رشته های مجاز به شرکت در ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

رشته های مجاز به شرکت در ارشد میکروب شناسی مواد غذایی
کارشناسی ارشد

کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

ارشد میکروب شناسی مواد غذایی، یکی از رشته های مستقل در کنکور ارشد وزارت بهداشت است. در کنکور ارشد وزارت بهداشت، برای شرکت در کنکور یک رشته باید جزء رشته های مجاز به شرکت در آن رشته باشید. در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی نیز لیستی برای رشته ها و مدارک مجاز برای شرکت در کنکور آن توسط سازمان سنجش پزشکی اعلام شده است.

رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی را در جدول زیر لیست کرده ایم. رشته ها و دارندگان مدارک این جدول حق شرکت و قبولی در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی را دارند.

جدول مدارک و رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

میکروب شناسیعلوم آزمایشگاهیعلوم آزمایشگاهی دامپزشکی
علوم تغذیهعلوم و صنایع غذاییبیوشیمی
زیست شناسی (گرایش های میکروبیولوژی، بیوشیمی و ژنتیک)بهداشت و بازرسی گوشتبهداشت مواد غذایی
دکترای عمومی پزشکیداروسازیدامپزشکی

ثبت نام در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

برای ثبت نام در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی علاوه بر اینکه باید در یکی از رشته های جدول بالا تحصیل کرده باشید، باید در موعد ثبت نام و براساس قوانین دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت، در رشته میکروب شناسی مواد غذایی ثبت نام کنید.

برای دانلود دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت، به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشت

آیا ارشد میکروب شناسی مواد غذایی رشته ای مناسب است؟

یکی از مهم ترین سوالات و دغدغه های کسانی که می خواهند در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند این است که آیا رشته ای مناسب را انتخاب کرده اند. با توجه به اینکه رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد میکروب شناسی مواد غذایی می توانند در سایر رشته های وزارت بهداشت نیز کنکور بدهند، این سوال بسیار زیاد مطرح می شود.

اگر می خواهید بدانید که با رشته کارشناسی و یا مدرک لیسانس خود علاوه بر میکروب شناسی مواد غذایی، در چه رشته های دیگری نیز مجاز به شرکت در کنکور هستید از نرم افزاری که لینک آن در ادامه گذاشته شده است، استفاده کنید. در این نرم افزار، لیسانس خود را مشخص می کنید و براساس مدرک کارشناسی، همه رشته هایی که مجاز به شرکت در کنکور آن هستید به شما معرفی می شود. از همه مهم تر اینکه براساس شاخص های بازار کار، درآمد و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در دکترا و یا اپلای به خارج از کشور و همچنین سهولت و سختی قبولی در کنکور ارشد آن رشته نیز رشته هایی را که مجاز به شرکت در آنها هستید را برایتان اولویت بندی می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …