تخمین رتبه ارشد پرستاری 1401
تخمین رتبه
827

تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403

برای تخمین رتبه ارشد پرستاری در سال 1403، باید در مرحله اول با بررسی دقیق کارنامه های پرستاری سال 1402، درصدهای رتبه های مختلف را استخراج کنید. اساس تخمین رتبه ارشد پرستاری که یکی از اصلی ترین رشته های ارشد وزارت بهداشت است، تبدیل درصدهای احتمالی خودتان به نمره کل یا همان نمره تراز است.

برای تبدیل کردن درصدهای دروس ارشد پرستاری به نمره کل یا تراز، باید درصدهای هر درس در ضریب آن درس ضرب شود و سپس به بالاترین درصد زده شده در آن درس توسط داوطلبان ارشد پرستاری تقسیم شود. ضریب هر درس در دفترچه ارشد وزارت بهداشت 1403، داده شده است.

نمره تراز درس در کنکور ارشد وزارت بهداشت = درصد کسب شده داوطلب در آن درس ÷ بالاترین درصدی که در آن درس زده شده است

کارنامه های قبولی ارشد پرستاری 1403-1402

برای دیدن کارنامه های رتبه و محل قبولی ارشد پرستاری 1403-1402 نیز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و در جدول مربوط به رتبه ها و محل قبولی، رتبه، دانشگاه قبولی و نوع دوره (روزانه یا شهریه پرداز) را در کنکور ارشد پرستاری 1402 مشاهده کنید.

کارنامه رتبه ها و قبولی های ارشد پرستاری 1402

کارنامه های رتبه و قبولی ارشد پرستاری، مهم ترین اطلاعاتی است که برای مشخص شدن شانس قبولی در انتخاب رشته به کار می رود. برای اینکه انتخاب رشته بسیار دقیق و صحیحی در انتخاب رشته داشته باشید، حتماً مطلب زیر را نیز مطالعه کنید.

انتخاب رشته ارشد پرستاری 1403

محاسبه درصد وزنی-ضریبی برای تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403

برای تخمین رتبه دقیق ارشد پرستاری 1403، نیاز است که درصدهایتان را در ضریبی که سازمان سنجش پزشکی برای ارشد پرستاری 1403 عنوان کرده است را ضرب کنید. از طرفی ارشد پرستاری به صورت مجموعه ایست. زمانی که آزمون ارشد یک رشته، با عنوان مجموعه ثبت می شود به این معناست که دارای گرایش های مختلفیست که ضرایب دروس در هر گرایش ممکن است تغییر کند.

یکی از مهم ترین خطاها برای تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403، همین نکته است که تعداد گرایش های و ضرایب دروس مختلف در آن بالاست. درصد هر درس را در ضریب آن ضرب می کنید و درصد وزنی آن درس را که مهم ترین عدد در انجام تخمین رتبه دقیق ارشد پرستاری 1403 است، به دست آورید.

دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش های ارشد پرستاری داخلی – جراحی، ارشد پرستاری اورژانس و پرستاری مراقبت های ویژه (ICU)
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 4
پرستاری کودکان 2
پرستاری مادران و نوزادان 2
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 2
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد روان پرستاری
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 2
پرستاری کودکان 2
پرستاری مادران و نوزادان 2
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 4
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد پرستاری سلامت جامعه 
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 2
پرستاری کودکان 2
پرستاری مادران و نوزادان 2
پرستاری بهداشت جامعه 4
روان پرستاری 2
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد پرستاری مراقبت های ویژه کودکان
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 3
پرستاری کودکان 3
پرستاری مادران و نوزادان 3
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 1
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد پرستاری کودکان
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 2
پرستاری کودکان 4
پرستاری مادران و نوزادان 2
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 2
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد پرستاری توانبخشی و پرستاری نظامی
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 3
پرستاری کودکان 2
پرستاری مادران و نوزادان 2
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 3
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان (NICU)
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 3
پرستاری کودکان 3
پرستاری مادران و نوزادان 3
پرستاری بهداشت جامعه 2
روان پرستاری 1
زبان عمومی 3
دروس و ضرایب دروس ارشد پرستاری 1403 – گرایش ارشد مدیریت پرستاری
عنوان درس ضریب
پرستاری داخلی -جراحی 3
پرستاری کودکان 2
پرستاری مادران و نوزادان 1
پرستاری بهداشت جامعه 3
روان پرستاری 3
زبان عمومی 3

بالاترین درصد بین همه داوطلبان ارشد پرستاری

چالشی ترین عدد برای محاسبه تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403 این است که بالاترین درصدی که برای هر درس در کنکور ارشد پرستاری زده شده است چند است. شما باید درصد وزنی درس خودتان را به درصد وزنی بالاترین درصد تقسیم کنید. ممکن است بالاترین درصد یک درس متعلق به رتبه 10 باشد نه رتبه یک. بنابراین یافتن صحیح این عدد تبدیل می شود به چالش.

محاسبه نمره علمی یا تراز علمی ارشد پرستاری

پس از ضرب کردن درصد هر درس در ضریب آن درس و تقسیم بر بالاترین درصد آن درس در بین داوطلبان ارشد پرستاری، عدد به دست آمده را در 100 ضرب می کنید تا سهم نمره آزمون کتبی شما محاسبه شود. باید حالا جمع این اعداد به دست آمده را به جمع کل ضرایب ارشد پرستاری، تقسیم کنید. با انجام این تقسیم، شما میانگین موزون درصدهای ارشد پرستاری را به دست می آورید.

تراز علمی داوطلب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت = (مجموع نمره تزارهای هر درس ضربدر ضریب آن درسها) ÷ جمع کل ضرایب درسهای رشته

فروم ارشد پرستاری

انجمن بحث روی تخمین رتبه کنکور ارشد پرستاری سال 1403

تراز معدل در تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403

نمره کل یا تراز ارشد پرستاری سال 1403، براساس فرمول محاسبه رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمع دو تراز به دست می آید:

تراز یا نمره کتبی: نمره کل و ترازی که براساس میانگین موزون شما در دروس ارشد پرستاری و مقایسه این میانگین دروس با بالاترین میانگین موزون، به دست می آید. سهم نمره کتبی یا تراز آزمون شما در تراز کلی ارشد پرستاری، 80 نمره از 100 نمره کلی است.

تراز معدل: ترازی است که از روی معدل شما به دست می آید. سهم معدل در نمره کل ارشد پرستاری 1403، 20 نمره از 100 نمره است.

محاسبه نمره کل و تراز ارشد پرستاری 1403

نمره تراز کل ارشد وزارت بهداشت از فرمول زیر به دست می آید:

تراز آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت = (تراز به دست آمده از آزمون کتبی ارشد وزارت بهداشت × 0.8) + معدل اعلامی داوطلب

تخمین رتبه سال 1403 ارشد پرستاری براساس کارنامه های ارشد پرستاری 1402

شما برای تخمین ارشد پرستاری سال 1403، نیاز دارید تا درصد احتمالی محاسبه شده خودتان در هر درس کنکور ارشد امسال را به بالاترین درصد زده شده در سال گذشته تقسیم کنید. به احتمال زیاد می توانید بالاترین درصدها را به همان رتبه یک ارشد پرستاری سال 1402، ارتباط بدهید و همان درصدها را مبنای بالاترین درصد در نظر بگیرید.

البته یک راه بهتر برای تخمین رتبه ارشد پرستاری این است که به جای محاسبه نمره تراز علمی هر درس به صورت تکی، میانگین موزون کلی دروس را یکجا محاسبه کنید.

در نهایت برای تخمین رتبه خود در ارشد پرستاری، شما باید بدانید که در سال 1402، هر تراز چه رتبه ای را به وجود آورده است. با مقایسه تراز محاسبه شده خودتان براساس با ترازهای موجود در سال گذشته، می توانید بازه تقریبی رتبه خود را در ارشد پرستاری سال 1403، تخمین بزنید.

تاثیر سطح سوالات کنکور ارشد پرستاری 1403 بر روی دقت تخمین رتبه

سطح سوالات کنکور ارشد پرستاری 1403 نسبت به آزمون کارشناسی ارشد پرستاری در سال 1402، عملاً می تواند تخمین رتبه را به بالاترین دقت و یا به بدترین و غلط ترین تخمین رتبه برساند. هر قدر سطح سوالات کنکور ارشد پرستاری سال 1403 نسبت به سال 1402، سخت تر باشد، درصدهای کسب شده برای دروس نیز کاهش می یابد و برعکس هر قدر سطح سوالات در یک درس از کنکور ارشد پرستاری سال 1403 پایین تر و آسان تر باشد، درصدهای کسب شده برای آن درس نسبت به سال 1402، افزایش می یابد.

اینکه درصدها تا چه حد کاهش یا افزایش می یابد نیاز به یک متخصص سوالات ارشد پرستاری دارد. تحلیل  کنکور ارشد پرستاری سال 1403 نسبت به سال 1402، توسط دپارتمان تخصصی ارشد پرستاری در مرکز مشاوران تحصیلی، انجام می شود. مبنای به دست آمده برای اعمال ضریب کاهشی یا افزایشی آسن تر یا سخت تر شدن سوالات، استفاده می شود.

تاثیر تغییر ضرایب ارشد پرستاری 1403 در تخمین رتبه

با توجه به عدم تغییر ضرایب دروس کنکور ارشد پرستاری 1403 نسبت به سال 1402، در تخمین رتبه 1403 نسبت به مقایسه با سال 1402، خطایی ایجاد نخواهد شد. اگر تغییراتی ایجاد می شد، باید محاسبه درصدهای وزنی را با این تغییر ضرایب در ارشد 1403، منطبق می کرد که نیازی به این کار نیست.

تخمین رتبه گرایش های ارشد پرستاری 1403

رشته پرستاری در مجموعه کنکور ارشد وزارت بهداشت، جزء رشته هایی است که گرایش های مختلف با شرایط متفاوتی دارد. در کارنامه ارشد پرستاری، رتبه شما به ازای هر گرایش به صورت جداگانه درج می شود. در تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403 نیز شما باید گرایش به گرایش تخمین رتبه را انجام دهید. تفاوت در دروس و ضرایب دروس از گرایشی به گرایشی دیگر، باعث تغییرات زیاد در تخمین رتبه گرایش های مختلف ارشد پرستاری می شود.

فرمول کلی تخمین رتبه برای تمامی گرایش های ارشد پرستاری یکسان است و فقط باید شما درصد هر درس را در ضریب مربوط به آن درس در گرایش، ضرب کنید و سپس بقیه مراحل را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید تخمین رتبه دقیق و البته رایگانی برای ارشد پرستاری 1402 داشته باشید، می توانید از مشاوره رایگان دپارتمان پرستاری ما استفاده کنید. با گذاشتن پیام در زیر همین مطلب و یا مراجعه به فروم ارشد پرستاری، مشاوران تخصصی ارشد پرستاری، رتبه شما را تخمین می زنند.

حتما در نظر داشته باشید که در پیام خود موارد زیر را قید کنید:

درصدهای احتمالی هر درس که در کنکور ارشد 1402 محاسبه کرده اید.

درج نام گرایشی از ارشد پرستاری را که می خواهید رتبه شما در آن گرایش تخمین زده شود.

اعلام معدل

4.2/5 - (5 امتیاز)

سلام وقتتون بخیر میشه لطفا حدود رتبه ی لازم برای 3 گرایشی که علوم بهزیستی و توانبخشی پذیرش داره رو بگین رتبه چند بشه قبول میشیم؟

سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم برای ارشد روانپرستاری و سالمندی و سلامت جامعه به ترتیب دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی چه رتبه ای لازمه؟ و در کل هر گرایشی که شد تو دانشگاهای تهران نهایتا تا چند باشه رتبمون قبولیم؟ پیشاپیش ممنون🙏

سلام.
در مجموع آخرین رتبه ای که شانس قبولی در یک گرایش از پرستاری رو در روزانه دانشگاه های تهران می تونید داشته باشید تقریباً 150 خواهد بود.

سلام ممنونم از پاسخ‌گویی سریعتون 🙏
خوب می‌خوام حدود رتبه و درصد لازم برای قبولی در ارشد پرستاری گرایش روان و سالمندی دانشگاه شیراز رو بدونم چه روزانه چه شهریه پرداز. همینطور همینا برای دانشگاه جهرم و یاسوج

سلام مجدد. ممنون بخاطر پاسخگویی سریعتون 🙏
خوب پیرو سوال قبلیم، رشته روان رو در نظر بگیرین، رتبه و درصدای حدودی برای هم روزانه هم شهریه پرداز شیراز چجوریه؟
یاسوج و جهرم چطور؟

سلام مجدد. ممنون از پاسخگویی سریعتون 🙏
خوب توی سوال قبلی، گرایش روان رو مدنظر بگیرین، حدود رتبه لازم و میانگین درصدا برای روزانه و شهریه پرداز شیراز چجوری هس؟
روزانه و شهریه پرداز یاسوج و جهرم به چه صورته؟
بازم ممنون بخاطر وقتی که میذارین

سلام مجدد. ممنون بخاطر پاسخگویی سریعتون 🙏
خوب ببینین سوال قبلیمو با گرایش روان مدنظر بگیرین. میانگین درصدا و رتبه لازم روزانه و شهریه پرداز شیراز و روزانه یاسوج و جهرم چه حدودی باید باشه؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین

ممنون بخاطر پاسخگویی سریعتون🙏
خوب گرایش روان بیشتر مد نظرمه.
شیراز شهریه پرداز چطور هست چه رتبه و درصدی میخواد روانش؟ یه میانگین بگین ممنون میشم خیلی

سلام مجدد.
در پاسخ قبلی حداکثر رتبه قبولی دانشگاه شیراز روزانه 150 بود که به اشتباه 15 نوشته شده بود و اصلاح شد.
روان شیرازبرای شهریه پرداز رتبه ای بین 150 تا 200 نیاز دارید. میانگین درصدتون هم برای روان شهریه پرداز شیراز باید بین 30 تا 40 باشه

سلام و وقت بخیر. ببخشید برای قبولی ارشد پرستاری دانشگاه شیراز چه رتبه و چه درصدایی لازم هست؟ گرایشش تفاوتی نداره. بدا برای یاسوج و جهرم چطور؟ معدلم هم ۱۸.۵۶ هست.
خیلی ممنونم

سلام. گرایشش مهمه. خیلی هم مهمه.
در گرایشهای مختلف از رتیه 10 تا رتبه 15 متنوعه.
برای یاسوج و جهرم هم از رتیه 90 تا رتبه 480 متنوعه.
اینها روزانه هاست که گفته شد.
درصدها هم اصلا نمیشه بدون گرایش راهنمایی کرد.

سلام و وقت بخیر. ببخشید برای قبولی ارشد پرستاری دانشگاه شیراز، چه رتبه ای لازمه و چه درصدایی؟ گرایشش هم تفاوتی برام نداره. بدا یاسوج و جهرم به چه صورته؟ ممنون میشم جواب بدین. معدلم ۱۸.۵۶

سلام وقتتون بخیر…. برای ارشد پرستاری داخلی جراحی و روان دانشگاه اصفهان حدودا چه رتبه ای لازمه و میانگین درصد تقریبا چقدر باید باشه؟؟

سلام.
رتبه داخلی جراحی: بین 15 تا 30
رتبه روان: بین 90 تا 140
میانگین برای داخلی جراحی اصفهان: اگه کنکور آسون بشه حدود 60 و اگه سخت باشه بین 45 تا 50
میانگین روان اصفهان: اگه کنکور آسون بشه حدود 45 و اگر سخت باشه حدود 35

سلام،
وقتتون به خیر
اگر لطف بفرمایید بگید با سهمیه ی ۲۵% برای گرایش کودکان دانشگاه تهران حدودا هر درسی رو باید چند درصد بزنیم ممنون میشم.

سلام. نوسان سختی و آسونی سوالات دروس مختلف در کنکورهای سنوات مختلف، باعث میشه که روی تک تک درسها نشه درصد قطعی رو تعیین کرد. فقط میشه روی میانگین وزنی و همچنین ترازها و رتبه های قبولی راهنمایی های لازم رو داشته باشیم.
میانیگن شما باید بین 37 تا 50 باشه

سلام وقتتون بخیر من سوالی نداشتم فقط میخواستم بی نهایت تشکر کنم از مشاورین این سایت که زمانی که استرس داشتم راهنماییش ن فوق العاده تاثیر گذار بود و الان من داخلی جراحی سبزوار قبول شدم

سلام. خیلی ممنونیم از اینکه بعد از اعلام نتایج انقدر نسبت به ما لطف داشتید و خستگی رو از تن کل دپارتمان پرستاری که واقعا امسال برای همه شرایط سنگ تموم گذاشتند در آوردید.

سلام. تکمیل ظرفیت ممکنه اصلا برگزار نشه و یا اگر بشه به خاطر ظرفیتهای خالی مونده باشه نه ظرفیت هایی که مازاد بر ظرفیت های قبلی باشه

سلام من با رتیه ۳۸۷ در سهمیه و رتبه کل ۴۴۳ گرایش سلامت جامعه
شیراز روزانه‌میارم؟

سلام. با عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی که به دلیل یک سری مشکلات ناشی از کرونا، به وجود اومد باید خدمتتون بگیم که نتایج قبل از پاسخگویی های ما اعلام شد و عملا خودتون محل قبولیتون رو می تونید مشاهده کنید و در اینجا محل قبولی رو با بقیه دوستان اشتراک بذارید.

سلام.
میخواستم بدونم با رتبه 93 و تراز 78.614 امکانش هست روان تهران قبول بشم؟

با سلام
یه سوال داشتم
من با رتبه در سهمیه ۳۸۷ و رتبه کل ۴۴۳
روزانه سلامت جامعه شیراز زدم
با کلیه رشته ها شهریه پرداز شیراز.
من روزانه سلامت جامعه میارم؟شهریه پرداز چطور؟

سلام. روزانه طبیعتا با توجه به رتبه تون و افت ظرفیت پذیرش رو نمی شه با قاطعیت گفت قبولید و طبیعتا شانی قبولی تا حدودی برای شیراز دارید و البته نتایج اعلام شده و خودتون متوجه جواب شدید. که اگر دوست داشتید م یتونید برای بقیه دوستان محل قبولیتون رو اعلام کنید تا در سال آینده از این کمک شما بهره ببرند.

سلام با تراز ۷۱.۷۷ و رتبه در سهمیه ۱۷۵ و رتبه کل ۲۰۰ شانس قبولی داخلی زنجان رو دارم ؟

باسلام خسته نباشید خدمت شما عزیز
سوالی که داشتم از خدمتتون اینه که با رتبه 278سهمیه آزاد در گرایش های داخلی جراحی ؛ویژه ؛و اورژانس؛شانس قبولی در محل رشته های داخلی جراحی فسا و یا اورژانس یزد رو دارم ؟شانس کدوم بیشتره؟
نمره تراز کل:68.380
رتبه کل در زیرمجموعه داخلی وویژه و اورژانس :320

سلام. بله شانس دارید. البته نتایج اعلام شده و شما می تونید به صورت دقیق نتایج ثبولیتون رو مشاهده کنید و در صورت تمایل اعلام کنید در همین جا تا دوستان هم از این اطلاعات ارزشمند شما برای سال آینده بهره مند بشن.

سلام با رتبه ۲۴ درسهمیه ۵درصدورتبه کل۱۸۷در روان
احتمال قبولی در ارشد روانپرستاری روزانه ساری وجود داره؟تراز۷۳

سلام. بله شانس دارید. نتایج البته اعلام شده و می تونید محل قبولیتون رو ببینید و در صورت تمایل با دوستانتون در اینجا به اشتراک بگذارید.

سلام با رتبه در سهمیه بیست پنج درصدی ۲۷ویژه و رتبع حدود ۲۷تا ۳۰بقیه گرایش ها
احتمال قبولی در ویژه گرگان و شاهرود چقدر هست؟

سلام. اگر ترازتون رو هم می گفتید دقیق می تونستیم جواب بدیم. البته به خاطر مشکلاتی که برای مرکز مشاوران تحصیلی افتاد، جواب ها رو داریم دیر می دیم و در این فاصله، نتایج ارشد اعلام شدند و می تونید نتیجه رو در سایت سازمان سنجش پزشکی ببینید و در صورت تمایل محل قبولی رو اعلام کنید تا دوستانی که مثل شما برای سهمیه 25 درصد دنبال اطلاعات قبولی م یگردند، از این رتبه و محل قبولی خودشون برای هدفگذاری ها یاحتمالی شون استفاده کنند.

سلام با رتبه۱۷سهمیه داخلی جراحی و۱۹ کل شانس قبول شدن در گرایش داخلی جراحی روزانه در یکی از دانشگاه های تهران رو دارم ؟ با تشکر

سلام. بله شانس دارید. نتایج اعلام شده و ما متاسفانه به دلیل مشکلاتی کهع به خاطر کرونا برای مشاورانمون پیش اومد، امکان پاسخگویی سریع رو نداشتیم. به هر حال نتایج اعلام شدند و شما محل قوبلی خودتون و البته جواب سوالتون رو گرفتید. می تونید در صورت تمایل نتیجه قبولی خودتون رو اعلام کنید تا بقیه بچه ها در سال بعد از این اطلاعات شما استفاده کنند.

با عرض سلام و خسته نباشید.
ببخشید با رتبه کل ۹۰ و سهمیه ۸۰ و تراز بین ۷۷ تا ۸۰ تو گرایش های مختلف پرستاری چه شهرهایی میشه قبول شد؟سهمیه ام آزاده با تشکر از شما به خاطر تخمین رتبه درستتون برای دفعه قبل

سلام. ممنون از اینکه با این پیامتون انرژی مضاعفی رو به دپارتمان پرستاری مرکز مشاوران تحصیلی دادید. متاسفانه به خاطر تاخیری که بنا بر مشکلات ناشی از کرونا به وجود اومد، جواب ما دیگه به کارتون نمیاد. نتایج اعلام شده و در صورت تمایل می تونید نتیجه نهایی قبولی خودتون رو برای دوستان بگید تا برای سال آینده از داده قبولی شما بهره مند بشن.

با سلام خدمت شما، با رتبه 225 سهمیه و رتبه کل 250 شانس داخلی و یا اورژانس و یا nicu رو دارم؟ سابقه کار هم دارم ترازم هم 69.9 هست

سلام.رتبه در سهمیه 646 سهمیه 5 درصدی روزانه،شهریه پرداز،آزاد جایی میشه قبول شد؟

سلام
میخواستم بپرسم با رتبه در سهمیه ی ۱۵۵ و رتبه کل ۱۷۹ با سهمیه ی آزاد و با نمره ی کل تراز ۷۴ در گرایش روان پرستاری،
شانس قبولیم در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و اهواز برای رشته ی روان روزانه به چه شلکه؟؟؟؟ ممنون میشم هر شهر رو بهم بگید.
در ضمن ممنون از تخمین رتبه ی دقیقتون، خیلی مشابه رتبه ی نهاییم بود

سلام درصدام اینطورن که زبان ۹۰ روان ۶۰ بهداشت ۵۰ مادرو نوزاد و کودک ۳۸ و ۴۰و داخلی جراحی ۲۵ درصد

سلام
منظور از دانشگاه تربیت مدرس ( برای گرایش سلامت جامعه) چیست؟
آیا مدرکش فرق میکنه با سایر دانشگاه ها؟آیا شرایط خاصی داره؟
آیا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی هیئت علمی میشوند؟

سلام. تربیت مدرس در دسته دانشگاه های وزارت علوم هست و تنها فرقش با دانشگاههای دیگه اینه که علوم پزشکی نیست. مدرکش از همین نظر که گفته شد تفاوت داره ولی در مجموع مدرکتون مورد تایید وزارت بهداشت هست. خیر هیئت علمی نمی شوند و شرایط هیئت علمی شدن مانند سایر دانشگاه هاست

با سلام
مرسی از وبسایت خوبتون
با رتبه سالمندی 447 و تراز 64000 ایا احتمال قبولی در سالمندی مازندران، بابل، گیلان یا گرگان هست؟
خیلی خیلی ممنون

سلام.بین رشته های پرستاری کودکان،بهداشت جامعه ،روان و سالمندی از لحاظ موقعیت شغلی و برتری میشه اولویت بندی کنین؟

سلام.بین رشته های پرستاری کودکان،بهداشت جامعه ،روان و سالمندی از لحاظ موقعیت شغلی و برتری میشه اولویت بندی کنین؟

سلام با رتبه کل ۴۰۰ ورتبه درسهمیه ۴۷ وتراز ۶۷احتمال قبولی درشهریه پرداز سالمندی گرگان هست؟
با رتبه ۲۴ درسهمیه ۵درصد
ورتبه کل۱۸۷وتراز۷۳احتمال قبولی درروزانه روانپرستاری ساری هست؟

سلام هزینه ی داخلی جراحی شهریه پرداز ایران چقدره؟ گیلان چه طور؟

سلام. هر قدر دانشگاه معتبرتر باشه شهریه اش بیشتره. دانشگاه علوم پزشکی ایران جزء دانشگاههای با شهریه بالاست و حتی شهریه اش در هر ترم نزدیک 9 ملیون هم می رسه ولی گیلان تا 6 ملیون
برای مشاوره کامل انتخاب رشته می تونید از لینک پایین استفاده کنید.
مشاوره انتخاب رشته ارشد بهداشت 99

سلام آیا اولویت اول نسبت به اولویت ۱۰م دارای امتیاز بیشتری است؟ ممکنه کسی رتبه برتری داشته باشه ولی اولویت اول بزنه یه رشته ایی را و قبول بشه ولی کسی که رتبه بهتری داشته و اولویت ۱۰م زده قبول نشه؟؟

سلام. اولویت بندی هرگز شانس قبولی شما رو بهتر یا بدتر نمی کنه. تا قبولی شما مشخص نشه سراغ رتبه های بدتر از شما نمی رن. پس فرقی نداره که یه نفر با رتبه بدتر از شما اولویت یکش چیزی باشه که اولویت صدم شماست. چون اول شما رو بررسی می کنند.
اگر رتبه های بهتر از شما الویت بندیشون جوری باشه که در نهایت ظرفیتی خالی برای یکی از کدرشته ها مونده باشه چه اونو اول بذارید چه آخر قبول می شید.
اولویت بندی وقتی خیلی مهمه که شما چندین شانس قبولی داشته باشید که باید بهترین شانس ها در اولویت های بالا باشه
برای مشاوره کامل انتخاب رتشه از لینک زیر می تونید استفاده کنید.
مشاوره انتخاب رشته ارشد بهداشت 99

سلام یه انتقاد داشتم تخمین رتبه ایی که برا من زدین هم خیلی تفاوت داشت
بنظرتون با رتبه ۱۵۰روان سهمیه ۵ درصد و رتبه کشوری۱۴۵۰ و سلامت جامعه و کودکان رتبه سهمیه ۱۶۰ ۱۸۰ آیا جایی قبول میشم؟ با توجه به اینکه امسال ۹۰۰نفر پذیرش دارن و ۳۰درصدش ماله سهمیه ایثار هست آیا روزانه و شهریه پرداز امیدی هست قبول بشم؟ هر دانشگاهی مخصوصا نیمه شرقی کشور

سلام. در مورد تخمین رتبه های 5 درصدی، واقعا نمیشه تخمین دقیقی زد و همونطور که قبلا هم بارها و بارها در جواب کامنتها گفته شد، تخمین رتبه سهمیه 5 درصد ایثارگی خیلی به تعداد شرکت کنندگان سهمیه 5 درصدی وابسته است و خیلی هم تحت الشعاع اون حد نصاب علمی 70 درصدی هست. براسا داده های پارسال عملا تخمین زده شده برای شما کاملا درست بوده. اگر نگاهی به درصدهای سال گذشته سهمیه های 5 ردصد بندازید کامل متوجه میشید.
امسال با توجه به اینکه ما حتی ضریب آسون بودن کنکور رو در نظر گرفتیم اماب رای شهمیه های 5 ردصد باز به خاطر تعداد شرکت کننده ها دچار خطا شدیم ولی برای سهمیه آزاد تقریباً تا حدود 95 ردصد و حتی بیشتر دقیق تخمین رتبه زدیم.
درباره قبولیتون هم باید بگیم که سهیمه 5 درصد روش قبولیش خیلی فرق داره. چون 5 درصد ظرفیت هر کد رشته به شماها می رسه که واقعا زیاد نیست و حتی اکثر دانشگاه ها به این 5 درصد سهمیه حتی ظرفیتی نمی دن و تجمع ظرفیت و رسیدن به عدد بالای نیم هست که باعث میشه داحل سهمیه بچه ها قبول بشن. در نهایت سهمیه 5 درصدی وقتی به ضرر میشه، از سهمیه 5 درصد بیرون میارن شما رو و با بچه های سهمیه آزاد مقابسه تون می کنند.
اگر داخل سهمیه بمونید و دانشگاه هایی که سهمیه 5 درصد تجمیعی بهشون اختصاص پیدا می کنه زیاد باشه شانس قبولی دارید در غیر اینصورت اگر سهمیه خارج بشید و وارد سهیمه ازاد بشید شانستون در خوشبینانه ترین حالت برای شهریه پردازها دانشگاههای درجه چهار امکان پذیره

سلام خسته نباشید
با رتبه ١٥٣ داخلی جراحی سهمیه آزاد ،امکان قبولی توی تهران هست؟

با سلام آیا با رتبه در سهمیه 308 و در کل 353 احتمال قبولی در ارشد داخلی جراحی علوم پزشکی کرمان هست ؟
تراز کل : 67.646

با سلام
آیا با رتبه در سهمیه 308 و در کل 353 داخلی جراحی امکان قبولی در این گرایش دانشگاه کرمان هست .؟؟
نمره کل تراز داخلی جراحی : 67.646

سلام خسته نباشید
با رتبه یک در سهمیه ایثارگری چقدر احتمال داره روانپرستاری دانشگاه تهرانو قبول شم؟
نمره کل ترازم در روان ۷۷.۴۱۳ هستش
در درس روان هم رتبه کلم ۱۲۵ هستش
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🙏

سلام. صد در صد شما قبول هستید.
چون علاوه بر کسب هفتاد درصد حد نصاب علمی، کسی هم از سهمیه بالا دستتون نیست.
لطفا درصدهاتون رو اعلام کنید تا دوستان هم سهمیه ای بتونند از درصدهای شما برای هدف گذاریاشون استفاده کنند

سلام با رتبه ی کل سالمندی ۳۷۲ و رتبه ی در سهمیه ۳۲۶ و سهمیه استعداد درخشان میتونم سالمندی بابل یا مازندران قبول شم یا هر جای دیگ کلا سالمندی به نظرتون بازار کار خوبی داره؟

سلام با رتبه درسهمیه۵درصد۴۷ ورتبه کل۴۰۰ میتونم ارشد پرستاری سالمندی روزانه گرگان،یا شاهرود،یاساری،قبول بشم؟
وبا رتبه درسهمیه۵درصد۳۶ درداخلی جراحی و رتبه کل۲۳۶ شانس قبولی درروزانه داخلی جراحی بابل رو دارم؟

سلام
با رتبه ۶۰۰ ارشد پرستاری چقدر امکانش هست تکمیل ظرفیت سالمندی اصفهان قبول بشم؟ ( ۳-۴ نفر جلوم بودن )

سلام. با این کاهش ظرفیتها و حد نصاب رسیدن های سهمیه ایثارگری به خصوص سهمیه 5 درصد که رتبه های خیلی خوب و ترازهای خیلی بالایی آوردند، عملاً بهتره امیدی به تکمیل ظرفیت و دانشگاههای درجه یک علوم پزشکی نداشته باشید.
شاید یکی دو تا دانشگاه خیلی ضعیف اونم مثلا تو دوره شهریه پرداز تو تکمیل ظرفیت باشه و برا یاونها بتونید انتخاب رشته کنید.
می دونیم که نباید انقدر ناامید کننده جوابتونو بدیم ولی واقعا حق دارید که شرایط خودتونو به صورت واقعی ببینید و ما هم تو دپارتمان پرستاری تصمیم گرفتیم امیدهای واهی و البته بسیار دور از واقعیت رو به بچه ها ندیم.

یه سوال دیگ اینکه حدود شهریه ی دانشگاه شهریه پرداز چقدره؟ ممنون از پاسخگوییتون

سلام با رتبه کل داخلی جراحی ۶۷۷ و در سهمیه ۵۹۴ و سهمیه ۱۰ درصد استعداد درخشان شانس قبولی داخلی جراحی هیچ جایی رو دارم؟ واینکه میشه یه توضیحی راجب تاثیر استعداد درخشان بدید چقدر موثره ؟ امیدی هست به قبولی روزانه؟

سلام. با توجه به سهمیه شانستون حدود 30 درصد برای قبولی بدون سهمیه افزایش پیدا می کنه. سهمیه استعدادهای درخشان 10 درصد ظرفیت مازاد رو برای شما اضافه می کنه و مثلا با این رتبه هایی که دارید تا حدود حداقل 100 تا 150 نفر رتبه شما بهینه می شه. با این حال شانس روزانه داخلی جراحی بریتون زیاد بالا نیست. مگر اینکه شهریه پرداز رو مشکلی برای قبول شدن نداشته باشید.
برای مشاوره انتخاب رتشه هم می تونید از طریق لینک زیر اقدام کنید.
مشاوره انتخاب رشته ارشد بهداشت 99

سلام ببخشید با رتبه ۴۷۴ روان پرستاری در سهمیه ۵۴۳ رتبه کل آیا شانسی برای قبولی روزانه روان دارم

سلام با رتبه در سهمیه آزاد 501 داخلی جراحی
473 روانپرستاری ایا روزانه میتونم قبول شم جایی؟؟

سلام.جهت انتخاب رشته طرح نقره ای امروز ثبت نام و پرداخت کردم.الان باید چیکار کنم؟

سلام. با تشکر از حسن اعتماد شما، خدمتتون فردا تماس م یگیرند و راهنماییهای کامل رو انجام میدن. لطفا قبل از تماس از طریق فرمی که داده شدهف کارنامه تون رو برای دپارتمان پرستاری ارسال بفرمایید.
با تشکر

سلام و خسته نباشید،خواستم بپرسم من با رتبه سهمیه ۴۴۰۰ و رتبه کل ۵۱۰۰ آیا شانس قبولی در پرستاری مراقبت های ویژه دارم؟ ممنون از شما

سلام وقتتون بخیر من رتبم در سهمیه 5 درصد در کودگان شده 85 و در بقیه گرایش ها هم رتبم بین 90 تا 100 ولی رتبه کلم در کودکان شده 770 بنظرتون کودکان مشهد یا سمنان قبول میشم؟

سلام وققتون بخیر من کارشناس بیهوشی هستم رتبه ام در ارشد ویزه ۸۴۰ و در ویژه نوزادان ۷۲۲ و ویزه کودکان ۶۵۰ شده احتمال ویژه قبولی در استان سمنان یا مازندران رو دارم؟

سوالات و کلید سوالات ارشد مامایی 1404-1403
دفترچه سوالات کنکور ارشد
سوالات و کلید سوالات ارشد مامایی 1404-1403

دانلود سوالات ارشد مامایی 1404-1403 برای دانلود سوالات ارشد مامایی 1403 بر روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود سوالات ارشد مامایی 1404-1403 (به محض دریافت) دانلود کلید سوالات ارشد مامایی 1404-1403 سنجش پزشکی براساس نوع دفترچه سوالات کارشناسی ارشد مامایی مربوط به سال 1404-1403، کلید سوالات را منتشر می کند. …

سوالات و کلید سوالات ارشد تغذیه 1404-1403
دفترچه سوالات کنکور ارشد
سوالات و کلید سوالات ارشد تغذیه 1404-1403

دانلود سوالات ارشد تغذیه 1404-1403 برای دانلود سوالات ارشد تغذیه 1403 بر روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود سوالات ارشد تغذیه 1404-1403 (به محض دریافت) دانلود کلید سوالات ارشد تغذیه 1404-1403 سنجش پزشکی براساس نوع دفترچه سوالات کارشناسی ارشد تغذیه مربوط به سال 1404-1403، کلید سوالات را منتشر می کند. …

سوالات و کلید سوالات ارشد بهداشت محیط 1404-1403
دفترچه سوالات کنکور ارشد
سوالات و کلید سوالات ارشد بهداشت محیط 1404-1403

دانلود سوالات ارشد بهداشت محیط 1404-1403 برای دانلود سوالات ارشد بهداشت محیط 1403 بر روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود سوالات ارشد بهداشت محیط 1404-1403 (به محض دریافت) دانلود کلید سوالات ارشد بهداشت محیط 1404-1403 سنجش پزشکی براساس نوع دفترچه سوالات کارشناسی ارشد بهداشت محیط مربوط به سال 1404-1403، کلید …