اعتبار و ارزش انتخاب ها برای کسب بهترین قبولی براساس رتبه ای که دارم.

حالا با هم به حل این معادلات می پردازیم که جواب آنها از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. به این جدول خوب دقت کنید.

محاسبه دقیق شانس قبولیاعتبارسنجی دانشگاه ها و گرایش ها
در گرایش های مختلف ارشد حسابداری، رتبه من در سهمیه چند است؟وضعیت گرایش های مختلف ارشد حسابداری در بازار کار چگونه است؟
آیا برای انتخاب دوره های روزانه و نوبت دوم مجاز هستم یا نه؟رتبه بندی دانشگاه ها به چه صورت است و با قبولی در کدام دانشگاه ها و گرایش ها شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در دکتری دارم؟
با این رتبه ها، در چه دانشگاه هایی قبول می شوم؟هزینه تحصیل من جقدر خواهد بود و کدام استان ها برای من مهم تر هستند؟

محاسبه شانس قبولی در انتخاب رشته ارشد حسابداری 1403-1402

برای موفقیت در انتخاب رشته ارشد حسابداری 1403-1402، باید پاسخ دقیق و صحیحی را به سوالات جدول بالا بدهید. طبیعی است که جواب این سوالات نیاز به یک متخصص با تجربه دارد و من می خواهم روش پاسخ دهی به این سوالات را به شما بیاموزم.

شرط اساسی موفقیت در انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402 این است که بدانید که دقیقاً چقدر شانس برای قبولی در هر رشته و دانشگاه دارید؟ برای اینکه با توجه به رتبه هابتان بفهمید که در همه دانشگاه ها و گرایش ها چند درصد شانس قبولی دارید، باید به نرم افزار انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402 مراجعه کنید. در نرم افزار انتخاب رشته ارشد حسابداری، شانس های قبولی را برای شما دسته بندی کرده ام. جدول پایین را ببینید.

احتمال قبولیمفهوم
قطعیشانس قبولی شما تقریباً صد در صد است.
پراحتمالشانس قبولی شما بیش از 80 درصد است.
خوشبینانهشانس قبولی شما 50 درصد و کمتر است.
کم احتمالشانس قبولی شما بسیار کم و نزدیک به صفر است.

اما این احتمالات را چگونه تعیین کرده ام؟ من و همکارانم در دپارتمان ارشد حسابداری، کارنامه های نهایی داوطلبان ارشد حسابداری را بررسی کرده ایم و آخرین رتبه های قبولی را استخراج و براساس آنها، شانس قبولی شما را تعیین می کنیم. پس برای پاسخ به معادله اول، همین حالا به نرم افزار انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402 مراجعه کنید.

برای تحلیل معادله دوم، باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته حسابداری امسال را دانلود و بررسی کنیم.

دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را از کل دفترچه انتخاب رشته ارشد جدا کرده ام تا راحت تر بتوانیم آن را بررسی کنیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ 

دفترچه انتخاب رشته ارشد سال گذشته را هم در لینک زیر برایتان قرار داده ام.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402-1401 

اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402

نام اصلی معادله دوم انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402، اولویت بندی است. برای اینکه بتوانم، مغز حسابدار شما را منظم کنم، اولویت بندی انتخاب رشته ارشد حسابداری را به دو قسمت تقسیم می کنم. قسمت اول: دغدغه های مشترک و قسمت دوم: ذهنیت ها و شرایط فردی

دغدغه های مشترک در اولویت بندی انتخاب رشتهذهنیت ها و شرایط فردی
اعتبار دانشگاه هادوری یا نزدیکی به محل سکونت
ارزش گرایشوسع مالی
شهریه و هزینه تحصیلعلاقه مندی به یک گرایش
شانس ادامه تحصیل در دکتریسختی یا آسانی تحصیل

تا به دغدغه های مشترک جواب درستی ندهید، پرداختن به ذهنیت و شرایط فردی اشتباه است. مسئله این است که چطور به همه دغدغه های مشترک جواب صحیحی بدهم که بتوانم از رقیبان خود که رتبه های بهتری دارند، شرایطم را بهتر کنم؟ 

برای دادن ساده ترین و سریع ترین پاسخ درست به این سوال، ما در دپارتمان ارشد و دکتری حسابداری نشسته ایم و تمام دانش و مطالعات و بررسی های خود را روی هم ریخته ایم و در نهایت موفق شده ایم همه کدرشته های دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری را براساس اعتبار دانشگاه ها، ارزش گرایش ها، شهریه و هزینه تحصیل و شانس ادامه تحصیل در دکتری، رتبه بندی کنیم. کار سختی که موفق شدیم پس از بارها و بارها و بارها بازبینی و چک کردن ها به صحت آن نمره ای بسیار بالا بدهیم. مجدداً به نرم افزار انتخاب رشته ارشد حسابداری 1402 مراجعه کنید، سپس براساس دهنیت ها و شرایط شخصی خودتان از سیستم فیلتر نرم افزار استفاده کنید. گرایش هایی را که می خواهید را فیلتر کنید، استان های را که می خواهید را فیلتر کنید، نوع دانشگاه هایی (روزانه، نوبت دوم، پردیس، پیام نور و …) را که می خواهید فیلتر کنید و سپس، از بین آنهایی که آمده اند، دانشگاه هایی را که می خواهید را تیک بزنید. روی دکمه اولویت بندی بزنید و حالا شما رتبه بندی همه انتخاب هایتان را براساس اصول دقیق و صحیح خواهید داشت.

ما براساس اعتبار دانشگاه و گرایش و شهریه و شانس ادامه تحصیل، انتخاب ها را چیده ایم ولی ممکن است یک نفر براساس شرایط شخصی خودش، ترجیح بدهد که مثلاً در استان محل سکونت خودش که از قضا رتبه خوبی در بین سایر دانشگاه ها ندارد، قبول بشود، می تواند در اولویت بندی نهایی، آن انتخابش را بالاتر بیاورد.

بدین ترتیب تمامی سوالات شما با دقت و صحتی بسیار بالا پاسخ داده شد و معادلات پیچیده انتخاب رشته ارشد حسابداری به سادگی حل شد. اگر می بینید و یا حس می کنید و یا براساس شنیده هایتان، سوالات عجیب و عریب و وسواس های فکری جورواجور دارید می توانید پس از استفاده از نرم افزار، از ما مشاوره اختصاصی بگیرید. 

مشاوره تخصصی تلفنی انتخاب رشته ارشد 1402

در ادامه آرشیوی از دفترچه های انتخاب رشته ارشد حسابداری در سال های گذشته برای شما قرار داده ام.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1401-1400

دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری سال 1401-1400، در زمان انتخاب رشته ارشد و در شهریور ماه منتشر شد که می توانید از طریق لینک زیر، اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 حسابداری نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1401-1400

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400-99

از طریق لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400-99 را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد حسابداری 99

 

4.7/5 - (19 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …