تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

تخمین-رتبه-دقیق-ارشد-وزارت-بهداشت
تخمین رتبه
109

تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

اهمیت تخمین رتبه برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 بسیار بالاست. تخمین رتبه دقیق، باعث می شود تا داوطلب بداند که در چه شرایطی قرار دارد و برای بهتر کردن و یا تثبیت شرایط باید چه کارهایی را انجام بدهد.

درباره اهمیت تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت سال 1403 همین کافیست که بدانید، تخمین رتبه صحیح و اصولی باعث می شود تا شما قبل از خود کنکور اصلی، بدترین و بهترین شرایط شخص خودتان را بدانید و با دقتی بالاتر برای ادامه مسیر مطالعه خود برنامه ریزی کنید.

آنقدر باید تخمین رتبه خود را دقیق انجام دهید که بتوانید هدفگذاری های خود را اصلاح کنید. مهم ترین نکته درباره تخمین رتبه کنکور ارشد وزارت بهداشت سال 1403، این است:

“بعد از تخمین رتبه دقیق کنکور ارشد بهداشت، داوطلب باید هدفگذاری های خود را اصلاح کند. داوطلبانی که فقط دور خودشان می چرخند و بعد از تخمین رتبه، هیچ تغییری در شرایط مطالعه خود نمی دهند نباید توقع داشته باشند که به هدف خود برسند.”

دقیق ترین تخمین رتبه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

دقیق ترین تخمین رتبه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 بر یک اصل مهم استوار است:

“سطح سختی و آسانی سوالات، فاکتوریست که دقت تخمین رتبه را بسیار افزایش می دهد.”

راه حل ما برای افزایش دقت تخمین رتبه و ارائه دقیق ترین تخمین رتبه برای کنکور ارشد وزارت بهداشت در سال 1403، این است که دو نوع رتبه را برای شما با بالاترین دقت ممکن، تخمین می زنیم. رتبه ای که در آن سوالات نسبت به سال قبل، سخت تر باشد و رتبه ای که در آن سوالات نسبت به سال قبل آسان تر باشد. بدین ترتیب، شما دقیق ترین تخمین رتبه را خواهید داشت. به همین دلیل تخمین رتبه توسط متخصصان رشته های ارشد وزارت بهداشت و به صورت دستی محاسبه می شود.

در سیستم های نرم افزاری تخمین رتبه، خطاهای بسیار زیادی وجود دارد. دلیل این خطاها این است که فقط و فقط درصدهای شما را با درصدهای سال قبل مقایسه می کنند و یک بازه نزدیک به درصدهای شما با درصدهای سال گذشته را به عنوان رتبه شما تخمین می زنند.

اهمیت تخمین رتبه دقیق کنکور ارشد بهداشت 1403

اهمیت تخمین رتبه دقیق برای کنکور ارشد بهداشت سال 1403 در این است که شما شرایط واقعی خود را برای قبولی در کنکور ارشد بهداشت، متوجه می شوید. اگر شما دقیقاً بدانید که چقدر به هدفتان نزدیک شده اید و یا چقدر با هدفتان فاصله دارید، می توانید برای بهتر شدن و یا تثبیت شرایط خودتان، به صورت اصولی تر و دقیق تر برنامه ریزی کنید.

تخمین رتبه برای ارشد بهداشت به تنهایی هیچ ارزشی ندارد و زمانی ارزشمند می شود که براساس آن، شما بدانید که باید چه کارهایی را انجام بدهید و چه کارهایی را انجام ندهید. با یک مثال به شما می گوییم که چطور، تخمین رتبه برای قبولی شما در کنکور ارشد وزارت بهداشت سال 1403، تأثیر فراوانی می گذارد.

“در سال گذشته، داوطلبی که در کنکور ارشد پرستاری ثبت نام کرده بود، درصدهای خود را برای ما ارسال کرد و تخمین رتبه او توسط دپراتمان تخصصی کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری مرکز مشاوران تحصیلی به او اعلام شد. مشخص شد که داوطلب برای قبولی در ارشد رشته داخلی-جراحی آن هم در دانشگاه بهشتی، بسیار فاصله دارد و حداقل باید حدود سی درصد به درصدهای فعلی خود اضافه کند. مشاوران گروه پرستاری، با توجه به زمان این داوطلب و از همه مهم تر درصدهایی که زده بود، هدفگذاری های جدید را انجام دادند. بیشترین فشار بر روی درس زبان و سپس درس روان پرستاری گذاشته شد. دلیل این امر این بود که با توجه به درصدهای نسبتاً بهتر در این دو درس، ارتقای درصدهای او در مجموع، سریع تر و آسان تر اتفاق می افتاد. در نهایت با تغییر هدفگذاری های درصدی و حذف نزدیک به 60 درصد از مباحث درس پرستاری بهداشت جامعه، داوطلب توانست زمان مطالعه خود را مدیریت کند. در یک برنامه دقیق تقریباً دو ماهه، داوطلب شرایط خود را بهتر کرد و در نهایت با کمی خوش شانسی به هدفش رسید. درس روان پرستاری و زبان در کنکور ارشد بهداشت سال گذشته بسیار آسان بود و داوطلب درصدهای بسیار بالایی را در این دور درس به دست آورد. هدفگذاری دقیق بر روی این دو درس باعث شد تا کمبودهای درصدی داوطلب در سایر دروس به راحتی جبران شود.”

محاسبه نمره کل یا تراز کنکور ارشد وزارت بهداشت

در سلسله مراتب رتبه دهی شما در کارنامه ارشد وزارت بهداشت، اولین چیزی که اهمیت دارد، مقدار درصد های شما، ضرایب دروس و معدل شماست. فرمول کلی محاسبه تراز در کارنامه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 به شکل زیر خواهد بود:

تراز آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت = (تراز به دست آمده از آزمون کتبی ارشد وزارت بهداشت × 0.8) + معدل اعلامی داوطلب

بنابراین در کارنامه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شما، درصدهایی که در هر درس به دست آورده اید، براساس فرمول زیر، تراز علمی آزمون کتبی ارشد وزارت شما را رقم می زند. تراز علمی آزمون ارشد وزارت بهداشت با فرمول زیر محاسبه می شود:

تراز علمی داوطلب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت = (مجموع نمره تزارهای هر درس ضربدر ضریب آن درسها) ÷ جمع کل ضرایب درسهای رشته

اینکه نمره تراز یا نمره خام هر درس در کارنامه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چگونه محاسبه می شود را حالا توضیح می دهیم و پس از توضیح آن، یکبار دیگر فرمول تراز علمی را برای شما شفاف تر می کنیم.

فرض کنید یک داوطلب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در رشته بیوشیمی بالینی، در درس بیوشیمی بالینی درصدی که کسب کرده است 50 درصد باشد. سازمن سنجش پزشکی، ابتدا بالاترین درصدی را که در درس بیوشیمی زده شده است را پیدا می کند. فرض کنید بالاترین درصدی که برای درس بیوشیمی در آزمون ارشد بیوشیمی بالینی زده شده است، 80 درصد باشد. براساس تقسیم درصد کسب شده داوطلب اردش بیوشیمی بالینی به بالاترین درصد زده شده در درس بیوشیمی بالینی، نمره خام یا تراز درس بیوشیمی بالینی محاسبه می شود. یعنی باید عدد 50 را بر عدد 80 تقسیم کنیم و سپس حاصل تقسیم را در عدد 100 ضرب کنیم. جواب به دست آمده عدد 62.5 خواهد بود. بنابراین نمره تراز درس بیوشیمی این داوطلب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در درس بیوشیمی معادل 62.5 خواهد بود.

پس فرمول به دست آوردن تراز هر یک از درسها در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شکل زیر می باشد:

نمره تراز درس در کنکور ارشد وزارت بهداشت = درصد کسب شده داوطلب در آن درس ÷ بالاترین درصدی که در آن درس زده شده است

در نهایت عدد به دست آمده از فرمول بالا در عدد 100 ضرب می شود تا نمره خام که قرار است به درصد بیان شود، به صورت درصدی به دست آید. تک تک درس های دیگر رشته ای که کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آن را شرکت کرده اید براساس حاصل تقسیم درصد شما در آن درس کسب کرده اید به بالاترین درصدی که یک داوطلب زده است و در نهایت ضربدر عدد 100 محاسبه می شود و در نهایت این نمرات خام در هر درس در ضریب آن درس ضرب می شود و در نهایت همه این اعداد با یکدیگر جمع می شوند و حاصلجمع انها در عدد 0.8 ضرب می شود. دلیل این ضرب شدن در عدد 0.8 برای محاسبه تراز کارنامه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، این است که سقف تاثیر تراز علمی شما، 80 نمره بیشتر نیست و 20 نمره مابقی مربوط به معدل شماست. این حاصل ضرب در عدد 0.8 به جمع کل ضرایب رشته تقسیم می شود. بدین ترتیب، نمره تراز علمی آزمون کارشناسی ارشد شما در وزارت بهداشت محاسبه می شود.

تاثیر معدل در رتبه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

عددی که از فرمول تراز علمی کسب شده در آزمون ارشد وزارت بهداشت به دست آمده است مستقیماً با عدد معدل شما جمع می شود و در نهایت تراز نهایی شما محاسبه می شود. مثلا اگر داوطلبی دارای نمره و تراز علمی 50 شده باشد و معدلش 15 باشد، تراز نهایی او جمع عدد 50 و 15 یعنی عدد 65 خواهد بود. بنابراین همانطور که می بینید، معدل تاثیر خوبی در نمره تراز شما خواهد گذاشت.

حداکثر نمره تراز در کارنامه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1403، عدد 100 خواهد بود که سقف تاثیرگذاری معدل در این عدد، 20 نمره خواهد بود. بنابراین 80 نمره ماکزیمم نمره ترازیست که یک داوطلب می تواند در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به دست بیاورد و مابقی این تراز که 20 نمره است از طریق معدل او حساب می شود.

محاسبه رتبه داوطلب در کنکور ارشد وزارت بهداشت

در کارنامه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت شما در سال 1403، رتبه ای به نام رتبه در سهمیه درج شده است. این رتبه در سهمیه، رتبه ایست که شما در سهمیه ثبت نامی خودتان به دست آورده اید. سهمیه هایی که در کنکور کارشناسی وزارت بهداشت وجود دارد عبارتند از:

  1. سهمیه آزاد: سهمیه آزاد در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، سهمیه عادی و معمول است که در آن هیچ مزیتی به داوطلب برای انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت داده نمی شود و داوطلب مستقیماً براساس نمره تراز علمی و معدل خود و در نهایت تراز نهایی محاسبه شده آزمون ارشد وزارت بهداشت، انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت خود را انجام می دهد و در نهایت قبولی او نیز بر اساس همین رتبه وی در سهمیه آزاد مورد بررسی قرار می گیرد.
  2. سهمیه 25 درصد ایثارگران: این سهمیه به جانبازان بالاتر از 25 درصد جانبازی، همسر و فرزندان آنها اختصاص می یابد. مزیت داوطلبان سهمیه 25 درصد ایثارگران در کنکور ارشد وزارت بهداشت در این است که اولاً 25 درصد معادل یک چهارم از ظرفیت هر کد رشته محل دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت متعلق به آنهاست و دوماً در صورت کسب حداقل 70 درصد نمره خام یا تراز آخرین فرد مجاز شده به انتخاب رشته در سهمیه آزاد، مجاز به انتخاب رشته می شوند و قبولی آنها نیز مستلزم کسب همین حداقل 70 درصد نمره تراز است. البته اینکه داوطلب صرفاً این 70 درصد نمره تراز سهمیه آزاد را به دست بیاورد برای قبولی کافی نمی باشد چونکه داوطلبان سهمیه 25 درصد ایثارگران با یکدیگر مقایسه می شوند و هر قدر مقدار تراز داوطلبی در سهمیه 25 درصد ایثارگران به آخرین داوطلب قبولی سهمیه آزاد در یک رشته و دانشگاه نزدیکتر باشد، شانس قبولی بیشتری خواهد داشت.
  3. سهمیه 5 درصد ایثارگران: این سهمیه مخصوص جانبازان زیر 25 درصد جانبازی، همسر و فرزندان آنهاست. مزیتهایی که در سهمیه 25 درصد ایثاگران عنوان شد، برای داوطلبان سهمیه 5 درصد ایثارگان نیز وجود دارد و تنها تفاوتی که داوطلبان این سهمیه با سهمیه 25 درصد ایثارگران در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت دارند این است که آنها فقط 5 درصد از ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل موجود در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را خواهند داشت.
  4. سهمیه رزمندگان: این سهمیه متعلق به داوطلبانیست که تا 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته اند و تفاوتی که با سهمیه ایثارگران در این تفاوت دارد که باید 80 درصد نمره تراز آخرین قبولی سهمیه آزاد را باید به دست بیاورند. در کل اطلاعاتی درباره درصد ظرفیت پذیرش این افراد از ظرفیت هر کد رشته محل دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اعلام نشده است.تخمین رتبه دقیق ارشد وزارت بهداشت در سال 1403

تخمین رتبه کنکور ارشد 1403 وزارت بهداشت، توسط دپارتمان های تخصصی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت دستی انجام می شود. 

برای کنکور ارشد وزارت بهداشت سال 1403، مرکز مشاوران تحصیلی در رشته های زیر، خدمات تخمین رتبه و مشاوره خود را ارائه می کند:

تخمین رتبه ارشد پرستاری 1403

تخمین رتبه ارشد علوم آزمایشگاهی 1 در رشته های بیوشیمی بالینی، بیوتکنولوژی پزشکی و ژنتیک پزشکی

ارشد علوم آزمایشگاهی 2 در رشته های ایمنی شناسی پزشکی و هماتولوژی (خون شناسی)

ارشد علوم آزمایشگاهی 3 شامل رشته های میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و انگل شناسی پزشکی

ارشد تغذیه

ارشد مامایی

ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت

ارشد مهندسی بهداشت محیط

ارشد سم شناسی پزشکی

ارشد شیمی دارویی وزارت بهداشت

ارشد فیزیوتراپی

ارشد فیزیک پزشکی

ارشد آمار زیستی

ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت

ارشد آموزش هوشبری

ارشد اپیدمیولوژی

ارشد اقتصاد بهداشت

ارشد اعضای مصنوعی و وسایل کمکی

ارشد اتاق عمل

ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

ارشد تصویربرداری پزشکی

ارشد مهندسی پزشکی (زیست مواد/بیومواد)

ارشد گفتار درمانی

ارشد کار درمانی

ارشد پدافند غیر عامل در نظام سلامت

ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی ها

ارشد علوم و صنایع غذایی وزارت بهداشت

ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها

ارشد تاریخ پزشکی

ارشد فیزیولوژی پزشکی

ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی

ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی

ارشد مجموعه آموزش پزشکی

ارشد نانوتکنولوژی پزشکی

ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

ارشد مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای

ارشد مهندسی پزشکی بیوالکتریک

ارشد مدیریت توانبخشی

ارشد مددکاری اجتماعی

ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

ارشد فناوری اطلاعات سلامت

ارشد علوم تشریحی

ارشد شنوایی شناسی

ارشد سلامت و رفاه اجتماعی

ارشد سلامت و ترافیک

ارشد سلامت سالمندی 

ارشد ژورنالیسم پزشکی (سلامت و رسانه)

ارشد تکنولوژی گردش خون (پرفیوژن)

ارشد بینایی سنجی

ارشد ارزیابی فناوری سلامت (HTA)

ارشد انفورماتیک پزشکی

ارشد اکولوژی انسانی

ارشد ارگونومی

5/5 - (5 امتیاز)

سلام روزتون بخیر من ربات تخمین رتبتون رتبم بین ۸۰ تا ۱۰۲ ویروس پزشکی شد
به نظرتون شهریه پرداز دانشگاه ایران قبول میشم
اصلا قبول میشم ؟

سلام خسته نباشيد من از نرم افزار تخمين رتبه استفاده كردم رتبه گرايش كودكان شد ٤٢٢ ايا اميدي به قبولي هست؟؟ هر شهري بشه زابل و زاهدان چطور؟؟ حتي شهريه پرداز

سلام تخمین رتبه من در رشته انفورماتیک پزشکی بین ۱ تا ۱۷ هستش چه قدر میتونه این تخمین دقیق باشه؟

سلام و خسته نباشید
ببخشید چه دانشگاه هایی همزمانی طرح و ارشد پرستاری و قبول نمیکنند؟
و اینکه برای قبولی تو شهر تهران برای هر گرایش پرستاری،میشه لطفا بازه قبولی رو بفرمایید.

ممنون🙏🏻

سلام و خسته نباشید
ببخشید چه دانشگاه هایی همزمانی طرح و ارشد پرستاری و قبول نمیکنند؟
و اینکه برای قبولی تو شهر تهران برای هر گرایش پرستاری،میشه لطفا بازه قبولی رو بفرمایید.

ممنون🙏🏻

سلام، نرم افزار رتبه من در گرایش روانشناسی بالینی رو بین 1 تا 21 نشان می‌ده. احتمال درست بودن ای پیش بینی چقد است؟

سلام.وقت بخیر.
رتبه پیشنهادی نرم افزار برای گرایش پرستاری،رتبه 71تا 91 رو برای من نشون میده،با توجه به سطح سوالات امسال ودقت نرم افزار،چقدر شانس قبولی برای ارشد ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان رو دارم؟

سلام ببخشید نرم افزار رتبه من رو بین 15 تا 35 در ایمنی شناسی تخمین زده و من سهمیه استعداد درخشان هم دارم به نظرتون شانس قبولی تهران دارم؟

سلام من در نرم افزار تخمین رتبه رو زدم رتبه در گرایش کودکان ارشد پرستاری رو ۲۶ تا ۴۶ زده با سهمیه پنج درصد بنظرتون امسال احتمال قبولی کودکان دانشگاه های تهران رو دارم؟ داخلی جراحی هم همین رتبه رو زده اون چطور؟؟؟

سلام نوبت دوم دانشگاه های داخل تهران روانشناسی بالینی با رتبه زیر ۵۰ احتمالش چقدر هست؟

سلام خسته نباشید با درصدهای زیر ایا شانس قبولی روان پرستاری روزانه کرمان دارم؟
داخلی43
کودکان 53
روان 46
مادران 42
بهداشت 24
زبان25 ایا احتمالش قبولی در گرایش دیگری هست

وقت بخیر . ممنونم از زحماتتون
نرم افزار شما رتبه من رو در کنکور بهداشت حدود ۱۰ تا ۳۰ تخمین زده . احتمال قبولی روانشناسی بالینی تهران یا مشهد وجود دارد ؟ دوره ی روزانه منظورمه .

سلام وقتتون بخیر
من ارشد تغذیه 1400 شرکت کردم

تغذیه 63.88
بیوشیمی 86
فیزیولوژی 66.66
زبان 69.16

میشه رتبه حدودی و احتمال قبولی تغذیه بالینی رو پیش بینی کرد ؟

با سلام
ارشد آموزش بهداشت تا چه رتبه‌ای میشه تبریز قبول شد؟
باتوجه به سطح سوالات امسال رتبه ها بهتر خواهد شد یا بدتر

ممنونم . رتبه ی پیشنهادی نرم افزار شما بین 10 تا 30 هست . به نظرتون احتمال قبولی روانشناسی بالینی تهران یا مشهد وجود دارد ؟

با عرض سلام و وقت بخیر. بنده امسال در کنکور ارشد رشته مهندسی بهداشت حرفه ی شرکت کردم و نرم افزار رتبه 1 تا 21 را بشان می دهد و سهمیه استعداد درخشان هم دارم. با توجه به دقت نرم افزار و سطح سوالات ، چقدر احتمال داره که رتیه من زیر 40 بشه و قبول بشم ؟؟؟ با تشکر از شما

با عرض سلام و وقت بخیر . من در کنکور رشته مهندسی بهداشت حرفه ای شرکت کردم و نرم افزار رتیه بین 1 تا 21 را نشان میده و سهمیه استعداد درخشان هم دارم. با توجه به دقت نرم افزار و سطح سوالات امسال ، چقدر احتمال داره که رتبه من زیر 40 بشه و قبول بشم ؟؟؟ با تشکر از شما

سلام من تقریبا همه گرایش های ارشد پرستاری رتبه ۲۰ تا ۵۰ در میاد تخمین رتبه م، بنظرتون تهران احتمال قبولی روزانه دارم؟؟؟

سلام ، خدا قوت
من کنکور اپیدمیولوژی۱۴۰۰ رو دادم و درصد هام رو توی قسمت تخمین رتبه وارد کردم و بازه ی ۱تا ۱۴ بهم داده شد. با توجه به سطح سوالات امسال دقت نرم افزار چقد هست یعنی چند درصد رتبم توی همین بازه میتونه باشه؟

سلام. نرم افزار دقت بالایی در رشته اپیدمیولوژی داره و عملاً تحلیل کنکور امسال هم داره انجام میشه و تلاتشمون اینه بتونیم این تحلیل رو هم در نرم افزار اعمال کنیم

سلام ببخشید من رشته مدیریت خدمات بهداشتی شرکت کردم رتبه ای ک توی تخمین به من نشون میده بین ۱۲۷-۱۴۸هست و من سهمیه ۲۵درصدی هم دارم به نظرتون شلنس قبولی دارم؟

باسلام وقت بخیر
بانرم افراز تخمین رتبه رتبه من درپرستاری گرایش داخلی جراحی 308تا358وگرایش روان 242تا282شده. شانس قبولی ذ
دارم

با سلام .وقت بخیر.
بانرم افزار تخمین رتبه رتبه من در پرستاری ویژه بین 71 تا91 شده.شانس قبولی برای ارشدویژه روزانه دانشگاه علوم پزشکی زنجان رو دارم؟

با سلام مجدد
ببخشید ،سهمیه استعداد درخشانِ با آزمون ،چقدر موثر هستش و آیا میشه بهش امیدوار بود؟
🙏🏻

سلام وقت بخیر
بنده با تخمین رتبه ایی که تو سایت قرار دادید ،بین ۴۱ تا ۶۱ رتبه رو برای من محاسبه کرده
میخواستم بپرسم ،با این رتبه داخلیِ تهران ( تهران ،ایران ،شهید بهشتی ) رو میارم؟
ممنون

سلام وقت بخیر
با این درصدهایی که در کنکور ۱۴۰۰ زدم امیدی به قبولی روانشناسی بالینی تهران یا مشهد هست ؟
روان بالینی ۶۸
شخصیت ۶۱
عمومی ۴۸
فیزیو ۵۶
آمار ۵۸
زبان ۶۰تا ۶۵

سلام.ببخشید یسوالی داشتم.باتوجه به اینکه کنکور بیوشیمی بالینی بهداشت امسال سخت تر از پارسال بود بنظرشما میانگین درصدای نفر اول این رشته ممکنه چه درصدی باشه؟مثلا پارسال برای نفرات اول حدود ۸۰یا۹۰درصد بوده.

سلام. در حال تحلیل سوالات کنکور ارشد علوم ازمایشگاهی 1 هستیم و اگر طبیعتاً سخت تر بوده باشه میانگین کلی درصدها افت می کنه. فقط ممکنه نفر اول همچنان درصد بالایی بزنه ولی قطعا نفرات بعد از ایشون حتما میانگینشون خیلی زیاد سقوط می کنه

سلام خسته نباشید‌.امسال ظرفیت برای بیوشیمی بالینی برای دانشگاه های دولتی ۸۰نفرهست.چقدرازاین ظرفیت برای افراد سهمیه دارهست و چقدر برای سهمیه عادی؟ایا کسی که تو سهمیه عادی رتبش میشه ۶۵ صددرصد امکان قبولی رو تو دانشگاه های دولتی داره؟

سلام روزتون بخیر.
من کنکور ۹۹ رو زدم و درصدامو به نرم افزار تخمین رتبه دادم ، رتبه ای که به من داد زیر ۲۰ بود… سوالم اینه که بنظرتون چقدر اختلاف بین درصد هایی که توی خونه میزنیم و سرجلسه میزنیم هست؟؟ و اینکه اولین بار بود سوالات ۹۹ رو دیدم و قبلا حل نکرده بودم.

