• این موضوع خالی است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #35508
      negin
      میهمان

      بدون شک هر فرد در طول زندگی خود بارها نیازمند آزمایش خون است تا از وضعیت بدنی خود اطلاعات کاملی داشته باشد. این آزمایش از مهمترین آزمایشاتی است که جهت تشخیص و درمان فرد انجام میگیرد. آزمایش خون کامل از مهمترین و پرکاربرد ترین آزمایش های موجود است که فاکتور های زیادی را شامل می شود.نمونه گیری خون در منزل کار را برای شما بسیار راحت میکند.

      ممکن است که هر فردی دارای محدودیت های خاصی اعم از جسمی و وقتی باشد و نتواند حضورا به آزمایشگاه مراجعه کند تا آزمایش خود را بدهد. امروزه مخصوصا پس از همه گیری ویروس کرونا، نمونه گیری خون در منزل رایج شد.مردم برای راحتی و ارتباط کمتر با محیط بیرون از این روش نمونه گیری استفاده کردند و بسیاری هم از این روش رضایت کامل داشتند. به همین دلیل به مرور این امر در بین مردم رایج شد و رفت و آمد به آزمایشگاه ها کمتر اتفاق افتاد.

      یکی از خدماتی که آزمایشگاه تشخیص طبی نگین به مریضان خود ارائه می دهد، همین نمونه گیری خون در منزل است تا آسایش را برای مریضان خود فراهم کند. شما میتوانید ارتباط خود را با آزمایشگاه برقرار کنید و با همکاران ما برای قرار نمونه گیری هماهنگ کنید تا آزمایش شما در سریع ترین حالت ممکن انجام شود.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.