مشاوره تخصصی ارشد کاردرمانی
کارشناسی ارشد کار درمانی

مشاوره تخصصی ارشد کاردرمانی

کنکور ارشد کاردرمانی به دلیل کم بودن حجم رقابت در آن و عملا مجوز شرکت در آن فقط برای کارشناسان کاردرمانی یکی از کنکورهایی است که اطلاعات تخصصی در آن بسیار کم است و کسانی هم که در کنکور ارشد این رشته موفق می شوند، تمایلی به دادن اطلاعات خود ندارند.

سختی قبولی در ارشد کاردرمانی در این است که فقط و فقط دانشگا های تراز اول تهران در این رشته پذیرش دارند. دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، ایران و علوم بهزیستی و توانبخشی با ظرفیتی بسیار محدود، در مقطع ارشد کاردرمانی پذیرش دارند. 

بنابریان برای قبولی در آن نکته مهم این است که منابع خوب را تشخیص دهید و بدانید که چه درصدهایی باید به دست بیاورید و براساس آن درصدها، زمان مطالعه و نوع برنامه ریزی خودتان را تنظیم کنید.

مرکز مشاوران تحصیلی با افتخار اعلام می کند که تنها مرکزیست که اطلاعات ارزشمند و دقیقی را برای موفقیت در این رشته به شما ارائه می کند.

“به دلیل هدف و فلسفه خاص مرکز مشاوران تحصیلی، در تمامی طرح های مشاوره ای، پایین ترین قیمت ها در نظر گرفته شده است و در راستای رسالت بزرگی که در پیش گرفته ایم، درصدی از درآمدهای مرکز مشاوران تحصیلی به مراکز خیریه و برای کمک به افراد نیازمند داده می شود.”

جهت کاهش هزینه های شما و همچنین راحتی شما، دو نوع مشاوره تلفنی و آنلاین را به شما ارائه می دهیم.

[wptb id=7214]

 

به این مطلب امتیاز دهید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد پرستاری از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری 1402 دفترچه انتخاب رشته ارشد پرستاری به …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوتکنولوژی پزشکی 1402 دفترچه انتخاب …

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۲ را برای دانلود به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم. برای دانلود دفترچه 1402 انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی از طریق لینک زیر اقدام کنید. دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بیوشیمی بالینی 1402 دفترچه انتخاب …