ارسال درخواست صحیح به سنجش به خاطر مغایرت معدل

درخواست بررسی و شانس قبولی مجدد ارشد به دلیل مغایرت معدل کارشناسی
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
70

لغو قبولی کارشناسی ارشد به خاطر معدل

یکی از موارد پراسترس پس از قبولی در کنکور ارشد این است که شما معدل واقعی خود را به اشتباه درج کرده باشید و معدل واقعی شما کمتر از معدلی که به سنجش اعلام کرده اید باشد. حتی اگر اختلاف معدل واقعی با معدل اعلامی شما، یک صدم درصد هم باشد، لغو قبولی شما صادر و به آموزش دانشگاه قبولی شما ابلاغ می گردد.

دانشگاه براساس این ابلاغیه، لغو قبولی شما را به شما اطلاع رسانی می کند و متاسفانه شما به راحتی قبولی ارشد خود را از دست می دهید.

اما بخش امیدوار کننده این ماجرا این است. سازمان سنجش به شما اجازه دفاع از خود می دهد. البته خیلی از داوطلبان از این اجازه دفاع بی خبر هستند و متاسفانه با مشاوره های غلط و تصمیمات شتابزده و بسیار اشتباه، شانس قبولی در اولویت های بعدی انتخاب رشته ارشد خود را که با معدل واقعی شان تطابق دارد را از دست می دهند.

دانلود نمونه دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

خرید فایل کامل دستورالعمل شش بخشی بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

راه حل قبولی مجدد در مقطع ارشد پس از لغو قبولی به خاطر مغایرت معدل

اگر شما نامه ای خوب و قوی و استاندارد را همراه با مدارک متناسب با فرمت صحیح را برای سازمان سنجش ارسال کنید، سازمان سنجش برای شما پرونده تشکیل می دهد و کد رهگیری و شماره نامه به شما می دهد که حتی بتوانید نامه خود را به راحتی پیگیری کنید.

هر قدر متن نامه درخواست شما و مستندات و مدارک ارسالی شما شفاف و صحیح و استاندارد باشد، شانس بررسی دقیق درخواست شما و حتی قبولی مجدد شما در اولویت های بعدی انتخاب رشته شما به شرط تطابقش با معدل واقعی تان چندین برابر می شود.

دستورالعمل استاندارد و صحیح نامه درخواست شما برای سنجش

این دستورالعمل بسیار بسیار مهم که فقط توسط مرکز مشاوران تحصیلی ارائه شده است، حاوی بخش های زیر می باشد:

بخش اول: متن استاندارد نامه درخواست بررسی لغو قبولی ارشد به دلیل مغایرت معدل

بخش دوم: مدارک مورد نیاز

بخش سوم: مستندات مورد نیاز برای درخواست قبولی در اولویت های بعدی انتخاب رشته

بخش چهارم: تکمیل پرونده درخواست و ارسال صحیح همه مدارک و مستندات مورد نیاز

بخش پنجم: دریافت شماره پرونده و کدپیگیری از سازمان سنجش

بخش ششم: شیوه پیگیری رسیدگی به پرونده

متن استاندارد نامه درخواست بررسی لغو قبولی ارشد به دلیل مغایرت معدل

بسمه تعالی

ضمن عرض سلام و خدا قوت به سازمان محترم سنجش آموزش کشور،

اینجانب …………… به شماره ملی ………… و شماره شناسنامه …….. در آزمون کارشناسی ارشد سال …، با شماره پرونده …….. و شماره داوطلبی……….. و به نشانی منزل ……………………………………………….. ثبت نام کردم، که مدارک هویتی (تصاویر کارت ملی و شناسنامه) و مستندات ثبت نامی اینجانب در آزمون کارشناسی ارشد سال …. به پیوست همین درخواست، خدمت شما ارسال گردیده است.

با اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ….. و انتشار کارنامه ها، با توجه به نمره کل به دست آمده در صف مجاز شدگان به انتخاب رشته قرار گرفتم و اقدام به انتخاب رشته در تاریخ مقرر نمودم. مدارک کارنامه اولیه و فرم پر شده انتخاب رشته به پیوست همین درخواست ارسال گردیده است.

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ….، مشخص گردید که اینجانب به دلیل مغایرت معدل ثبت نامی و اعلام شده با معدل واقعی و درج شده در مدرک کارشناسی خود در رشته …… از دانشگاه ……..، لغو قبولی شده ام. با توجه به اینکه …..

دانلود نمونه دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

خرید فایل کامل دستورالعمل شش بخشی بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

لیست مدارک و مستندات مورد نیاز برای درخواست بررسی لغو قبولی ارشد

هر قدر مدارک و به خصوص مستندات شما کامل تر و دقیق تر باشد، درخواست شما سریعتر و شفاف تر مورد رسیدگی قرار می گیرد و همچنین شانس پذیرش ادعای شما مبتنی بر اعطای امکان قبولی در اولیت های بعدی انتخاب رشته براساس معدل واقعی تان بیشتر می شود.

دانلود فایل کامل دستورالعمل استاندارد شش بخشی درخواست بررسی لغو قبولی ارشد و لیست کامل مدارک و مستندات

تکمیل، تأیید و پیگیری پرونده بررسی لغو قبولی و امکان قبولی در اولویت های بعدی انتخاب رشته

در صورتی که مدارک و مستندات و نامه درخواست شما به درستی ثبت شده باشد، سازمان سنجش به شما شماره پرونده و نامه درخواست و کد پیگیری می دهد.

توجه داشته باشید که ارسال درخواست های خاص از طریق یکی دیگر از وب سایت های سازمان سنجش امکان پذیر است و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش که در سایت اصلی سنجش و در منوی سمت چپ آن قرار دارد، برای این نوع درخواست ها نیست و عملاً درخواست شما مورد بررسی قرار نمی گیرد.

همچنین پس از دریافت شماره پرونده درخواست بررسی قبولی ارشد به دلیل مغایرت معدل باید به وب سایت دیگری که سازمان سنجش دارد و اعلام می کند، باید مراجعه کنید تا به سادگی بتوانید درخواست خود را مراحل مختلف آن را پیگیری نمایید.

دانلود نمونه دستورالعمل شش بخشی درخواست بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

خرید فایل کامل دستورالعمل شش بخشی بررسی مجدد لغو قبولی ارشد

1/5 - (1 امتیاز)

سلام وقت بخیر

من زمان ثبت نام کنکور۱۴۰۱، به جای معدل کل دیپلم که 18.76 است، معدل کل پایه دوازدهم که 18.26 است رو وارد کردم

یعنی نیم نمره کم تر وارد کردم

مهلت ویرایش هم تمام شده

دیشب فهمیدم و تو سایت سازمان سنجش درخواست اصلاح دادم

تو سایت سازمان سنجش نوشته بود اگه معدل اشتباه وارد بشه بعد از قبولی دانشگاه نمیشه ثبت نام کنی و محروم میشی الان چکارکنم خیلی نگرانم

سلام.من کارشناسی پیوسته هستم با معدل 16/28اما معدل دیپلم رو هم بجای معدل کاردانی وارد کردم روزانه قبول شدمو دانشگاه ثبت نام کردم که زدن پذیرش مشروط حالا باید چکار کنم.و چی میشه

سلام خسته نباشید از راهنمایی های خوبتون.
مشکل مغایرت دارم درخواست بدم سازمان سنجش جوابش چند وقته میاد حدودا اطلاع دارید؟
اگر قبول نکنند و انصراف بزنم سال دیگه میتونم کنکور بدم یا محرومیت هنوز باقی میمونه ؟

سلام. ابتدا باید نامه لغو قبولی و اعلام مغایرت بیاد تا بتونید درخواست بدید. تقریباً یک ماه بعد از ثبت نام نامه میاد و دانشگاه به شما ابلاغ می کنه.

سلام من برای کنکور ارشد تازه متوجه شدم که به جای ۱۷.۷۱ معدلم رو ۱۷.۷۳ زدم
نمیدونم باید چیکار کنم الان جواب اومده و قبول شدم باید برای اون مغابرت که احتمال لغو قبولی هست چیکار کنم؟

سلام من کنکوری ۱۴۰۱ بودم . موقعی ی انتخاب رشته بخاطر نداشتن پرونده و معدل کتبی ، معدل ۱۸.۵۰ رو وارد کردم . اما امروز که معدل به دستم رسیده ۱۸.۴۲ هستش یعنی من ۸ صدم بیشتر وارد کردم. به سازمان سنجش هم تقاضا نوشتم که این موضوع رو بررسی کنند . همه‌ی کد رشته محل های هم که زدم دولتی بوده . امکان داره من از تحصیل محروم بشم ؟

سلام. احتمال دریافت نامه مغایرت معدل رو خواهید داشت و تو اون نامه یا کلا قبولیتون لغو میشه که مجدد باید درخواست بررسی بدید و یا اینکه از دیگر اولویت های انتخاب رشته بهتون پیشنهاد می دن تا یکیشونو انتخاب کنید. در ضمن احتمال اینکه کلا شبانه بهتون اجازه بدن بخونید هست و روزانه رو انکان داره نذارند اصلا بخونید.

سلام. من زمانی که انتخاب رشته کردم معدلم رو صفر زده بود ولی کد سوابق تحصیلیم و ریز نمراتم درست بود. من همشو تایید کردم چون مدرسه کارنامه ای نداده که من معدلمو بدونم. ولی میگن چون معدل وارد نکردی قبولیت لغو میشه. خواستم ببینم واقعا این حرف درسته؟ و اینکه فرصتی هست معدلمو ویرایش کنم؟ یا باید به خود سازمان سنجش درخواست بدم؟

سلام
موقع دریافت کارت ورود به جلسه متوجه عدم مغایرت در معدل کتبی نهایی و کل دیپلم شدم
اون موقع فقط امکان ویرایش معدل کتبی نهایی بود
معدل کل دیپلم ویرایش نشد
بهم گفتن موقع انتخاب رشته امکان ویرایش هست
ولی الان هم نمیتونم معدل کل دیپلم را ویرایش کنم
رتبه خوبی بدست اوردم
چه کنم

سلام. معدل کتبی براشون اهمیت داره و معدل کل بیشتر برای پذیرش با سوابق اهمیت داره. بعید هست مشکلی براتون پیش بیاد چون معدل کتبی رو درست زدید.

سلام من معدلم 17.75 بود موقع انتخاب رشته و همون را وارد کردم و فرم مغایرت معدل را هم دانشگاه تایید کرد بعدش یه سوابق تحصیلی انتقالی داشتم وارد کردم و معدلم پایین اومد ایا مشکلی درست می کنه

با سلام و احترام
وقت بخیر.
دانشجوی سال آخر هستم.(فارق التحصیلی تا تیرماه 1401) و هنگام ثبت نام در آزمون ارشد میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا ترم تیر 1400 را وارد کردم، چون معدل بهمن ماه 1400 اعلام نشده بود.(بهمن ماه، زمان امتحانات پایان ترم بود).
با مراجعه به دانشگاه، فرم معدل تکمیل و در سیستم ثبت شد. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه، از قسمت ویرایش مشخصات، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا بهمن 1400 را وارد و ثبت کردم. اکنون که نتایج کارشناسی ارشد اعلام شده است، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده جدیدی که هنگام دریافت کارت ورود به جلسه وارد کردم، نمایش نمی داد و میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده که اول ثبت کردم، نمایش داد.
سپاس.

سلام.من امسال ارشد دادم و تازه نتایج اولیه اومده و هنور زمان انتخاب رشته نرسیده من به اشتباه معدل کاردانی رو معدل دیپلمم زدم در صورتی که من کارشناسی پیوسته بودم و دیگه مهلت ویرایش وجود نداره اما زمان اعتراض به نتایج هست میخواستم بدونم امیدی هست که لغو قبولی نشم و باید چیکار کنم؟

سلام. بله در این فرصت م ی تونید این مورد رو پیگیری و اصلاح کنید.
براتون کارنامه مجدد هم صادر میشه.
حتما پیگیری کنید که این آخرین فرصتتونه

سلام وقتتون بخیر
من کنکور ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و شبانه حسابداری قبول شدم . امروز از دانشگاه با من تماس گرفتن موقع ثبت نام کنکور معدل دوره کاردانی رو توی مشخصاتم ننوشتم و بعد از دو ترم تحصیلی گفتن قبولیم لغو میشه کد رشته دیگه ای هم ندارم لطفا راهنماییم کنین بخاطر اشتباهی که اصلا ازش خبر نداشتم یکسال از زحماتم داره هدر میره

سلام.
متاسفانه راه حلی وجود نداره و در نامه ای که سنجش میاد بهتون شانس های مجدد رو معرفی می کنند. هیچ انتخاب دیگه ای رو به شما پیشنهاد ندادن؟

سلام من از طریق معدل و به صورت رایگان در یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی قبول شدم و دو ترم گذشته، ولی مثل اینکه معدلم رو از ۱۶.۵۳ به ۱۶.۹۳ ثبت کردن و منتظر نامه سنجش هستن که بدونن تکلیفم چیه و دانشگاه گفته که اگر آخرین رتبه قبولی در دانشگاه معدلش از معدل واقعی من کمتر باشه امکان داره مردود نشم (یعنی من با معدل واقعی خودم بازهم قبول میشدم) به نظرتون این درسته؟

درباره مغایرت معدل، سنجش این کارو می کنه:
ابتدا قبولیتون رو لغو میکنه و امکانات قبولی بعدیتون رو بررسی و بهتون می گه وارد یکی از این رشته دانشگاههای بشید. در مرحله بعدی شما وضعیت خودتون رو مشخص می کنید و قبولی جدی براتون ثبت میشه.

سلام خسته نباشید بنده سال ۱۴۰۰ از رشته تجربی فارغ شدم و امسال برای کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کردم مشکل بنده اینجاست که من 3 تا از درس های امتحان نهایی را در خرداد همان سال شرکت نکردم و در شهریور و دی ماه نوبت بعد هم شرکت نکردم و من با اینکه تموم نمرات نهاییم ۱۹ و ۲۰ بود به خاطر اون سه درس معدل 15 شده و من امثال خیلی خوب برای کنکور خوندم و امید دارم که میتونپ پزشکی قبول بشوم ولی مشکل بنده الان مغایرت معدل هست چون من امسال توی شهریور میخواهم توی اون سه امتحان نهایی شرکت کنم و ۲۰ شوم و در این صورت معدل کتبی من به ۱۹ ارتقا پیدا میکند و معدل دیپلمم هپ زیاد میشود ولی من توی فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ معدلی که از قبل گرفتم یعنی معدلی که بدون اون سه درس حساب شده بود را وارد کردم که همان ۱۵ بود الان بنده باید چیکار کنم چون فقط زمان دریافت کارت ورود به جلسه میتونم معدلمو تغییر بدم ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏😪

سلام. اواین نکته اینکه به هیچ عنوان معدلی رو که خودتون دارید حساب می کنید رو در سنجش ثبت نکنید و مورد دوم اینکه معدلی که در ریزنمرات کارنامه براتون درج شده رو ثبت کنید. مورد سوم اینه که اگر شما درصدهاتون بالا باشه عملا تراز ریز نمرات و معدلتون تاثیر زیادی روی رتبه تون نخواهد داشت و زیاد نگران این مورد هم نباشید. مورد چهارم اینه که معدلی رو که در زمان دریافت کارت ویرایش می کنید حتما معدلی باشه که از طرف مدرسه داده شده و تایید شده است

سلام وقتتون بخیر
من با سوابق تحصیلی سال 99 رشته کارشناسی معماری رو داخل دانشگاه پیام نور شیراز اوردم اما بعد ار سه ترم لغو قبولی شدم بدلیل مغایرت معدل و از سازمان سنجش پیامکی دریافت کردم مبنی بر لغو قبولی و قبولی در دانشگاه اپادانا شیرار و الان دوباره بعد ار ترم تحصیل داخل دانشگاه اپادانا
دانشگاه اپادانا هم گفته که باید سازمان سنجش برای ما نامه بفرسته که تو لغو قبول شدی و الویت بعدیت اینجاست وگرنه شماره دانشجوییت لغو میکنیم
باید چجوری این نامه رو بگیرم از سازمان سنجش و احتمال داره سازمان نده این نامه رو ؟

سلام. از طریق سامانه سنجش درخواست نامه رو بدید و بعد با شماره تلفن دفتر کرج سازمان سنش تماس بگیرید بخش انفورماتیک و ازشون درخواست کنید نامه رو براتون فکس کنه و یا الکترونیکی برای آپادانا بفرسته. اگر کسی رو تهران یا کرج دارید بگید حضوری بره و نامه رو پیگیری کنه و بگیره. ضمنا پیامکی که ارسال شده رو هم اسکرینشو ضمیمه درخواست الکترونیکی خودتون بکندی. موفق باشید

با سلام و وقت بخیر بنده دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری دانشکده فنی و حرفه ای پسران شماره یک اهواز شهید چمران هستم عرض به حضورتون که من پارسال کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بدون آزمون ثبتنام کردم(مدرک کاردانیم هم در همین دانشگاه اخذ نموده ام) و توی مشخصات ثبتنام معدلمو 17.00 اعلام کردم بدلیل اینکه هنوز نمره دوتا از درسام ثبت نشده بود من راهی نداشتم حدودا ده پانزده روز بعد از ثبتنام نمره هام که ثبت شد معدل واقعی من 16.63 شد، خب من ترم بهمن کارشناسی هم قبول شدم با همون ثبتنام و در حال حاضر هم مشغول به تحصیل هستم، امروز صبح دانشگاه با بنده تماس گرفت و گفت که از تهران نامه اومده و تعداد زیادی از دانشجوها معدل اعلامیشون با معدل واقعیشون مغایرت داره و باید از دانشگاه اخراج بشن یا کلا انصراف بدن، حالا من میخواستم یه مشورتی با شما داشته باشم ببینم که چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید. آیا امکان جلوگیری از لغو قبولی وجود داره؟ (ضمنا کاردانیم هم توی همین دانشکده گرفتم)

سلام. متاسفانه راه حل دیگه ای وجود نداره و این مشکلی که برای شما پیش اومده برای خیلی از دانشجوها در خیلی از رشته ها و دانششگاهها پیش اومده. سازمان سنجش هم در این زمینه بسیار بسیار سختگیری داره می کنه. فقط یک سوال شما مستندات این حرفی رو که زدید رو دارید یا نه؟
یعنی م یتونید برگه ای یا سندی که آموزش دانشکده معدل 17 شما رو تایید کرده و بعد که اون دو درس اومده معدلتون شده 16.63 رو هم تایید کرده باشه. اینجوری کلا لغو قبولی نمیشید. با مراجعه به دفتر سازمان سنجش تو کرج و یا کریمخان تهران

سلام من ورودی بهمن 1400 هستم سه تا درسم رو نوبت خرداد قبول نشدم و افتاد برا شهریور با اون سه تا درسی که قبول نشدم معدلم 14.13 شد و توی کنکور هم معدل همون خورده بود و چون دو تا از درسا تبصره خورد و یکی از درسا رو هم بهمن پاس شدم معدلم پایین اومد و امروز دانشگاه بهم گفتن که مغایرت معدل داری و لغو آیا راهی هست ؟
من الان یه ترمو خوندم چیکار کنم

سلام من مغایرت معدل داشتم ورودی ۱۴۰۰ مهر ماه
رشته ی مشاوره قبول شدم با سوابق تحصیلی پیام نور
یک ترم خوندم رفتم روانشناسی بعد بخاطر مغایرت گفتن باید بری مهندسی شهرسازی بخونی اگر خواستی این ترم رو بخون دوباره برگرد روانشناسی
مهندسی شهرسازی رشته ی بدون ازمونه روانشناسی با ازمون من میتونم برم؟
دانشگاه گفت یک ترم بخون مشکل نداره
بعد از طرفی من رو اخراج نکردن گفتن مهندسی شهر سازی بخون دوباره چند سال بعد نگن اخراجی نگرانم

سلام. موضوعی مطرح کردید عملا یکی از مساوئلی هست که دو تا راه حل براش گذاشته سنجش:
1- اگر داوطلبی با سوابق تحصیلی دانشگاه غیرروزانه قبول بشه ولی بعد مشخص بشه که معدلش مغایرت داشته عملاً اخراجه مگر اینکه دانشگاه قبولی اعلام مافقت کنه که در رشته دیگه ای این دانشجو رو پذیرش کنه که به معدل واقعیش بخوره
2- اگر داوطلبی رشته با آزمون قبول بشه ولی معایرت معدل داشته باشه و غیر روزانه قبول شده باشه یا به یک دانشگاه دیگه در همون رشته منتقل میشه که با معدلش تطابق داشته باشه و یا اینکه شانس انتخاب بین چند رشته دیگه در همون دانشگاه بهش داده میشه.
مورد شما به خاطر تخلفی که توسط دانشگاه صورت گرفته پیچیده شده. دانشگاه حق نداره داوطلب مغایرت معدل رو از رشته بدون آزمون به رشته با آزمون منتقل کنه و از طرفی چون معدل شما به سطح رشته مشاوره نرسیده بیعی هست که به رشته روانشناسی هم نرسه ولی به رشته شهرسازی قطعا می خوره.
طبیعیه که با رفتن به شهرسازی به مشکل اخراجی نمی خورید ولی اینکه دوباره برگردید به روانشناسی براساس قوانین عملی نیست.
موفق باشید

باسلام.من ورودی ارشد ۱۴۰۰هستم موقع ثبتنام کنکور سال اخر بودم.ومعدلم هنوز نبود. بعد موقع ویرایش معدل نیمسال دوم ۹۹_۴۰۰رو زدم ۱۴/۴۵زدم وکنکور دادم وقبول شدم والان ترم دوم هستم.بعد معدل کلم الان ۱۴/۷۵شده..که این هیچ..حالا دانشکاه بهم زنگ زده که معدل ثبت شده تو سازمان سنجش با معدلم که نامه دانشگاه کارشناسی که (نامه دانشگاه تعداد واخد ومعدلم در تاریخ۳۰/۱۱/۹۹ بوده رو گفته بودن.رو دادم دانگشاه الانم)میگن اون معدل با معدل سنجشت یکی نیس و به راحتی گفتن لغو قبولی ..من الان راهی دارم؟؟تو روخدا کمک کنید

سلام من ورودی کامپیوتر 1400 هستم الان بعد از یک ترم سازمان گفته که رد شدم و مغایرت معدل داشتم و از دانشگاه حذف شدم میتونم 1401 کنکور بدم؟

سلام وقت بخیر
من معدل کارشناسیمو نیم نمره بالاتر زدم ، الان برای ارشد ، دانشگاه محل قبولیم ، امکان داره ردقبولی بشم ؟

سلام
من کنکور سراسری۱۴۰۰شرکت کردم و معدل یازدهمم را سه صدم پایین تر وارد کردم
ایا مشکلی پیش میاد؟؟

سلام وقت تون بخیر من معدل دیپلمم ۱۷/۹۶ شد بعد برای کارشناسی پیام نور سهوا به جای معدل کتبی دیپلم که ۱۵/۷۲شدم معدل کل رو وارد کردم موقع ثبت نام رفتم دانشگاه گفتن می تونی واحد برداری تا جواب بیاد الان می ترسم لغو بشه قبولیم میشه راهنمایی کنید که چی کار کنم تا لغو نشه

سلام من ورودی ۱۴۰۰ هستم الان یک ترم خوندم ولی الان گفتن تا بهمن صبر کنید تا جواب قطعی بیاد الان دانشگاه بجنورد هستم ولی نوشتن فعلا باید بری دانشگاه چابهار تکلیف من چی میشه اگه نیشه راهنمایی کنید این نتایج قطعی هست یا باید برم دانشگاه چابهار

سلام. اگر مغایرت معدل دارید و آموزش دانشگاه بهتون ابلاغ کرده که یعنی دقیقا این لغو قبول یو تغییر محل قبولی براتون اتفاق افتاده و منتظر دریافت ابلاغیه کاغذی هستند.

سلام من معدلم رو ۳نمره بالا زدن و براساس سوابق تحصیلی قبول شدم الان میگن مغایرت معدل داری بلید جواب سنجش بیاد تکلیف چیه؟لغو قبولیه.من دانشجو ۹۷ رورانه بودم و کنکور دادم امسال و قبول شدم الان اگر لغو قبولی شم میتونم سال بعد روزانه باز انتخاب کنم.این قبولی امسالم حساب میشه یانه چون دوبار بیشتر نمیشه روزانه خوند

سلام. قبولیتون لغو میشه متاسفانه و اگر روزانه قبول شدید از کنکور سال بعد هم محروم میشید. می تونید درخواست لغو محرومیت بدید تا حداقل از کنکور سال بعد محروم نشید.

سلام من معدلم رو ۳نمره بالا زدن و براساس سوابق تحصیلی قبول شدم الان میگن مغایرت معدل داری بلید جواب سنجش بیاد تکلیف چیه؟لغو قبولیه

سلام ، من زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشجوی سال آخر بودم و طبق اطلاعیه سنجش باید معدل 30/11/99 رو درج میکردم اما چون اسفند ماه فارغ التحصیل شدم موقع انتخاب رشته معدل کل مقطع کارشناسیم رو وارد کردم بنظر شما کار اشتباهی کردم یا درست بوده کارم ؟ راهنماییم کنید ممنونم

سلام.میشه در مورد پروسه بررسی عدم انطباق معدل توضیح بدین؟من سهوا شش صدم معدلمو بالا زدم و رتبه ام هم دو رقمی بوده.پروسه بررسی وضعیت من چطوریه؟اگر با معدل واقعیم باز همون دانشگاه فعلی قبول بشم لغو قبولیم نمیکنن؟و اگر لغو قبولی کردن آیا اجازه انتخاب اولویتهای بعدی رو میدن یا میتونن هم همچین اجازه ای ندن؟آیا باید در همین مهلت فعلی تغییر رشته محل زودتر پیش دستی کنیم و درخواست بررسی اولویت بعدیمون رو بدیم یا در مورد کسانی که عدم انطباق معدل دارن بعدا همچین امکانی رو توی آذر ماه براشون فراهم میکنن؟ببخشید طولانی شد ولی خیلی مهمه.ممنون میشم جواب بدین

سلام. در مطلب و کامنتها به طور کامل پاسخ داده شده. به طور خلاصه فرآیند اینجوریه که هر اختلافی با معدل ثبت شده و بالاتر از اون باعث لغو قبولی شما میشه و در نهایت برا یاولویت بهای بعدی هم به شرطی بهتون شانس داده میشه که کیسیون سنجش موافقت کنته در این دو سه ساله موافقت کمی با این مسئله شده و بسیاری رو لغو کامل قبولی کردند. اگر رزوانه قبول شده باشید که از کنکور سال بعد هم متاسفانه محروم میشید که باید از سنجش درخواست کنید تا این محرومیت رو لغو کنه و در موارد بسیاری این محرومیت خوشبختانه لغو شده. اگر هم غیر روزانه قبول شدید که فقط قبولیتون لغو میشه و محرومیتی از کنکور سال بعد وجود نداره

سلام من میانگین معدل کاردانی به کارشناسیم ۱۳ صدم بالاتر زدم میتونه قبولی من لغو کنه

سلام وقت بخیر
ببخشید من معدلم را حدود۰/۲بیشتر زدم و دانشگاه روزانه قبول شدم
لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم که از لغو قبولیم جلوگیری کنم؟
وآیا اقدامات ثبت نام را انجام دهم؟
ممنون

سلام. اول باید به دانشگاه محل قبولیتون در موقع ثبت نام اعلام کنید. ثبت نامتون رو انجام بدید. بعد منتظر بمونید تا کارنامه سبزتون بیاد. براساس جاهایی که قبول شدید و اختلاف رتبه قبولی درخواست بررسی مجدد قبولیتون رو به سنجش بدید. اگر بپذیرند که خب همین امسال به تحصیل ادامه می دید. اگر نپذیرند یک سال از دادن کنکور محروم میشید و قبولیتون هم لغو میشه. برای جلوگیری از محروم نشدن از کنکور سال بعد به سازمان سنجش درخواست بدید که احتمال پذیرفتن عدم محرومیت شما به دلیل سهو بودن غلط وارد کردن معدل بسیار بالاست و اجازه میدن که کنکور سال بعد رو شرکت کنید.

سلام، من بهمن ۹۹ فارغ التحصیل شده بودم، معدل کارشناسیم که باهاش کنکور ثبت نام کرده بودم تا شهریور ۹۹ ثبت شده بود. فروردین ماه برا دریافت مدرک لیسانسم خواستم اقدام کنم و فرم لیست دروس پاس شده رو از سایت گرفتم، معدل کارشناسیم شده بود ۱۵/۳۱، بعدش بخاطر کرونا و محدودیت ها نتونستم به دانشگاه برم و موند. اما موقع ویرایش اطلاعاتم باتوجه به اون فرم که هنوزم پیشمه معدلمو ویرایش کردم. بعد دانشگاه شهر دیگه س و رمز اکانتمم یادم رفته بود؛ دیگه اصلا پیگیرش هم نبودم موقع انتخاب رشته هم باهمین معدل انتخاب رشته کردم. الان دانشگاه سراسری روزانه قبول شدم، لیسانسمو از شهریور پیگیر بودم بگیرم، امروز عصر سایت دانشگاه رو نگاه می کردم دیدم معدل کارشناسیم شده ۱۵/۶۷، یعنی ۳۶صدم بیشتر از معدلی که تو کنکور ثبت نام کردم. رتبه من تو کنکور ۲۰۰ هس. ثبت نام دانشگاه از ۱آبان شروع می شه، این که معدل من از معدل ثبت شده سنجش بیشتره چقدر مشکل درست می کنه برام؟ برا سنجش و دانشگاه چی باید بنویسم؟ من برا این اشتباه سهوی، دلیل و مدرک دارم: فرم تطبیق نمرات دانشجو برا فارغ التحصیلیم که فروردین ماه گرفته بودم و روش واضح معدلمو نوشته ۱۵/۳۱! الان اون فرم همون نمره ها همون تعداد واحدا همون درسا معدل زده ۱۵/۶۷! این اشتباه سیستمه یا پیام نور مدلش اینقدر خرتو خریه؟ این مدرک که دارم رو ضمیمه نامه ام کنم؟ ممنون می شم جواب بدین

سلام.
با توجه به اینکه معدل شما بیشتر از معدلی هست که ثبت کردید اصولا نگران قبولیتون نباید باشید. فقط باید به خود دانشگاه قبولیتون اعلام کنید در زمان ثبت نام و همینطور مدارکی رو که دارید رو هم براساس دستورالعملی که براتون گذاشته شده برای سازمان سنجش ارسال کنید.

با سلام من کارشناسی علمی کاربردی ثبت نام کردم و متاسفانه معدلم را ۶۷ صدم بالا زدم و جواب اولیه آمده که قبول شدم و از سنجش دانشگاه جامع هم پیام آمده که برای انتخاب واحد برم مروز،ولی مرکز گفتن اطلاع میدهیم و هنوز خبری نشده،به نظرشما چه اقدامی را انجام دهم
باتشکر

با سلام
معدل کارشناسی من ۱۲/۶۷ هستش و به اشتباه ۱۲/۸۹ ثبت کرده ام و امسال هم رتبه خوبی آوردم،برای این مشکل هم به صورت گزارش برای سازمان سنجش نامه نوشتم و کد رهگیری دریافت کردم ،امکان داره پیام منو نخونن یا ترتیب اثر داده نشه.
ممنون

سلام. اگر کد رهگیری گرفتید باید براساس اون کد دایما پیگیری کنید چون احتمال داره کمیسیون تشکیل شده باشه ولی نتیجه رو دیرتر از طریق سایت به اطلاعتون برسونند

سلام من معدلم بخاطر دو درسم هنوز قطعی نشده
چکار باید بکنم؟
احتمالا معدلم یکم بیاد پایینتر
معدلم رو پایینتر وارد کنم یا اخرین معدل رو؟

سلام. شما معدلی که بدون اون دو درس بوده و خود آموزش بهتون داده رو ثبت کردید و قبل از بازه ثبت نام و ویرایش نمره این دو درس نیومده بوده و در نتیجه از شما پذیرفته است.

سلام خسته نباشید من کنکور کارشناسی ارشد قبول شدم اما چند درصدی معدل کنکورم یا بالا زدم یا پایین والان مدارکم برای ویرایش اطلاعات پیشم نیست لطف می کنید راهنماییم کنید

سلام،وققتون بخیر
من ترم هشتم پرستاری هستم و هنوز دو س درسم نمره ندارن!نمره ای ک وارد کردمه ۱۷/۴۴هست و نمره الآنم ۱۷/۶۵،حالا اگ سه درس نمرشون وارد شه بیشتر میشه چون یک درس ترم آخر اضافه شد ک نمرش تا بعد از کنکور ارشد وارد نشده بود… با این اوضاع بازم مشکل سازه؟؟؟؟؟

70 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …