رشته های مجاز به شرکت در ارشد ارگونومی

رشته های مجاز به شرکت در ارشد ارگونومی
کارشناسی ارشد ارگونومی

کنکور ارشد ارگونومی

ارشد ارگونومی، یکی از رشته های مستقل در کنکور ارشد وزارت بهداشت است. در کنکور ارشد وزارت بهداشت، برای شرکت در کنکور یک رشته باید جزء رشته های مجاز به شرکت در آن رشته باشید. در کنکور ارشد ارگونومی نیز لیستی برای رشته ها و مدارک مجاز برای شرکت در کنکور آن توسط سازمان سنجش پزشکی اعلام شده است.

رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد ارگونومی

رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد ارگونومی را در جدول زیر لیست کرده ایم. رشته ها و دارندگان مدارک این جدول حق شرکت و قبولی در کنکور ارشد ارگونومی را دارند.

جدول مدارک و رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد ارگونومی

دکتری عمومی پزشکیکارشناسی رشته های بهداشت حرفه ایکاردرمانی
فیزیوتراپیارتوپدی فنیمهندسی صنایع
مهندسی فناوری اطلاعاتطراحی صنعتیمدیریت صنعتی
مهندسی مکانیکمهندسی تکنولوژی طراحینقشه کشی صنعتی
روانشناسیایمنی صنعتیفیزیک
مهندسی پزشکیپرستاریهوشبری
تکنولوژی اتاق عملمهندسی کامپیوتر با گرایش های نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات

ثبت نام در کنکور ارشد ارگونومی

برای ثبت نام در کنکور ارشد ارگونومی علاوه بر اینکه باید در یکی از رشته های جدول بالا تحصیل کرده باشید، باید در موعد ثبت نام و براساس قوانین دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت، در رشته ارگونومی ثبت نام کنید.

برای دانلود دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت، به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشت 

آیا ارشد ارگونومی رشته ای مناسب است؟

یکی از مهم ترین سوالات و دغدغه های کسانی که می خواهند در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند این است که آیا رشته ای مناسب را انتخاب کرده اند. با توجه به اینکه رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد ارگونومی می توانند در سایر رشته های وزارت بهداشت نیز کنکور بدهند، این سوال بسیار زیاد مطرح می شود.

اگر می خواهید بدانید که با رشته کارشناسی و یا مدرک لیسانس خود علاوه بر ارگونومی، در چه رشته های دیگری نیز مجاز به شرکت در کنکور هستید از نرم افزاری که لینک آن در ادامه گذاشته شده است، استفاده کنید. در این نرم افزار، لیسانس خود را مشخص می کنید و براساس مدرک کارشناسی، همه رشته هایی که مجاز به شرکت در کنکور آن هستید به شما معرفی می شود. از همه مهم تر اینکه براساس شاخص های بازار کار، درآمد و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در دکترا و یا اپلای به خارج از کشور و همچنین سهولت و سختی قبولی در کنکور ارشد آن رشته نیز رشته هایی را که مجاز به شرکت در آنها هستید را برایتان اولویت بندی می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد پرستاری از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری 1402 دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری به …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی 1402 دفترچه انتخاب …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی 1402 دفترچه انتخاب …