منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت - بهترین منابع 1402
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت
8

بهترین منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403

معرفی بهترین منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت را با این مقدمه شروع می کنیم که ارشد روانشناسی وزارت بهداشت از جنبه نوع سوالات و حتی بعضی از دروس تفاوت های اساسی با روانشناسی وزارت علوم دارد. قبولی در آن به دلیل پذیرش پایین روانشناسی در دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت و همچنین بالا بودن درصدها، سخت تر از روانشناسی وزارت علوم است.

قبل از تحلیل و گلچین کردن منابع روانشناسی وزارت بهداشت 1403 باید بدانیم که در ارشد مجموعه روانشناسی وزارت بهداشت چه خبر است. در ارشد مجموعه روانشناسی وزارت بهداشت، 4 رشته داریم.

ارشد روانشناسی بالینی
ارشد بهداشت روان
ارشد روانشناسی سلامت
ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

البته در سال 1401، بهداشت روان هیچ پذیرشی نداشت.

دروس ارشد مجموعه روانشناسی وزارت بهداشت به طور کلی شامل دروس زیر است:

روانشناسی بالینی (شامل روانشناسی بالینی، نابهنجاری، آسیب شناسی، ارزیابی روانشناختی) – نظریه های شخصیت و روان درمانی – روانشناسی عمومی و رشد – کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک – آمار و روش تحقیق – زبان عمومی – اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان.

از بین این دروس، فقط درس اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان است که در رشته های روانشناسی بالینی وجود ندارد و مخصوص رشته های بهداشت روان و روانشناسی سلامت است.

برای اطلاع از دروس و ضرایب دروس ارشد روانشناسی وزارت بهداشت به مطلب زیر مراجعه کنید.

دروس و ضرایب دروس ارشد مجموعه روانشناسی وزارت بهداشت

دسته بندی منابع کارشناسی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

یافتن بهترین منابع برای ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403، نیازمند یک دسته بندی کاملاً حرفه ای و تخصصی است. طبیعتاً زمانی منابع پیشنهادی برای یک داوطلب بهترین منابع خواهند بود که شرایط آن داوطلب و هدفش را در نظر گرفته باشد. علاوه بر اینها سطح علمی و مقدار زمان داوطلب نیز اهمیت دارد.

در یک دسته بندی جامع باید منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت را به دسته های زیر طبقه بندی کرد.

منابعی برای سطح علمی پایین، متوسط و قوی.

منابعی برای اهداف مختلف قبولی از روزانه دانشگاه تهران گرفته تا روزانه و شبانه های دانشگاه های دولتی.

مهم تر از خود منبع، روش مطالعه آن منبع نیز هست.

منابع زبان عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403

بهترین منابع زبان عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 را به شرح زیر برای شما معرفی می کنیم:

پکیج بیسیک برای بخش لغات شامل: 504، لغات ضروری تافل، 1100.

پکیج بیسیک برای بخش ریدینگ شامل: English for the Students of Medicine (انگلیسی برای دانشجویان پزشکی) از عطایی، شجاع، کفشگر سوته و ذوالقدری و از انتشارات سمت، Developing Reading Skills از انتشارات کمبریج.

پکیج کنکوری: زبان جامع ارشد پزشکی لزگی از انتشارات جامعه نگر یا IQB زبان عمومی سارا شاهرضا از انتشارات خلیلی یا جعبه سیاه ارشد پزشکی سنا یا استارت زبان ارشد علوم پزشکی از پیمان میکائیلی (کیمیا) انتشارات جامعه نگر یا بانک هدفمند سوالات ارشد علوم پزشکی (دو جلدی) انتشارات جامعه نگر یا ETC زبان انگلیسی انتشارات اطمینان یا راهنمای جامع زبان ارشد علوم پزشکی مهاجرنیا یا کتاب جامع زبان عمومی ارشد پزشکی به زبان ساده و کاربردی از رضازاده و انتشارات گلبان یا واژگان جامع آزمون های زبان از انتشارات جنگل و مهرداد زنگینه وندی.

پکیج هوشمندانه: انتخاب بهترین منبع زبان عمومی ارشد وزارت بهداشت و به صورت خاص ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403، یک کار بسیار تخصصی می باشد. اهمیت زبان عمومی در قبولی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت، باعث می شود تا به هیچ وجه نتوان روی این درس ریسک کرد. کتاب و بهترین منبع زبان عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت باید علاوه بر سطح زبان عمومی داوطلبان، براساس نوع شخصیت داوطلبان تعیین شود. دلیل این امر این است که مطالعه و تسلط روی زبان عمومی، یک فرآیند فرسایشی و بسیار طولانی دارد و بسیاری از داوطلبان در میانه راه خسته و بی خیال می شوند. در حالی که اگر منبع درستی انتخاب شود، شاید این اتفاق نیفتد.

بهترین منبع زبان عمومی ارشد وزارت بهداشت یا همان ارشد پزشکی برای داوطلبان ارشد روانشناسی وزارت بهداشت که پایه قوی در زبان دارند  و پشتکار و وقت کافی هم دارند، کتاب درسنامه جامع زبان ارشد پزشکی لزگی است. درست است که این کتاب حجیم است ولی جامع است و داوطلبان قوی می توانند چندین دور آن را بخوانند. اما زبان عمومی ارشد پزشکی لزگی به درد داوطلبان قوی با حوصله کم و وقت کم نمی خورد و آنها بهتر است از IQB سارا شاهرضا از انتشارات خلیلی استفاده کنند. البته که این کتاب همم حجیم است ولی کل کتاب های زبان عمومی ارشد وزارت بهداشت حجیم هستند.

داوطلبان متوسط با حوصله و با پشتکار و با زمان کافی بهتر است از کتاب مهاجرنیا استفاده کنند. داوطلبان متوسطی که حوصله ندارند می توانند از ETC انتشارات اطمینان استفاده کنند. داوطلبان ضعیفی که وقت کافی و پشتکار خوبی دارند بهتر است ابتدا از استارت زبان ارشد پزشکی دکتر کیمیا از نشر جامعه نگر استفاده کنند و برای تقویت شدید لغات خود از واژگان جامع آزمون های زبان زنگینه وندی بهره ببرند. سپس به سراغ دو جلد کتاب جامعه نگر یعنی سوالات هدفمند ارشد علوم پزشکی انتشارات جامعه نگر بروند.

افرادی که به فشرده خوانی عادت دارند بسته به نوع سطح خود یا باید IQB یا ETC را انتخاب کنند.

منابع روانشناسی بالینی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

درس روانشناسی بالینی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت شامل سه نوع درس است: خود روانشناسی بالینی، آسیب شناسی و سنجش روانی. بهترین منابع پکیج روانشناسی بالینی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 به شرح زیر معرفی می شوند.

پکیج بیسیک: روانشناسی بالینی کرامر، برنستاین و پرز با ترجمه فیروز بخت از انتشارات ارسباران، خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک آخرین ویراست (چهار جلدی) ترجمه رضاعی از انتشارات ارجمند، راهنمای سنجش روانی (دو جلدی) مارنات ترجمه پاشا شریفی از انتشارات سخن، جلد دوم روانشناسی سلامت دیماتئو با ترجمه موسوی اصل، سالاری فر، آذربایجانی و عباسی از انتشارات سمت (فقط فصول 8، 10، 11 و 14)، اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 از انتشارات ارجمند با ترجمه نصر اصفهانی.

پکیج کنکوری: گنجینه سوالات روانشناسی بالینی انتشارات سنا یا جزوه روانشناسی بالینی وزارت بهداشت کیهان یا مجموعه سوالات ارشد وزارت بهداشت MSE روانشناسی بالینی نشر جامعه نگر یا درسنامه سنجش روانی مارنات از سنا یا سوالات تألیفی سنجش روانی مارنات (دو جلدی) از انتشارات سنا یا اصول مصاحبه بالینی انتشارات سنا یا تاس آسیب شناسی روانی کاپلان انتشارات سنا.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع روانشناسی بالینی کنکور ارشد روانشناسی وزارت بهداشت اصولاً کتاب های پکیج بیسک است. زیرا کلاً خلاء یک منبع کنکوری خوب برای این درس بسیار مهم در بازار کتاب های کنکوری ارشد وزارت بهداشت احساس می شود. کتاب روانشناسی بالینی کرامر به نوعی رفرنس اصلی است و کتاب کاپلان و سادوک به خصوص در مباحث مربوط به آسیب شناسی بسیار اهمیت دارد. سنجش روانی مارنات هم برای سوالات ارزیابی تشخیصی بسیار اهمیت دارد. البته فقط داوطلبانی که وقت بسیار کافی و حوصله مطالعه و پشتکار بالا دارند می توانند به خوبی از این منابع روانشناسی بالینی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت استفاده کنند.

از بین کتاب های کنکوری که حتماً باید یکی را تهیه کنید، کتاب گنجینه سوالات روانشناسی بالینی انتشارات سنا برای تست زنی بعد از مطالعه رفرنس ها و کتاب MSE روانشناسی بالینی نشر جامعه نگر بسیار مناسب هستند.

برای داوطلبان کم حوصله تر و با زمان کمتر با توجه به سطح آنها چنین کتاب های را پیشنهاد می کنم. داوطلبان قوی می توانند جزوه روانشناسی بالینی وزارت بهداشت کیهان را تهیه کنند و سپس از گنجینه سوالات روانشناسی بالینی سنا برای تست زنی استفاده کنند. داوطلبان متوسط و ضعیف کتاب های درسنامه اصول مصاحبه بالینی و سنجش روانی مارنات از سنا را تهیه کنند و برای تست زنی از کتاب سوالات تالیفی سنجش روانی مارنات و تاس آسیب شناسی کاپلان و گنجینه سوالات روانشناسی بالینی سنا استفاده کنند. برای داوطلبان متوسط و ضعیف برای پوشش دادن سوالات مرتبط با روانشناسی بالینی کرامر، جزوه روانشناسی بالینی وزارت بهداشت کیهان هم به نوعی ضروریست.

برای افرادی که زمان کمی دارند مهم ترین نکته، شیوه تست زنی آنهاست که باید درس را در قالب تست یاد بگیرند و حفظ کنند و مسلط شوند و بتوانند سوالات جدیدتر را نیز با همان تست های قبلی پیش بینی، تحلیل و خود را تقویت کنند.

منابع نظریه های شخصیت روانشناسی وزارت بهداشت 1403

نظریه های شخصیت، بخشی از سوالات پکیج نظریه شخصیت و روان درمانی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت را تشکیل می دهد. بهترین منابع نظریه های شخصیت به ترتیب زیر برای شما معرفی می شوند.

پکیج بیسیک: نظریه های شخصیت فیست با ترجمه سیدمحمدی و از انتشارات روان، نظریه های شخصیت شولتز ترجمه سیدمحمدی از انتشارات ویرایش، شخصیت: نظریه و پژوهش از پروین و جان با ترجمه جوادی و کدیور از انتشارات آییژ و نظریه های شخصیت گنجی از انتشارات ساوالان.

پکیج کنکوری: شخصت مدرسان شریف یا صفر تا صد نظریه های شخصیت سنا یا تاس نظریه های شخصیت سنا یا نظریه های شخصیت اندیشه ارشد یا نظریه های شخصیت پوران پژوهش.

پکیج هوشمندانه: با توجه به حجم بسیار زیاد درس نظریه های شخصیت، افراد قوی و با حوصله و زمان کافی بهتر است از رفرنس شخصیت فیست با ترجمه سید محمدی استفاده کنند و سپس از روی تاس نظریه های شخصیت تست زنی انجام دهند. داوطلبان متوسط و ضعیف علاوه بر این باید تست های شخصیت مدرسان شریف را هم بزنند. داوطلبان قوی تست زنی را از کتاب MSE روانشناسی بالینی نشر جامعه نگر نیز ادامه خواهند داد.

داوطلبان با زمان کم یا کلاً بی حوصله و فشرده خوان باید یکی از دو کتاب صفر تا صد نظریه های شخصیت یا شخصیت مدرسان شریف را انتخاب کنند و از کتاب تاس نظریه های شخصیت تست زنی هم بکنند.

منابع نظریه های روان درمانی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403

بهترین منابع نظریه های روان درمانی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت که بخشی از سوالات پکیج درسی نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی را شامل می شود به شرح زیر معرفی می شوند.

پکیج بیسیک: نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی کوری ترجمه سیدمحمدی از انتشارات ارسباران، نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی انتشارات مرکز دانشگاهی، نظریه های مشاوره و روان درمانی شارف ترجمه فیروزبخت و از انتشارات رسا و نظریه های مشاوره شیلینگ ترجمه آرین از انتشارات اطلاعات.

پکیج کنکوری: صفر تا صد نظریه های روان درمانی انتشارات سنا یا نظریه های مشاوره و روان درمانی مدرسان شریف یا نظریه های مشاوره و روان درمانی پوران پژوهش یا نظریه های مشاوره و روان درمانی اندیشه ارشد.

پکیج هوشمندانه: اصولاً بهترین رفرنس نظریه های روان درمانی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت کتاب جرالد کوری است. بنابراین به نوعی مطالعه آن برای همه داوطلبان ضروری است. از بین کتاب های کنکوری، صفر تا صد نظریه های روان درمانی بیشتر مخصوص وزارت بهداشت است و پوشش دهنده تر است تا سایر کتاب های کنکوری که مخصوص ارشد رشته مشاوره وزارت علوم نوشته شده اند. البته برای داوطلبان با زمان کافی و با حوصله توصیه می شود که حداقل تست های نظریه های مشاوره و روان درمانی وزارت علوم را از روی کتاب مدرسان شریف یا اندیشه ارشد بزنند.

داوطلبانی که وقت کافی ندارند و کلاً فشرده خوان هستند، باید سر و ته این درس را با همان صفر تا صد نظریه های روان درمانی انتشارات سنا، هم بیاورند.

منابع روانشناسی عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

بهترین منابع روانشناسی عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: روانشناسی هیلگارد (دو جلدی) ترجمه براهنی و … از انتشارات رشد.

پکیج کنکوری: روانشناسی عمومی مدرسان شریف یا روانشناسی عمومی اندیشه ارشد یا بانک تست روانشناسی عمومی پوران پژوهش یا صفر تا صد روانشناسی عمومی هیلگارد انتشارات سنا.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع روانشناسی عمومی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت، به دلیل وجود کتاب های خوب کنکوری می تواند از بین همان ها انتخاب شود. کسانی که وسواس عجیبی در مطالعه رفرنس دارند و حوصله و پشتکار و وقت کافی هم دارند باید هیلگارد دو جلدی را بخوانند. از بین کتاب های کنکوری، کتاب مدرسان شریف، بسیار کتاب خوبی است. البته داوطلبان با وقت کمتر و با حوصله کمتر که یا باید روانشناسی عمومی انتشارات سنا را تهیه کنند و یا اندیشه ارشد را. زدن تست های بانک تست پوران پژوهش هم بسیار انتخاب مناسبی است.

منابع روانشناسی رشد ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403

بهترین منابع روانشناسی رشد ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 براساس دسته بندی های اعلام شده به شرح زیر هستند.

پکیج بیسیک: روانشناسی رشد لورا برک (دو جلدی) ترجمه یحیی سید محمدی از انتشارات ارسباران و روانشناسی رشد ویلیام کرین ترجمه خویی نژاد از انتشارات رشد و روانشناسی رشد و تحول انسان نوشته دایان ای. پاپالیا، سالی وندکاس الدز و روت داسکین فلدمن ترجمه داود عرب قهستانی، هامایاک آوادیس یان، دکتر حمیدرضا سهرابی و … از انتشارات رشد

پکیج کنکوری: روانشناسی رشد مدرسان شریف یا تاس روانشناسی رشد سنا یا روانشناسی رشد اندیشه ارشد یا روانشناسی رشد پوران پژوهش یا بانک تست روانشناسی رشد پوران پژوهش.

پکیج هوشمندانه: در واقع پکیج کنکوری برای روانشناسی رشد، انتخاب خوبیست ولی توجه کنید که سوالات خارج از قاعده روتین را شاید ساپورت نکند ولی روانشناسی رشد لورا برک را کامل ساپورت می کند و به نوعی مطالعه آن را اضافه بر سازمان می کند. بدون شک بهترین منبع کنکوری روانشناسی رشد ارشد روانشناسی وزارت بهداشت، روانشناسی رشد مدرسان شریف است. البته این منبع کنکوری حجیم است و مطالعه و مرور آن زمانبر است. برای دانشجویان قوی با زمان کافی و متوسط با حوصله و با پشتکار توصیه می شود. در ادامه این کتاب، داوطلبان ارشد روانشناسی وزارت بهداشت برای درس روانشناسی رشد می توانند از تاس روانشناسی رشد سنا یا بانک تست روانشناسی رشد پوران پژوهش نیز استفاده کنند.