سلام.
جلسه کنکور به خاطر تغییر سطح سوالات و همینطور استرسی که داره طبیعیه که درصدها جابجا بشه. اما مهم ترین نکته اینه که سطح سوالات وقتی عوض بشه، درصدها خیلی جابجا میشهو مثلا ممکنه شما تو یه درس سال 99 رو بیش از 90 درصد بزنید ولی تو کنکور 1400 به قدری سخت بیاد که نشه بیشتر از 40 یا 50 درصد زد. طبیعتاً افت درصدهای کلیه داوطلبا به خاطر سختی کنکور، در رتبه ها و ترازها تأثیر نمی ذاره. در کل تلاش داریم تا نرم افزار رو براساس سخت یا آسون بودن کنکورها بعد از کنکور 1400 بالانس کنیم تا به رتبه واقعی کارنامه امسالتون نزدیک تر بشیم.

سلام ببخشید مزاحم شدم با رتبه ی ۷۶۱سلامت جامعه ۸۸۲داخلی جراحی کودکان 873سالمندی ۹۱۷و روان ۱۱۸۰ تراز هم با معدل ۵۸_۵۹_۶۰و بدن معدل ۵۱_۵۲_۵۳_۵۴هستند آیا احتمال شهریه پرداز داخلی ارومیه تبریز اردبیل سنندج و آزاد تهران خوراسگان یزد ونجف آباد هست روزانه احتمال داره ؟؟؟؟

سلام. شانسی برای روزانه ندارید کلا.
برای شهریه پرداز و آزاد هم شهرهای بزرگ و دانشگاههای خوب شانس زیادی ندارید ولی می تونید برای دانشگاه های سنندج و اردبیل تا حدودی خوش بین باشید.
برای مشاوره کامل انتخاب رشته ارشد هم می تونید از لینک زیر استفاده کنید.
مشاوره انتخاب رشته ارشد بهداشت 99

سلام
ببخشید من رتبم در پرستاری۷۹۶ شده
میخواستم ببینم شانس قبولی روزانه دارم؟
و چه رشتهایی امکان قبولی دارم ؟
سهمیه ۵درصدی هم دارم

سلام
ببخشید من رتبم در پرستاری۷۹۶ شده
میخواستم ببینم شانس قبولی روزانه دارم؟
و چه رشتهایی امکان قبولی دارم ؟

سلام رشته علوم آزمایشگاهی 3 هستم
باکتری 45%
زیست سلولی 8/3%
ویروس 11%
انگل 6/7%
ایمونو6/7%
قارچ 0 %
زبان 10/8
معدل 15/41

سلام
درصدهای من درارشد تغذیه 99:
تغذیه 60
زبان 73
بیوشیمی 42
فیزیولوژی15
ضریب تغذیه 4 زبان 3 بیوشیمی2 فیریو 2
حدودا رتبه من چند میشه؟
با تشکر

سلام با درصد کودکان ۴۷ مادرو نوزاد ۴۳ داخلی ۳۰ بهداشت ۱۶ زبان ۶۷ روان ۵۴ با معدل ۱۶/۴۵ در گرایش بهداشت جامعه کودکان و مادر و نوزاد حدودا چند میشه؟

سلام. در این باره تو دفترچه انتخاب رشته هیچی گفته نشده ولی در مجموع ظرفیتهای خالی در رابطه با سهمیه ها رو اول به خود سهمیه ای های پایین تر و بعد به سهمیه آزاد می دن

109 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …