انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲ و دانلود دفترچه آن

دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1400 و 1401
انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲

برای مدیریت زمان و استرس شما برای انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲، می خواهم همین ابتدا خلاصه آنچه را که به کارتان می آید را به شما بگویم. این خلاصه، حاصل 6 سال تجربه من در مشاوره کنکورهای کارشناسی ارشد مدیریت است.

“در انتخاب رشته ارشد مدیریت، فقط باید بدانید در کدام گرایش، در دانشگاه بهتری قبول می شوید. مهم نیست برای چه گرایشی تلاش کرده اید. البته که فقط مدیریت مالی، استثناست.”

این تمام آن فوت کوزه گری است که باعث می شود تا شما با یک دیدگاه بسیار صحیح، انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 را جوری انجام دهید که یک عمر، نان همین دیدگاه درست خود را بخورید. حالا اگر می خواهید این قلق مدیریتی در انتخاب رشته ارشد مدیریت را کامل تر بفهمید، ادامه مطلب را بخوانید. در شرایطی قرار دارید که خواندن این مطلب، به شما کمک زیادی خواهد کرد.

موفقیت در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402

شرط موفقیت در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 این است که ابتدا کارنامه ای را که سارمان سنجش به شما داده است را بفهمید. بیایید با هم یک نگاه کلی و خیلی سریع روی کارنامه داشته باشیم. در کارنامه خود سریعاً به جدول آخر آن نگاه می کنیم. یک جدول که ستون اول آن، کد ضریب های ارشد مدیریت است. در جدولی که در پایین گذاشته ام، معنی این کد ضریب ها و شماره ها را متوجه می شوید.

رشته ها، گرایش ها و زیرگرایشها در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1401

شماره کد ضریبرشته
1مدیریت بازرگانی
2مدیریت دولتی
3مدیریت صنعتی
4مدیریت فناوری اطلاعات
5مدیریت تکنولوژی
6مدیریت مالی
7مدیریت کارآفرینی
8مدیریت منابع انسانی
9مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای
10مدیریت بازرگانی دریایی

در مقابل این شماره ها، رتبه های شما آمده است. مهم ترین استفاده از این کارنامه همین است. بدانید که در رشته های محتلف ارشد مدیریت 1402، چه رتبه ای را به دست آورده اید. یادتان باشد که ستون رتبه در سهمیه اهمیت دارد. حالا که رتبه خود را فهمیدید، به جای اینکه شروع کنید به سرکوفت زدن به خودتان و یا اینکه مات و مبهوت به کارنامه و در و دیوار نگاه کنید، سوال درست را از خودتان بپرسید. “با این رتبه ها در چه دانشگاه ها و رشته ها و گرایش هایی قبول می شوم.” اولین قدم موفقیت در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402، پاسخ به این سوال است.

بیایید دقیق تر نگاه کنیم، هر رشته، کلی زیرگرایش هم دارد. آیا مهم است که الان بر روی زیرگرایش ها آنقدر تمرکز کنم که زندگی زهرمارم شود. خیر، فعلا از اصل حذف جزئیات وقت گیر در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 استفاده می کنیم. برای اینکه تمام دانش خودم و هم تیمی هایم را درباره شانس های قبولی شما در اختیارتان بگذارم، یک نرم افزار آماده کرده ایم. در نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402، شما همه رتبه هایتان را به نرم افزار می دهید و نرم افزار براساس آخرین رتبه های قبولی سال گذشته، شانس قبولی شما را در تمام رشته ها، دانشگاه ها و زیرگرایش ها و شاخه ها را به شما می دهد. توجه کنید که نرم افزار با دقتی بیش از 95 درصد در همه دانشگاه ها و زیرگرایش ها، به شما می گوید که در هر زیرگرایش و دانشگاه چقدر شانس قبولی دارید.

تنها روشی که می تواند در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲، جواب قطعی و دقیق و کامل را به شما بدهد، همین نرم افزار است که حاصل یک سال تلاش من و هم تیمی هایم بوده است که به شدت هم بر روی به روزرسانی آن، حساسیت به خرج داده شده است.

نقش زیرگرایش ها در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲

تعداد بالای زیرگرایش ها در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 باعث می شود تا خیلی سریع گیج شوید و دچار تردیدهای عجیب غریب شوید. برای اینکه بهتر بتوانید حرف من را بفهمید، بیایید با هم ابتدا دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 را دانلود کنیم و به بررسی آن بپردازیم.

دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1403-1402

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1403-1402 را در زیر برایتان گذاشته ام تا راحت تر بتوانید به همان جایی که در دفترچه به کارمان می آید برسیم. بیاید دفترچه را با هم دانلود کنیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1403-1402 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت سال گذشته را هم برایتان گذاشته ام. بررسی آن نیز خالی از لطف نیست.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402-1401 

استفاده از دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت

واقعیت را اگر بخواهید، تنها استفاده ای که باید از این دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت بکنیم این است که کدرشته ها را از آن استخراج کنیم و در فرم آنلاین انتخاب رشته سازمان سنجش وارد کنیم. اما چرا خواستم که با هم دانلود و سپس بررسی کنیم. در این دفترچه پر است از کدرشته هایی که کلی توضیحات در مقابل خود دارد. می بینید که چقدر زیرگرایش به درد بخور و البته به درد نخور داریم. حالا باید سوال مهم دوم را از خودتان بپرسید. “واقعاً باید این زیرگرایش ها را کامل بشناسم تا انتخاب رشته موفقی داشته باشم؟” جواب این سوال این است که اگر می خواهید بدانید کدامیک محبوب تر و بهتر و معتبرتر هستند، در همان نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت، این دسته بندی و ترتیب را انجام داده ام. در بخش اولویت بندی، کامل تر توضیح می دهم.

از نظر بازار کار هم واقعیت را بخواهید چندان فرقی ندارد، مهارت های شماست که خیلی اهمیت دارد و از نظر ادامه تحصیل در دکترا، این زیرگرایش ها اهمیت دارد. می توانید دفترچه دکترا را دانلود کنید تا ببینید که کدام زیرگرایش ها پذیرش بالاتری دارند.

اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲ چگونه است؟

بیایید با هم به آخرین و مهم ترین سوال انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 پاسخ بدهیم. سوال این است که چطور انتخاب ها را از بالا به پایین بچینم که در بهترین شانس قبولی خود قبول شوم. کلی دانشگاه و رشته و گرایش و زیرگرایش در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 داریم که باید از بین آنها، 100 انتخاب داشته باشیم. حتماً سعی کنید این 100 انتخاب را پر کنید. در طول مشاوره های خود، فرم های انتخاب رشته ارشد مدیریت دیده ام که تعداد اندکی، کدرشته را وارد کرده اند در حالی که رتبه نسبتاً متوسطی نیز داشتند. بهترین راه حل را باز هم در نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402 برای شما گذاشته ایم. تمامی دانشگاه ها، گرایش ها و زیرگرایش ها و شاخه ها را براساس اعتبار دانشگاه و بازارکار گرایش و امکان ادامه تحصیل دکترا و ارزش گرایش و شاخه وو همچنین هزینه تحصیل مرتب کرده ایم و فقط کافیست شما، استان هایی را که می خواهید را فیلتر کنید، گرایش هایی را که می خواهید فیلتر کنید، دوره های دانشگاهی اعم از روزانه و شبانه و غیره را فیلتر کنید و آنهایی را که می خواهید را تیک بزنید. سعی کنید صد انتخاب بشود. خیلی راحت در مرحله بعد، همه آنها را بدون هیچ اشتباهی براساس اعتبار و ارزش برای شما می چینیم. عملاً راحت تر از این امکان ندارد.

فقط یک نکته دیگر را هم بگویم. اگر استانی برای شما مطلوب تر است ولی اعتبار کمی دارد، می توانید آن را بالاتر بیاورید تا در صورت پر نشدن ظرفیت آن، در آن قبول شوید. زیرا شما در اولین انتخابی که زده باشید و ظرفیت آن پر نشده باشد، قبول نهایی می شوید. به هر حال شرایط خاص شخصی و خصوصی هر فرد، ممکن است باعث شود که آن داوطلب بخواهد ددر دانشگاه ضعیف تر و یا گرایشی که نسبتاً رتبه پایین تری دارد، قبول شود.

در پایان اگر پس از استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲، شرایط خاص و سوالات بسیار خاص تری داشتید، می توانید از مشاوره های دپارتمان مدیریت سایت مشاوران تحصیلی استفاده کنید.

مشاوره تخصصی تلفنی انتخاب رشته ارشد 1402

آرشیو دفترچه های انتخاب رشته ارشد مدیریت

در ادامه آرشیو دفترچه های انتخاب رشته ارشد مدیریت چند سال گذشته را نیز برای دانلود قرار داده ام.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1401-1400

دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت سال 1401-1400، در زمان انتخاب رشته ارشد و در شهریور ماه منتشر شد و می توانید از طریق لینک زیر، اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 مدیریت نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1401-1400

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1400-99

از طریق لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 1400-99 را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد مدیریت 99

براساس این دفترچه می توانید، ظرفیت پذیرش ارشد مدیریت را در گرایش های مختلف مشاهده کنید.

سوالات مهم

شانس قبولی من در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲ چقدر است؟

شانس قبولی شما در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲، با دقتی بیش از 97 درصد، در نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت مشاوران تحصیلی مشخص می شود.

در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲، مهم ترین گرایش ها کدامند؟

مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مدیریت آی تی و مدیریت صنعتی و اخیراً مدیریت کارآفرینی از مهم ترین گرایش ها در انتخاب رشته ارشد مدیریت ۱۴۰۲ هستند.

بهترین نوع اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402، چگونه است؟

بهترین نوع اولویت بندی براساس اعتبار دانشگاه، ارزشمندی گرایش و هزینه های تحصیل است. در نرم افزار انتخاب رشته ارشد مدیریت 1402، این اولویت بندی را دریافت خواهید کرد.

5/5 - (16 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …