تخمین قبولی ارشد 1402

تخمین قبولی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد

تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲

از نظر معنا و تعریف، تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲ یعنی اینکه من با توجه به رتبه ام چقدر شانس قبولی در کنکور ارشد 1402 را دارم. به نوعی تخمین قبولی در ارشد برای پاسخ به این سوال است که با توجه به رتبه های قبولی سال قبل، من با رتبه هایی که در کنکور ارشد به دست آورده ام، در چه دانشگاه ها و گرایش هایی قبول می شوم. 

اصولاً تخمین قبولی ارشد امکان پذیر نیست مگر با استفاده از یک نرم افزار دقیق. نرم افزاری که براساس آخرین رتبه های قبولی سال گذشته بتواند تخمین دقیقی از قبولی در ارشد را ارائه کند.

دقیق ترین نرم افزار تخمین قبولی ارشد 1402

مشاوران تحصیلی، عملاً دقیق ترین سیستم و نرم افزار تخمین قبولی ارشد را در سال های اخیر داشته است و برای تخمین قبولی در ارشد 1402 نیز قوی تر از سال های گذشته، به خدمات رسانی می پردازد. این نرم افزار دقتی بیش از 98 درصد در تخمین قبولی ارشد دارد که با مقایسه نتایج پیش بینی شده در نرم افزار با نتایج نهایی داوطلبان به دست آمده است.

دلایل این دقت بسیار بالا را در مقاله زیر می توانید مطالعه کنید.

دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته ارشد 1402

راهنمای تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲

برای تخمین قبولی ارشد ۱۴۰۲، باید وارد نرم افزار شوید و براساس دستورالعمل و راهنمای زیر، شما به راحتی می توانید از نرم افزار تخمین قبولی ارشد مشاوران تحصیلی استفاده کنید.

ابتدا رشته خود را مشخص کنید. پس از مشخص کردن رشته، رتبه های خود را به نرم افزار بدهید. راهنمای درج رتبه در خود نرم افزار همراه با عکس و توضیحات موجود است. در نهایت پس از تأیید اطلاعاتتان و پرداخت هزینه، می توانید از نرم افزار استفاده نمایید. نرم افزار تخمین قبولی ارشد در 4 سطح، قبولی شما را پیش بینی می کند.

قعطی: یعنی رتبه شما خیلی خیلی بهتر از رتیه های قبولی سال گذشته است و شما در آن دانشگاه و گرایش قطعاً پذیرفته می شوید.

پراحتمال: یعنی رتبه شما در بازه رتبه های قبولی سال گذشته است و اگر اتفاقی نیفتد شما نیز امسال قبول می شوید.

خوشبینانه: یعنی اختلاف رتبه شما با آخرین رتبه قبولی سال گذشته کم است و اگر شانس بیاورید احتمال دارد که قبول شوید.

کم احتمال: یعنی رتبه شما فاصله زیادی از رتبه های قبولی سال گذشته دارد و احتمال قبولی شما بسیار کم است.

اولویت بندی و رتبه بندی برای انتخاب رشته دقیق تر

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار تخمین قبولی ارشد مشاوران تحصیلی، این است که علاوه بر تعیین شانس های قبولی شما، اولویت بندی و چیدمان را نیز به شما می دهد. کافیست، استان هایی که می خواهید را فیلتر کنید، گرایش هایی که می خواهید را فیلتر کنید، دوره های دانشگاهی که می خواهید را فیلتر کنید و سپس از بین آنها، انتخاب های خود را تیک بزنید، ذخیره کنید و سپس روی دکمه اولویت بندی کلیک کنید.

ما همه دانشگاه ها و گرایش ها را براساس اعتبار دانشگاه، ارزشمندی گرایش و در تناسب با هزینه و شهریه های تحصیل، رتبه بندی کرده ایم.

به این مطلب امتیاز دهید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …