مشاوره انتخاب رشته سهمیه 5 و 25 درصد ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی
انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مشاوره انتخاب رشته سهمیه 5 و 25 درصد ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی

مشاوران تحصیلی، خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی 1400 مخصوص سهمیه های ایثارگری 5 درصد و 25 درصد را توسط دپارتمان تخصصی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی ارائه می کند. مشاوره انتخاب رشته سهمیه های ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی به صورت تلفنی انجام می شود. به دلیل محدودیت های کرونا امکان ارائه مشاوره های حضوری وجود نخواهد داشت.

تفاوت انتخاب رشته اشد سهمیه ایثارگری با سهمیه آزاد در ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی

تفاوت بزرگی که در انتخاب رشته سهمیه آزاد با سهمیه های 5 درصد و 25 درصد ایثاگری در ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی وجود دارد این است که در سهمیه آزاد، تراز و رتبه کشوری اهمیتی ندارند ولی در سهمیه ایثارگری علاوه بر اهمیت بالای رتبه در سهمیه، رتبه کشوری و تراز نیز اهمیت دارند. دلیل این امر این است که داوطلبان سهمیه ایثارگری علاوه بر سهمیه خود در سهمیه آزاد نیز مورد سنجش قبولی قرار می گیرند. اهمیت در تراز در این است که زمانی یک داوطلب دارای سهمیه ایثارگری می تواند از ظرفیت سهمیه خود در هر کد رشته محل استفاده کند که حداقل 70 درصد تراز آخرین نفر قبولی سهمیه آزاد در آن کد رشته محل را کسب کرده باشد.

تفاوت انتخاب رشته ارشد سهمیه 5 درصد با سهمیه 25 درصد ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی

اصلی ترین فرقی که بین انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی در سهمیه 5 درصدی با سهمیه 25 درصدی وجود دارد این است که داوطلبان سهمیه 5 درصد فقط و فقط 5 درصد از طرفیت پذیرش هر کد رشته محل را دارند ولی داوطلبان سهمیه 25 درصد، 25 دصد از طرفیت پذیرش را به خود اختصاص می دهند.

مزیت انتخاب رشته سهمیه 5 درصد به سهمیه آزاد در ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی

مزیت دیگر انتخاب رشته سهمیه 5 درصدی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی نسبت به سهمیه آزاد در این است که ظرفیت خالی مانده و مازاد سهمیه 25 درصد ایثارگری ابتدا برای سهمیه 5 درصد است و در صورت پر نشدن ظرفیت در سهمیه 5 درصد به سهمه آزاد تعلق می گیرد.

ویژگی های مشاوره انتخاب رشته سهمیه 5 و 25 درصد ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی

مشاوره انتخاب رشته سهمیه های 5 درصد ایثارگری و 25 درصد ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی سال 1400، در مرکز مشاوران تحصیلی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. پاسخ دهی به تمامی سوالات، چالش ها و ابهامات داوطلب
  2. آنالیز و تعیین شانس های قبولی داوطلب ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی با توجه به رتبه های به دست آمده در سهمیه
  3. آنالیز رتبه کشوری (بدون سهمیه) و معادل سازی رتبه با سهمیه آزاد برای سنجش نوع دوم پذیرش براساس سهمیه آزاد
  4. تحلیل تراز برای محاسبه کسب حد نصاب 70 درصدی تراز آخرین رتبه قبولی در سهمیه آزاد در هر کد رشته محل
  5. مشخص کردن قطعی ترین شانس های قبولی و شانس های قبولی که احتمال قبولی در آنها زیاد است
  6. توضیح کامل شرایط بازار کار و شرایط ادامه تحصیل و یا اپلای کردن برای ادامه تحصیل در خارج از ایران
  7. راهنمایی کامل درباره اولویت بندی و نوع چیدمان کدرشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته
  8. اولویت بندی و چیدمان کامل انتخاب ها براساس شرایط خود داوطلب، کیفیت و شرایط رشته-گرایش ها و اعتبار و کیفیت دانشگاه ها

طرح های مشاوره انتخاب رشته سهمیه های ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی 1400

مشاوره های تلفنی انتخاب رشته سهمیه های ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی 1400 توسط دپارتمان تخصصی مرکز مشاوران تحصیلی به دو صورت و دو نوع طرح ارائه می شود.

طرح نقره ای: شامل 30 دقیقه مشاوره تلفنی

طرح طلایی: شامل 45 دقیقه مشاوره تلفنی + اولویت بندی انتخاب های داوطلب توسط خود مشاور

خرید مشاوره انتخاب رشته ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی 1400

برای خرید مشاوره انتخاب رشته ایثارگری ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی 1400، می توانید به لینک زیر در فروشگاه مرکز مشاوران تحصیلی مراجعه کرده و پس از انتخاب نوع طرح خود، اقدام به پرداخت نمایید. پس از پرداخت، هماهنگی لازم برای زمان و ساعت انجام مشاوره انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی با داوطلب انجام می شود.

با توجه به محدود بودن زمان انتخاب رشته و زمان نسبتاً زیاد برای مشاوره و اولویت بندی، تنها تعداد محدودی از داوطلبان ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی می توانند از این مشاوره های تلفنی استفاده نمایند و اولویت با داوطلبانی است که سریعتر ثبت نام نموده اند.

به این مطلب امتیاز دهید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …