راهنمای جامع قبولی کنکور ارشد حسابداری 1400

کنکور ارشد حسابداری 1400
کارشناسی ارشد

دسترسی سریع تر به محتوا از طریق فهرست عناوین

کنکور ارشد حسابداری

برای اولین بار در بین تمامی وب سایت ها، تصمیم داریم تا قدم به قدم رمز موفقیت در کنکور ارشد حسابداری را برای شما بازگو کنیم. هدف از راهنمای جامع قبولی و موفقیت در کنکور ارشد حسابداری 1400 این است که بتواند شما را از نظر درک کنکور ارشد حسابداری به بالاترین سطح برساند و وقتی ذهنیت شما شکل گرفت با انگیزه ای که در شما ایجاد شده است، مراحل تلاش برای قبولی صد در صد در کنکور ارشد حسابداری را برای شما توضیح دهد وهمه مشکلات را با راه حل آنها به شما ارائه کند.

تعداد شرکت کنندگان کنکور ارشد حسابداری 1400

کنکور ارشد حسابداری 1400، نزدیک به 40،000 داوطلب دارد. این تعداد داوطلب هر ساله برای قبولی در بهترین دانشگاه های کارشناسی ارشد به رقابت می پردازند و با توجه به پذیرش بسیار پایین ارشد حسابداری در دوره های روزانه، رقابت سختی به وجود می آید. البته برای کارشناسی ارشد حسابداری 1400، آنقدر پذیرش دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی زیاد است که عملاً بعید است کسی که در کنکور ارشد حسابداری شرکت کند و در یک جایی قبول نشود.

رتبه یک کنکور ارشد حسابداری 99

کیفیت و اعتبار دانشگاه قبولی ارشد حسابداری به واسطه پذیرش های بی رویه و خارج از منطق دانشگاه های بسیار پرت و با کیفیت تدریس پایین، بسیار ارزشمند می شود. بنابراین دست است که هر کسی در کنکور ارشد حسابداری شرکت کند در یک جایی بالاخره قبول می شود ولی اصلی ترین سوال اینجاست که قبولی در کنکور ارشد حسابداری در دانشگاه های آزاد بسیار پرت و دانشگاه های غیرانتفاعی بسیار سطح پایین به چه قیمتی؟!!!

هر کسی که در کنکور ارشد حسابداری شرکت می کند، در ابتدای مسیر آمادگی می خواهد با بهترین رتبه در دانشگاه تهران و علامه و شهید بهشتی و یا حداقل یکی از دانشگاه های روزانه معتبر قبول شود. اما چه اتفاقی می افتد که از بین این 40،000 داوطلب ارشد حسابداری 1400، فقط و فقط یک درصد آنها به اهداف خود می رسند و یا حداقل تا حدی نزدیک می شوند.

راهنمای جامع قبولی در کنکور ارشد حسابداری 1400

راهنمای جامع قبولی در کنکور ارشد حسابداری 1400

رمز موفقیت کسانی که بهترین رتبه ها و بهترین دانشگاهها را به دست می آورند در چیست؟! ابتدا باید اطلاعات پایه ای را برای کسب رتبه برتر در کنکور ارشد حسابداری 1400 بدانید.

اطلاعات اولیه برای قبولی در کنکور ارشد حسابداری 1400

به دلیل اهمیت هر کدام از این اطلاعات پایه ای برای یک استارت موفق برای قبولی در کنکور ارشد حسابداری 1400، سعی کرده ایم تا هر کدام از این موارد در یک مطلب جداگانه به طور کامل شرح دهیم. پس بعد از خواندن توضیحات این مطالب پایه ای، بر روی لینک کلیک کنید تا به صفحه مربوط به آن مطلب هدایت شوید.

دروس و ضرایب دروس کنکور ارشد حسابداری 1400

برای اینکه بدانید می خواهید در کنکور ارشد حسابداری 1400 چه دروسی را بخوانید و اهمیت این دروس چقدر است باید، حتما این مطلب را بخوانید. این یک مطلب عادی که فقط از روی دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 برای رشته حسابداری کپی شود نیست، بلکه به شما توضیح می دهیم که چطور باید براساس این اطلاعات خود را برای رتبه برتر شدن آماده کنید.

دروس و ضرایب دروس کنکور ارشد حسابداری

گرایش های کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 1400

گرایش های کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 1400

کنکور ارشد حسابداری در سال 1400 همانند کنکور ارشد سال گذشته دارای 4 گرایش است که هر کدام هم کد ضریب متفاوتی دارند. کد ضریب متفاوت یعنی اینکه دروس و یا ضرایب دروس در هر گرایش نسبت به گرایش دیگر فرق دارد و همین عامل است که باعث می شود تا رتبه های شما در گرایش های مختلف، یکسان نباشد.

گرایش های کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 1400

درصدهای مورد نیاز برای کسب رتبه های برتر و خوب در کنکور ارشد حسابداری 1400

با توجه به کارنامه های کنکور ارشد حسابداری سال های قبل از سال 95 تا 99، شما مطلع می شوید که برای هر درس چه درصدی باید بزنید که بتوانید رتبه برتر را به دست بیاورید. البته سختی و آسانی کنکور بر روی این درصدها که مربوط به سال های قبل است، تاثیر میگذارد ولی مهم درصد دقیق هر درس نیست و مهم این است که میانگین موزون درصدهای شما به درصدهای سال های قبل رتبه ای برتر نزدیک باشد.

کارنامه ها، درصد ها و رتبه های ارشد حسابداری 99، 98، 97، 96 و 95

تحلیل و محاسبه تراز و رتبه در کنکور ارشد حسابداری 1400

قبل از اینکه بخواهید برای خودتان برنامه ریزی کنید تا رتبه برتر را در کنکور ارشد حسابداری 1400 به دست بیاورید باید بدانید که اصلاً رتبه و تراز توسط سازمان سنجش چگونه محاسبه می شود. از طریق این محاسبه می توانید برای کسب میانگین موزون بالا و نزدیک به رتبه های برتر سال های قبل، برنامه ریزی کنید.

فرمول تراز و محاسبه رتبه کنکور کارشناسی ارشد

ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده ارشد حسابداری 1400

ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده ارشد حسابداری 1400

دانستن اینکه چه دانشگاه هایی در سال 1400، دانشجوی ارشد حسابداری می پذیرند و چند نفر ظرفیت دارند بسیار مهم است. به خصوص دوره روزانه و نوبت دوم دانشگاه های سراسری که ظرفیت نسبتاً پایینی دارند.

ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده ارشد حسابداری 1400

رتبه های قبولی ارشد حسابداری

شما باید بدانید که با چه رتبه ای در کنکور ارشد حسابداری، کجا قبول می شوید. شما اگر ندانید که رتبه های مختلف در چه دانشگاهی در ارشد حسابداری قبول شده اند، عملاً نمی توانید برداشت دقیقی از رتبه مورد نیاز و از همه مهم تر درصدهای مورد نیاز خود داشته باشید.

رتبه های قبولی کنکور ارشد حسابداری 99، 98، 97، 96 و 95

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 140

سهمیه ها در کنکور ارشد حسابداری 1400

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید قبل از اینکه بخواهید برای کنکور ارشد حسابداری 1400 آماده شوید باید بدانید، این است که چه سهمیه ای دارید و نقش این سهمیه ها در قبولی شما چقدر است. سهمیه های آزاد و ایثارگری مهم ترین سهمیه ها در کنکور ارشد حسابداری هستند. به دلیل اهمیت بالای رتبه شما در سهمیه، باید مفهوم سهمیه ها و شیوه قبولی در آنها را بدانید.

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 1400

رتبه های برتر کنکور ارشد حسابداری 1400

پس از این اطلاعات پایه ای، به سراغ اصلی ترین عواملی که رتبه برتر کنکور ارشد حسابداری 1400 را می سازد می رسیم. مثل قبل، پس از خواندن توضیحات، بر روی لینک عنوان های زیر کلیک کنید تا به طور کامل مطلب را مطالعه کنید.

انتخاب مناسب ترین منابع برای کنکور ارشد حسابداری 1400

انتخاب مناسب ترین منابع برای کنکور ارشد حسابداری 1400

مهم ترین ابزار و عاملی که تاثیر بسیار زیادی در قبولی رتبه های برتر کنکور ارشد حسابداری داشته است، انتخاب منابع مناسب کنکوری برای کسب رتبه در ارشد حسابداری بوده است. همانگونه که گفتیم، منابع باید مناسب انتخاب شود نه اینکه فرض کنیم، انتخاب منابع مناسب قطعاً کار راحتی نیست. منابع کنکور ارشد حسابداری 1400 باید با شرایط شخص شما، مقدار زمان مطالعه شما، پایه علمی شما در هر درس و درصدهای مورد نیاز شما انتخاب شود.

بهترین منابع کنکور ارشد حسابداری 1400

روش مطالعه دروس کنکور ارشد حسابداری 1400

روش مطالعه دروس کنکور ارشد حسابداری 1400

حتی اگر مناسب ترین منابع رو داشته باشید ولی با یک روش غلط آنها را بخوایند، در کنکور ارشد حسابداری 1400 رتبه برتر نخواهید شد. هر درس با توجه به نوع یادگیری شما، باید هوشمندانه و با روشی که منجر به تست زنی خوب و نتیجه می شود، مطالعه شود.

روش و نحوه مطالعه دروس ارشد حسابداری

برنامه ریزی دقیق و صحیح برای کنکور ارشد حسابداری 1400

برنامه ریزی دقیق و صحیح برای کنکور ارشد حسابداری 1400

آنچه که باعث می شود تا شما منسجم و پیوسته و البته بسیار با نشاط درس بخوانید داشتن برنامه بسیار دقیق و صحیح است. برنامه ریزی برا یاکنکور ارشد حسابداری 1400 باید برای شخص شما باشد و شما نباید هرگز با برنامه یک نفر دیگر خودتان را تطبیق دهید. شما شرایط خاص خود، هوش مخصوص خود و تلاش و پشتکار خاص خودتان را دارید. برنامه ریزی هر فردی برای کنکور ارشد حسابداری 1400 باید مختص خودش باشد.

برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور ارشد حسابداری

تست زنی و آزمون های ارشد حسابداری

اگر روند مطالعه خودتان را نسنجید و ارزیابی نکنید و فقط بخوانید و جلو بروید، از همین الان باید به شما بگوییم که نیازی نیست تلاش زیاد انجام دهید. شما با این کار شاید حتی مجاز به انتخاب رشته هم نشوید!!!

تکنیک های تست زنی و آزمون های آزمایشی ارشد حسابداری

تخمین رتبه ارشد حسابداری 1400

تخمین رتبه ارشد حسابداری 1400

باید با روند ثابت و دقیق تست بزنید، درصدهای خود را بسنجید و ببینید با این درصدها حدود رتبه شما نسبت به سال های قبل چند می شود. با انجام تخمین رتبه دقیق در کنکور ارشد حسابداری 1400، می توانید جلوی خیلی از اتفاقات و روش های غلط را از همان اول بگیرید و ببینید در چه مراحله ای از کسب رتبه در کنکور ارشد حسابداری قرار گرفته اید.

دقیق ترین تخمین رتبه ارشد حسابداری 1400

روش جمع بندی، مدیریت زمان و مهارت های تست زنی کنکور ارشد حسابداری 1400

روش جمع بندی کنکور ارشد حسابداری 1400

بعد از مطالعه کلی کتاب و کلی مبحث و با حجم های بسیار وحشتناک، باید تسلط خود را جمع بندی کنید. برنامه جمع بندی به اندازه برنامه مطالعه اولیه اهمیت دارد. بدون جمع بندی درست محال است شما رتبه برتر کنکور ارشد حسابداری 1400 بشوید.

برنامه ریزی فشرده و جمع بندی کنکور ارشد حسابداری 1400

مدیریت زمان و مهارت های تست زنی در روز کنکور ارشد حسابداری 1400

اگر شما نتوانید شب قبل از آزمون ارشد حسابداری 1400 خوب بخوابید و آرامش نداشته باشید، قطعاً سر جلسه کنکور شانس زیادی نخواهید داشت. اگر نتیوانید همه آنچه را که بلدید را در زمان مناسب انجام ندهید، تلاش شما به راحتی آب خوردن هیچ ارزشی نخواهد داشت.

مدیریت زمان و مهارت های تست زنی کنکور ارشد حسابداری

اعلام نتایج و تحلیل کارنامه ارشد حسابداری 1400

اعلام نتایج و تحلیل کارنامه ارشد حسابداری 1400

نتایج اولیه شما در کنکور ارشد حسابداری 1400 به صورت کارنامه منتشر می شود. در این کارنامه درصدهای شما و رتبه های مختلف شما (رتبه در سهمیه و رتبه کشوری) و همچنین مجاز یا مجاز نشدن شما مشخص است. براساس این اطلاعات وارد مهم ترین و آخرین مرحله کنکور ارشد حسابداری 1400 می شوید، یعنی انتخاب رشته.

تحلیل کارنامه های ارشد حسابداری 1400

اگر نتوانید تحلیل دقیقی از شرایط قبولی خود با توجه به رتبه تان انجام دهید ممکن است جوری انتخاب رتشه کنید که با رتبه خوب در یک دانشگاه بد قبول شوید. ممکن است با چیدن دانشگاه هایی که اصلا نمی دانید چه کیفیتی دارد و یا انتخاب غلط نوع دوره قبولی، خودتان را از فرصت تحصیل در یک دانشگاه عالی و در ادامه قبولی در دکترای حسابداری، محروم می کنید. انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400، به اندازه کل درس خواندن شما می ارزد.

انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400


<

h4>انتخاب رشته تخصصی ارشد حسابداری 1400

تیم مشاوران تحصیلی با اتکا بر تجارب و دانش بسیار بالای مشاوران تخصصی خود در دپارتمان های تخصصی و مختلف کارشناسی ارشد، سعی دارد تا همه آنچه را که نیاز دارید تا موفقیت و قبولی شما در کنکور ارشد 1400 تضمین شود را در اختیار شما می گذارند. از طریق لینک های زیر می توانید مطالب بسیار ارزشمندی را در رشته انتخابی تان برای کنکور ارشد 1400 مطالعه کنید.

 انتخاب رشته ارشد حسابداری 1400

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …