تنها نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
10

دسترسی سریع تر به محتوا از طریق فهرست عناوین

تنها نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402

نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 مشاوران تحصیلی، تنها نرم افزاریست که در زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان این کنکور می توانند برای تعیین شانس های قبولی خود و همینطور اولویت بندی نهایی از آن استفاده نمایند. در نهایت با این نرم افزار می توانید، صحیح ترین نوع انتخاب رشته را برای ارشد وزارت بهداشت 1402 خود انجام دهید.

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشاران تحصیلی

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی ویژه سال 1402، به طور خلاصه شامل موراد زیر است که در ادامه به صورت کامل هر ویژگی توضیح داده می شود.

  • تخمین و تعیین شانس قبولی با دقتی بیش از 95 درصد
  • امکان انتخاب رشته برای سهمیه های آزاد و 5 درصد ایثارگری
  • لحاظ کردن تمامی قوانین سازمان سنجش پزشکی در تعیین قبولی های نهایی براساس رتبه ها و کسر ظرفیت های سهمیه های ایثارگران و ظرفیت های پذیرش
  • تعیین شانس ها و احتمالات قبولی در 4 سطح قبولی قطعی، پر احتمال، خوشبینانه و عدم قبولی
  • تعیین شانس های قبولی در تمامی رشته ها و گرایش های یک مجموعه
  • تعیین شانس های قبولی در تمامی کدرشته محل های دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت
  • امکان فیلتر کردن پارامترهای موثر برای سهولت در جستجو و بررسی راحت تر شانس های قبولی
  • امکان انتخاب رشته محل های مورد نظر داوطلب برای آنالیز اولویت بندی انتخاب ها
  • عدم محدودیت در تعداد انتخاب رشته محل ها برای آنالیز اولویت بندی
  • اولویت بندی رشته محل ها براساس کیفیت، بازار کار و محبوبیت رشته گرایش ها
  • اولویت بندی کدرشته های دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت براساس اعتبار، رنکینگ و کیفیت دانشگاه ها
  • امکان آنالیز نامحدود اولویت بندی ها تا آخرین روز انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402
  • امکان پرینت اولویت بندی های آنالیز شده توسط نرم افزار جهت وارد کردن در فرم آنلاین انتخاب رشته سنجش پزشکی
  • پرینت خروجی شامل احتمال قبولی، اولویت کدرشته محل، نوع دوره، نام دانشگاه، نام رشته/گرایش

دقتی بیش از 95 درصد با نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402

دقت بی نظیر نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت با بیش از 95 درصد حاصل تلاش 8 ماهه مشاوران تخصصی دپارتمان های مختلف وزارت بهداشت در تحلیل قبولی های نهایی سال های گذشته ارشد وزارت بهداشت بوده است. بررسی کارنامه های بسیار زیاد و مقایسه رتبه های قبولی در سال های مختلف و نوسانات ظرفیت های پذیرش باعث شده است تا به چنین دقتی در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت دست بیابیم.

امکان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در سهمیه آزاد و 5 درصد ایثارگری در نرم افزار

در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی، برای دو سهمیه آزاد و 5 درصد ایثارگری که بیشترین تعداد داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 را تشکیل می دهند امکان پذیر است. سهیمه های استعداد درخشام و 25 درصد ایثارگری نیز می توانند از خدمات مشاوره های تلفنی و حضوری مشاوران تحصیلی بهره مند شوند.

یک نرم افزار دقیق براساس تمامی فرمول ها و قوانین سازمان سنجش پزشکی

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 مشاوران تحصیلی این است که تک تک قوانین سازمان سنجش پزشکی تحلیل و در  نرم افزار پیاده سازی شده است. کسر 30 درصد ظرفیت پذیرش هر کدرشته محل ویژه سهمیه ایثارگران، اعمال نوسانات ظرفیت های پذیرش، ظرفیت های خالی مانده احتمالی از سهمیه های ایثارگران، اعمال قانون ظرفیت مازاد در صورت اعشاری شدن تقسیم ظرفیت پذیرش بین سهمیه های آزاد و سهمیه های ایثارگران و حد نصاب 70 درصدی تراز قبولی آخرین سهمیه آزاد برای سهمیه ایثارگران، قوانین مهمی هستند که همگی توسط دپارتمان های تخصصی مشاوران تحصیلی تحلیل و یک به یک در نرم افزار پیاده سازی شده اند.

تعیین شانس های قبولی در 4 سطح در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

شانس های قبولی در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 مشاوران تحصیلی در 4 سطح دسته بندی می شود.

شانس قبولی قطعی: به این معناست که با رتبه هایی که بدتر از رتبه شما بوده است در سال های گذشته و با توجه به ظرفیت های پذیرش قبول شده اند. پس شما قطعاً در آنها قبولید.

شانس قبولی پراحتمال: به این معناست که رتبه هایی شبیه رتبه شما در سال های گذشته در این کدرشته ها قبول شده اند و بنابراین احتمال قبولی شما نیز زیاد است.

شانس قبولی خوشبینانه: به این معناست که در این کد رشته ها با رتبه هایی کمی بهتر از رتیه شما قبول شده اند ور تبه شما اختلاف کمی برای قبولی در آنها دارد و اگر خوش شانس باشید، احتمال قبولی دارید.

کم احتمال: به این معناست که در سال های گذشته با رتبه هایی بسیار بهتر و پایین تر از شما در این کد رشته ها قبول شده اند و شما هیچ شانسی برای قبولی در این کد رشته ها نخواهید داشت.

گنجاندن تمامی رشته ها و گرایش ها در نرم افزار

نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی علاوه بر اینکه تنها نرم افزار در کنکور ارشد وزارت بهداشت برای انتخاب رشته است بلکه همه رشته ها را نیز ساپورت می کند. از همه مهم تر این است که در رشته هایی که به صورت مجموعه هستند برای تمامی رشته های آن مجموعه و به صورت یکجا و با هم، شانس های قبولی و اولویت بندی را ارائه می کند.

تعیین شانس قبولی در همه کد رشته های دفترچه ارشد وزارت بهداشت

در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، همه کدرشته محل های دفترچه ارشد وزارت بهداشت تحلیل و براساس رتبه شما، شانس قبولی شما در آنها تعیین می شود و اولویت بندی نیز انجام می یگرد.

سهولت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 با امکان فیلتر کردن

با امکان فیلتر کردن و جستجوی پیشرفته، شما می توانید با تمرکز بیشتری هر کد رشته محلی را که خواستید بررسی کنید. فیلتر براساس استان، رشته-گرایش، نوع دوره روزانه و یا شهریه پرداز باعث می شود تا شما بتوانید شانس های قبولی خود را با سادگی بیشتری مشاهده و بررسی کنید. از بین کدرشته ها، با تک زدن آ«ها، انتخاب های مد نظر خود را معین کنید و آنها را بفرستید برای اولویت بندی دقیق و صحیح.

آنالیزهای بدون محدودیت در نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی

در انتخاب هر تعداد کد رشته محل برای اولویت بندی آنها، آزاد هستید و هیچ محدودیتی ندارید. در استفاده از نرم افزار تا آخرین روز انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت نیز محدودیتی ندارید و بارها می توانید انتخاب های خود را با تیک زدن معین و اولیت بندی های آنها را ببینید و با هم مقایسه کنید.

اولویت بندی براساس کیفیت رشته ها و اعتبار دانشگاه ها

اولویت بندی کدرشته محل های ارشد وزارت بهداشت براساس دو عامل بسیار مهم تعیین می شود: کیفیت رشته-گرایش ها و اعتبار دانشگاه ها. یکی از سخت ترین کارها برای انتخاب رشته ارشد این است که بدانید کدام کد رشته ها را اول بزنید و کدام کد رشته ها را در انتخاب های آخر قرار دهید. عدم آگاهی از کیفیت رشته ها و اعتبار دانشگاه ها باعث می شود تا در نهایت از قبولی خود احساس رضایت نکنید. نرم افزار انتخاب رشته اردش وزارت بهداشت مشاوران تحصیلی، این مشکل را به طور کامل با صحت تمام برای شما برطرف می کند.

امکان دریافت خروجی برای وارد کردن اولویت ها در فرم انتخاب رشته سنجش پزشکی

در نهایت و پس از هر تعداد آنالیز که خواستید، می توانید خروجی نهایی را از سیستم دریافت کرده و براساس همان اولویت بندی ها، فرم آنلاین انتخاب رشته سازمان سنجش پزشکی را پر کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

سلام با این درصدا مامایی‌به نظرتون چند میارم
بارداری ۷۱
بهداشت ۲۵
نوزادان ۷۸
زبان ۴۳
جنین ۵۱
جراحی ۳۵
البته زبان و بهداشت برای همه بچه ها امسال خیلی خیلی سخت بود. به نظرتون چن میارم شانس قبولی مامایی دارم ؟ اگه دارم تبریز چقد احتمال داره بتونم قبول شم ؟

نرم افزار در حال به روزرسانی هست برای انتخاب رشته امسال و به همین دلیل از دسترس خارج کردیم تا اطلاعات جدید و به روز رو در اختیارتون قرار بدیم

سلام احساس می کنم این نرم افزار اشتباه هست. خریداری کردم و با هرگونه تغییر تراز هیچ تغییری در محل های قبولی دیده نمیشه

سلام. ملاک اول نرم افزار برای تعیین قبولی رتبه شماست. نرم افزار ابتدا رتبه رو با تراز همخوانی میده. مثلا فرض کنید شما رتبه تون رو زده باشید رتبه 10 ولی ترازتون رو بزنید 1000. طبیعیه که نرم افزار این تراز رو با این رتبه همخوان نمی دونه و تراز رو لحاظ نمی کنه و رتبه رو در نظر می گیره. یا بزنید رتبه 100 ولی تراز رو بزنید 80، باز هم عدم همخوانی بین رتبه و تراز باعث میشه تا فقط رتبه تعیین کننده بشه.
تراز می تونه دقت تخمین رو افزایش بده با مقایسه ترازی که وارد کردید با تراز قبول شدگان سال گذشته. اما شرط اولیه دقت اینه که تخمین قبولی ها با رتبه ای که دادید همخوانی داشته باشه.
اگر رتبه رو بزنید یک ولی تراز رو بزنید صفر، اگر تراز رو بخوایم مقدم ببر رتبه بگیریم پس باید بگیم شما با رتبه یک هیچ جا قبول نمیشید. نرم افزار ابتدا رتبه رو ماک قرار میده و بعد از اینکه قبولی ها براساس رتبه رو تعیین کرد براساسا تراز وارد شده اون ها با ترازهای قبولی سال گذشته در همون رنج رتبه تطبیق مجدد می ده تا تعیین قبولی ذقیق تر بشه

سلام. من با پرداخت مبلغ برای بخش طلائی فقط دو ساعت از نرم افزارتون استفاده کردم ولی روز بعدش نتوانستم با اون کد اختصاصی وارد سیستم تون بشوم و پاسخ میده کد ناشناخته هست؟ آیا این مبلغ فقط برای یک روز هست؟؟؟؟!!!

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد پرستاری از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری 1402 دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری به …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی 1402 دفترچه انتخاب …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی 1402 دفترچه انتخاب …