تخمین رتبه ارشد سهمیه 5 درصد ایثارگری

تخمین رتبه ارشد سهمیه 5 درصد ایثارگری
تخمین رتبه

تخمین رتبه ارشد سهمیه 5 درصد ایثارگری

تخمین رتبه ارشد با سهمیه 5 درصد ایثارگری در نرم افزار تخمین رتبه ارشد مشاوران تحصیلی وجود دارد. نرم افزار تخمین رتبه ارشد مرکز مشاوران تحصیلی به عنوان یکی از دقیق ترین و کامل ترین سامانه های تخمین رتبه ارشد است. این نرم افزار تنها نرم افزاری است که به صورت آنلاین، تخمین رتبه ارشد با سهمیه ایثارگری 5 درصد را نیز انجام می دهد. در ادامه به ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار تخمین رتبه ارشد سهمیه 5 درصدی می پردازیم. 

از طریق لینک زیر می توانید وارد نرم افزار تخمین رتبه ارشد شوید و پس از انتخاب رشته خود، سهمیه خود را مشخص کرده و تخمین رتبه خود را انجام دهید.

نرم افزار تخمین رتبه ارشد با سهمیه 5 درصد ایثارگری

نرم افزار تخمین رتبه ارشد با سهمیه 5 درصدی مخصوص کنکور وزارت بهداشت

محاسبه رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگری

براساس قوانین سازمان سنجش، در سهمیه 5 درصد ایثارگری، شما با داوطلبانی که هم سهمیه شما هستند و سهمیه 5 درصد دارند، مقایسه می شوید و براساس نمره تراز هم سهمیه ای های خود، رتبه شما تعیین می شود. بنابراین رتبه شما در سهمیه 5 درصد، رتبه ای است که فقط شما را در بین داوطلبانی با همین سهمیه می سنجد. با توجه به تعداد کمتر داوطلبان دارای سهمیه 5 درصد ایثارگری نسبت به داوطلبان با سهمیه آزاد مشخص است که رتبه های بسیار کمتر و پایین تری با درصدهای مشابه با داوطلبان سهمیه آزاد برای شما به دست خواهد آمد.

در نرم افزارتخمین رتبه ارشد با سهمیه 5 درصدی مرکز مشاوران تحصیلی، رتبه شما در سهمیه 5 درصد براساس داده های متعادل شده سنوات گذشته محاسبه می شود. 

محاسبه رتبه بدون سهمیه یا رتبه کشوری برای سهمیه داران 5 درصدی

یک رتبه دیگر نیز در کنار رتبه سهمیه 5 درصد ایثارگری توسط سازمان سنجش برای شما مشخص می شود. رتبه بدون اعمال سهمیه و یا همان رتبه کشوری شما که با همه داوطلبان رشته خود بدون در نظر گرفتن سهمیه ها مقایسه می شوید. اختلاف زیاد بین رتبه در سهمیه 5 درصدی با رتبه کشوری به این دلیل است که تعداد داوطلبانی که سهمیه 5 درصدی دارند در مقایسه با همه داوطلبان صرفنظر از هر نوع سهمیه ای بسیار کمتر است.

به دلیل این اختلاف و درک بهتر از شرایط، در نرم افزار علاوه بر رتبه در سهمیه، رتبه کشوری شما هم به شما نمایش داده می شود.

رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر تخمین رتبه ارشد

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار تخمین رتبه ارشد سهمیه 5 درصد ایثارگری مشاوران تحصیلی این است که هر دو رتبه سهمیه 5 درصدی و کشوری را همزمان برای شما مشخص می کند. به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه این همزمانی بشوید.

رشته های تحت پوشش نرم افزار با سهمیه 5 درصدی

در این جدول رشته هایی که در حال حاضر برای سهمیه 5 درصد ایثارگری، تحت پوشش نرم افزار هستند لیست شده است. به تدریج سایر رشته ها نیز به این نرم افزار افزوده خواهد شد.

مدیریتحسابداریروانشناسی
مهندسی برقمهندسی مکانیکحقوق
مهندسی عمرانمدیریت کسب و کار یا MBAمعماری
زبان انگلیسیمشاورهعلوم تربیتی
شیمیمهندسی صنایعکامپیوتر
فناوری اطلاعات (آی تی)فیزیکریاضی
علوم سیاسیعلوم اجتماعیاقتصاد
مهندسی هوافضازیست شناسی سلولی و مولکولی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مهندسی مواد و متالورژیهنرهای ساخت و معماریمهندسی صنایع غذایی
علوم کامپیوترآمارتاریخ
4.2/5 - (4 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …