طرح های مشاوره و برنامه ریزی اختصاصی کنکور ارشد قارچ شناسی

طرح طلایی

 

12 جلسه مشاوره تخصصی

برنامه ریزی روزانه هدفمند و اختصاصی بر اساس توانایی و زمان شما

معرفی بهترین منابع بر اساس شرایط و هدف شما

گزارش گیری هفتگی

آموزش نحوه صحیح مطالعه، مرور و جمع بندی دروس

مشاوره انگیزشی و روانشناسی

ارتباط آنلاین با مشاور

فعال بودن طرح تا روز کنکور

قیمت طرح: 3,600,000 تومان

سود شما از خرید یکجا: 720,000 تومان

مبلغ پرداختی : 2,880,000

طرح استراتژیک

 

8 جلسه مشاوره تخصصی

برنامه ریزی هفتگی هدفمند و اختصاصی بر اساس توانایی و زمان شما

معرفی بهترین منابع بر اساس شرایط و هدف شما

گزارش گیری هفتگی

آموزش نحوه صحیح مطالعه،مرور و جمع بندی دروس

فعال بودن طرح تا روز کنکور

قیمت طرح: 2,800,000 تومان

سود شما از خرید یکجا: 560,000 تومان

مبلغ پرداختی : 2,240,000

مزایای طرح های اختصاصی مرکز مشاوران تحصیلی

آنالیز دقیق منابع

منابع مختلف کنکور ارشد قارچ شناسی ، توسط مشاور تخصصی به دقت آنالیز و بررسی شده است. بنابراین مشاور با تسلط کامل می تواند براساس سطح علمی داوطلب، روش یادگیری و سرعت مطالعه داوطلب و همچنین هدف قبولی داوطلب، بهترین منابع را معرفی کند.

مشاور رتبه برتر، متخصص و با مهارت های روانشناسی

مشاور تخصصی کنکور ارشد قارچ شناسی ، علاوه بر داشتن رتبه برتر در کنکور ارشد قارچ شناسی ، تخصصی ویژه بر روی برنامه ریزی های اختصاصی و ارائه مشاوره های تخصصی کنکور ارشد قارچ شناسی دارد. مشاور رتبه برتر و متخصص کنکور ارشد قارچ شناسی ، مهارت روانشناسی را آموزش می بیند تا در مواقع لازم بتواند با مشاوره های انگیزشی براساس شناخت شخصیت داوطلب، بتواند برای داوطلب خود مفیدترین توصیه ها و مشاوره ها را داشته باشد.

ارزیابی سطح علمی، روش یادگیری و مطالعه داوطلب

مشاور تخصصی کنکور ارشد قارچ شناسی با روش منحصربفرد خود در همان ابتدای کار، سطح علمی داوطلب را ارزیابی می کند. با استفاده از آزمون های تعیین روش یادگیری و مطالعه، از داوطلب خود شناخت کامل را پیدا می کند. پس از آنالیز سطح علمی و شناختن روش مطالعه داوطلب، متناسب ترین منابع را معرفی می کند و اختصاصی ترین برنامه ریزی را براساس هدف داوطلب طراحی می کند.

دقیق ترین و اختصاصی ترین برنامه ریزی و مرور

برنامه ریزی های مشاور در کنکور ارشد قارچ شناسی علاوه بر اینکه توسط یک مشاور رتبه برتر در رشته قارچ شناسی انجام می شود، با شرایط داوطلب کاملاً متناسب است. از آنجایی که مشاور، براساس آنالیز سطح علمی و شناخت و بهینه سازی روش یادگیری و سطعت مطالعه داوطلب، کار خود را شروع می کند، عملاً اختصاصی ترین برنامه ریزی را براساس هدف قبولی داوطلب طراحی می کند و به صورت هفته به هفته در اختیار داوطلب قرار می دهد. از همه مهم تر، دوره کردن دروس که بسیار اهمیت دارند نیز در برنامه ریزی های اختصاصی گنجانده می شوند.

گزارش گیری و افزایش تعهد

مشاور تخصصی کنکور ارشد قارچ شناسی برای اینکه بتواند داوطلب خود را به خوبی پشتیبانی کند، از داوطلب خود گزارشات مطالعه داوطلب را یا به صورت روزانه و یا به صورت هفتگی دریافت می کند. این کار، تعهد داوطلب را برای اجرای برنامه ریزی افزایش می دهد و همچنین باعث می شود تا مشاور در هر لحظه، بتواند کنترل مناسبی را روی داوطلب خود داشته باشد.

برنامه ریزی های منعطف

در جریان مطالعه هدفمند یک داوطلب کنکور ارشد قارچ شناسی ، ممکن است بنا به دلایلی، آن داوطلب از برنامه ریزی خود برای یک روز و حتی چندین روز عقب بماند. اینجاست که مشاور تخصصی با دانش بالای و تجربه خود، از برنامه ریزی های جبرانی در کنار برنامه ریزی اصلی استفاده می کند تا بدون هیچ گونه فشار اضافی و بدون دور شدن از اهدفا اصلی، مباحث عقب مانده، جبران شوند.

پس از خریداری طرح، مشاور تخصصی کنکور ارشد قارچ شناسی، طی 24 ساعت با شما تماس می گیرد و کار مشاوره و برنامه ریزی شما آغاز می شود.

مدت زمان هر جلسه مشاوره تلفنی 20 دقیقه می باشد

منابع معرفی شده توسط مشاور، گلچینی از بهترین منابع خواهد بود. بهترین منابع کنکور ارشد قارچ شناسی براساس آنالیز سطح علمی شما، سرعت مطالعه و شرایط شخصی شما معرفی می شوند.

هر داوطلب، یک تماس رایگان با مشاور تخصصی خود خواهد اشت که این تماس علاوه بر آشنایی داوطلب با مشاور تخصصی، برای پاسخگویی به مهم ترین سوالات و دغدغه های های داوطلب خواهد بود. می توانید از فرم درخواست مشاوره رایگان، استفاده نمایید.

بله، چنین امکانی وجود دارد. فقط هزینه پرداخت قسطی به نسبت خرید یکجای طرح، قدری بیشتر خواهد بود. برای استفاده از امکان پرداخت قسطی، به پشتیبانی سایت پیام دهید.

امکان طرح و کنسلی طرح، تا یک هفته پس از شروع مشاوره و برنامه ریزی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، شرایط لغو طرح خریداری شده را مطالعه نمایید.