داوطلبان ضعیف در درس روانشناسی رشد ارشد روانشناسی وزارت بهداشت، می توانند از روانشناسی رشد مدرسان شریف و بانک تست روانشناسی رشد پوران پژوهش استفاده کنند. کسانی که وقت کافی ندارند و اصولاً می خواهند فشرده خوانی کنند براساس سطح خود می توانند تنها از کتاب بانک تست روانشناسی رشد پوران پژوهش استفاده کنند.

منابع کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

بهترین منابع کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 عبارتند از:

پکیج بیسیک: خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک آخرین ویراست (چهار جلدی) ترجمه رضاعی از انتشارات ارجمند، روانشناسی فیزیولوژیک خداپناهی از انتشارات سمت و روانشناسی فیزیولوژیک کالات از انتشارات روان و مقدمات نوروسایکولوژی تألیف معظمی و از انتشارات سمت.

پکیج کنکوری: روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان از مرتضی پیری و انتشارات پوران پژوهش یا روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان از مدرسان شریف یا تاس آسیب شناسی روانی کاپلان انتشارات سنا.

پکیج کنکوری: درس کلیات روانپزشکی، تکرار مکرارت مباحثی است که در پکیج روانشناسی بالینی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت نیز وجود داشته است. به همین دلیل در این درس، تأکید بیشتر بر روی روانشناسی فیزیولوژیک خواهد بود. در وزارت بهداشت، رفرنس اصلی سوالات فیزیولوژیک به نوعی کتاب کالات است. از بین کتابهای کنکوری، کتاب روانشناسی فیزیولوژیک مرتضی پیری از پوران پژوهش روان تر است و بهتر خوانده می شود. روانشناسی فیزیولوژیک مدرسان شریف هم کتاب خوبی است ولی قدری برای وزارت بهداشت جامعیت کمتری دارد.

منابع آمار و روش تحقیق ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403

بهترین منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت 1403 در دروس آمار و روش تحقیق عبارتند از:

پکیج بیسیک: آمار و احتمالات کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی از علی دلاور و انتشارات رشد و روش تحقیق کاربردی از رمضان حسن زاده و انتشارات روان.

پکیج کنکوری: آمار و روش تحقیق مدرسان شریف و یا آمار توصیفی و استنباطی از انتشارات اندیشه ارشد و روش تحقیق از انتشارات اندیشه ارشد یا آمار توصیفی و استنباطی پوران پژوهش و روش تحقیق پوران پژوهش یا جعبه سیاه آمار و روش تحقیق سنا.

پکیج هوشمندانه: بهترین منابع هوشمندانه برای ارشد روانشناسی وزارت بهداشت در درس آمار و روش تحقیق این است که ابتدا ببینید در حل مسئله و تحلیل قوی تر هستید و یا در حفظ کردن و یادگیری مفاهیم حفظی. سپس بر این اساس سرمایه گذاری خود را رقم بزنید. طبیعتاً وقت گذاشتن روی درس آمار و روش تحقیق و زدن درصد پایین بسیار بسیار برای شما گران خواهد شد. چه بهتر که آگاهانه و هوشمندانه زمان را برای خواندن آن اختصاص دهید. با توجه به حجم این درس و از طرفی نیازمند تحلیل بودن آن، بهتر است منبعی را که می فهمید را انتخاب کنید نه منبعی را که نیاز است که چند دور بخوانید تا بفهمید که چه می گوید!!! نگاهی به پاسخ تشریحی تست های یک کتاب می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای بهترین منبع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت در درس آمار و روش تحقیق باشد.

سطح سوالات آمار و روش تحقیق در ارشد وزارت بهداشت پایین تر از وزارت علوم است و در نتیجه این درس، آسان تر است به نسبت وزارت علوم.  کسانی که قوی هستند بدون شک با خواندن آمار و روش تحقیق مدرسان شریف به خصوص چاپ های قبل از سال 97 آن از حسن آبادی، به درصد 100 هم می توانند برسند ولی حجم وحشتناکی دارد که البته از فرمول های بسیار طولانی و سنگین آن که به درد ارشد وزارت بهداشت نمی خورد، می توانید صرفنظر کنید. داوطلبان قوی البته باید حوصله و وقت کافی هم داشته باشند تا این کتاب را انتخاب کنند.  همچنین می توانند از جعبه سیاه آمار و روش تحقیق سنا، تست های تخصصی آمار و روش تحقیق وزارت بهداشت را بزنند.

داوطلبان متوسط می توانند از کتاب های اندیشه ارشد یا پوران پژوهش استفاده کنند که سبک تر است. طبیعی است که داوطلبان ضعیف باید جعبه سیاه آمار و روش تحقیق سنا را تست زنی کنند. هم داوطلبان ضعیف و هم متوسط  باید سپس از روی MSE نشر جامعه نگر تست های آمار و رورش تحقیق را در دوران جمع بندی، به خوبی مرور و تحلیل کنند.

فشرده خوان ها می توانند از جعبه سیاه آمار و روش تحقیق سنا استفاده کنند که البته باید مهارت شیوه مطالعه تست و درسنامه محور را بلد باشند که با یادگیری و استفاده از آن، قطعاً در کمترین زمان نتیجه بسیار خوبی خواهند گرفت.

منابع اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

این درس فقط برای ارشد روانشناسی سلامت و بهداشت روان است و داوطلبان ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت، یه هیچ وجه نباید آنرا بخوانند. بهترین منابع این درس را به شرح زیر معرفی می کنیم.

پکیج بیسیک: مشاوره پیشگیرانه کائین با ترجمه شهرابی از انتشارات علمی و فرهنگی، ارتقای سلامت روان از کیت تودر و با ترجمه خواجوی و همکارن از انتشارات سازمان بهزیستی کشور، بهداشت روانی نوید با ترجمه سیدمحمدی از انتشارات ارسباران، بهداشت روانی حمزه گنجی از انتشارات ارسباران، اصول و کلیات خدمات بهداشتی باقیانی مقدم از انتشارات آثار سبحان.

پکیج کنکوری: کتابی موجود نیست.

پکیج هوشمندانه: بهترین منبع برای بهداشت روان و اصول خدمات بهداشتی کنکور ارشد روانشناسی وزارت بهداشت، کتاب های مشاوره پیشگیرانه کائین و بهداشت روانی نوید با ترجمه سید محمدی است. البته برای اصول خدمات بهداشتی تک کتاب اصول و کلیات خدمات بهداشتی باقیانی مقدم، بهترین کتاب است. البته با جستجو در اینترنت متوجه شدم که فردی به نام محمدعلی احمدوند برای بهداشت روانی یک جزوه در قالب پاورپوینت همراه با تست هایی از آزمون های پیام نور جمع آوری کرده است و به نوعی برای فشرده خوان ها شاید مناسب باشد.

منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت چه تفاوتی با منابع ارشد روانشناسی وزارت علوم دارد؟

منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت در دروسی همانند روانشناسی بالینی و زبان انگلیسی، با روانشناسی وزارت علوم تفاوت دارد. در دروسی مانند روانشناسی عمومی، رشد، فیزیولوژیک، آمار و روش تحقیق تقریباً مشترک هستند.

بهترین منابع روانشناسی وزارت بهداشت بر چه اساسی انتخاب و معرفی شده اند؟

بهترین منابع ارشد روانشناسی وزارت بهداشت براساس سطح داوطلبان، اهمیت منابع رفرنس، سطح پوشش دهی کتب های کنکوری و همچنین روش مطالعه داوطلبان ارشد روانشناسی وزارت بهداشت گلچین شده اند.

آیا فقط خواندن منابع کنکوری می تواند منجر به کسب رتبه برتر در ارشد روانشناسی وزارت بهداشت شود؟

پاسخ این سوال بستگی دارد به شیوه مطالعه و تست زنی در این منابع کنکوری ارشد روانشناسی وزارت بهداشت. طبیعی است که داوطلب ضعیف نیاز دارد تا برخی کتاب های رفرنس را مطالعه و خلاصه نویسی کند و تست زنی مکرر انجام دهد.

4.5/5 - (8 امتیاز)

سلام برای کنکور وزارت بهداشت راهنمایی می کنید ا طریق چه سایتی باید ثبت نام کرد؟sngeshp.ir
درسته؟
منابع ممکن دقیق چی هست؟؟

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد پرستاری از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری 1402 دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری به …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی 1402 دفترچه انتخاب …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی 1402 دفترچه انتخاب …