تخمین رتبه ارشد 1403 گروه علوم انسانی

تخمین رتبه ارشد 1400 گروههای علوم انسانی
تخمین رتبه
5

تخمین رتبه ارشد 1403 ویژه گروه علوم انسانی

تخمین رتبه ارشد 1403 در گروه های علوم انسانی از دیگر گروههای آزمون ارشد متفاوت است. متفاوت بودن تخمین رتبه ارشد در گروههای علوم انسانی، به دلیل حجم زیاد شرکت کننده ها، تنوع بسیار زیاد دروس و از همه مهم تر میانگین درصدهای بسیار بالاتر است. تخمین رتبه در آزمونهای ارشد 1403 در گروههای فنی و مهندسی و علوم پایه به دلیل میانگین درصدهای پایین و حجم پایین داوطلبان آزمونهای ارشد 1403، از تخمین رتبه های گروه علوم انسانی ساده تر است. هر قدر میانگین درصدها بالاتر باشد، اختلاف بین میانگین درصدها بازه های بسیار بیشتری می شود و در نتیجه رنج رتبه های تخمینی بسیار بیشتر می شود. بنابراین، برای تخمین رتبه ارشد 1403در گروههای علوم انسانی باید توجه و دقت ویژه ای داشت.

در ضمن، تخمین رتبه ارشد 1403 در رشته های مختلف گروه علوم انسانی نیز تفاوتهای بسیار زیادی دارد. تخمین رتبه ارشد روانشناسی عمومی با روانشناسی بالینی بسیار متفاوت است، در حالیکه هر دوی این رشته ها در یک مجموعه قرار دارند. تخمین رتبه ارشد 1403 در گروههای علوم انسانی توسط مرکز مشاوران تحصیلی به صورت تخصصی انجام می گیرد. ویژگیهای تخمین رتبه ارشد مرکز مشاوران تحصیلی در رشته های علوم انسانی دارای ویژگیهای زیر است:

  1. تسلط کامل مشاوران بر روی درصدها، رتبه ها و ترازهای سال های گذشته: تسلط بر روی ترازها و رتبه های به دست آمده در سالهای گذشته، دقت تخمین رتبه را برای آزمون های ارشد 1403 گروههای علوم انسانی بسیار بالا می برد.
  2. اطلاع دقیق از فرمولهای محاسباتی سازمان سنجش: همانطور که سازمان سنجش با محاسبه درصدهای شما در آزمون ارشد، به محاسبه تراز و در نهایت اعلام رتبه در سهمیه و رتبه بدون سهمیه می کند، مشاوران تخصصی مرکز مشاوران تحصیلی با تسلط مطلق روی این فرمولها تمامی جوانب و عوامل را برا تخمین رتبه ارشد 1403 را مورد بررسی قرار می دهند.
  3. اطلاع از ضریب تاثیر دانشگاهها بر روی معدل دواطلب و محاسبه معدل موثر: با استفاده از اطلاعات مربوط به ضریب تاثیر دانشگاه فارغ التحصیلی لیسانس، مشاوران تخصصی تخمین رتبه آزمونهای کارشناسی ارشد، معدل شما را تبدیل به موثر می کنند و سپس با استفاده از فرمول محاسبه تراز براساس تراز علی و معدل موثر، تخمینی دقیق از رتبه ارشد شما برای سال 1403 انجام می دهند.
  4. تحلیل سختی و آسانی سوالات کنکور 1403 نسبت به سالهای گذشته: عاملی که باعث می شود تا تخمین رتبه های نرم افزاری غلط باشند و خطاهای بالایی داشته باشند، عدم تحلیل سوالات کنکور 1403 با سالهای قبل به خصوص سال 1402 است. در واقع آسانتر یا سختتر بودن کنکور هر رشته ای در سال 1403 نسبت به سالهای گذشته باعث می شود تا تراز تخمین زده شده و در نهایت رتبه محاسبه شده بسیار متفاوت شود. در واقع ترازی که به دست می آید یا بالاتر و یا پایین تر از مقدار تراز واقعی خواهد بود و در نتیجه تخمین رتبه ای که مستقیماً براساس تراز محاسبه می شود، غلط از آب در می آید.
  5. صبر و حوصله در توجیه و مشاوره به داوطلب: در مشاوره های تخمین رتبه مرکز مشاوران تحصیلی، صبر و حوصله در جا انداختن مفاهیم برای داوطلب بسیار اهمیت دارد. داوطلب علاوه بر تخمین دقیق از رتبه خود، اطلاعاتی را می فهمد که بسیار بر روی دانش او در شرکت مجدد برای کنکور ارشد تاثیرگذار خواهد بود.
  6. تخمین رتبه برای همه گرایشهای یک مجموعه ارشد: در آزمون کارشناسی ارشد، مجموعه های مختلفی وجود دارد که شامل رشته ها و گرایش هستند. مثلا در ارشد مدیریت، رشته های بازرگانی، دولتی، صنعتی، مالی، کارآفرینی، تکنولوژی، فناوری اطلاعات، منابع انسانی و … وجود دارد که تخمین رتبه برای رشته ها و گرایشهای زیر مجموعه نیز انجام می شود.

تخمین رتبه ارشد 1403 در گروه علوم انسانی در رشته ای زیر توسط مشاوران تخصصی تخمین رتبه ارشد انجام می شود. جهت کسب اطلاعات و حتی راهنمای دقیق از چگونگی تخمین رتبه ارشد دررشته خود بر روی لینک مربوط به رشته خودتان کلیک کنید:

تخمین رتبه ارشد حقوق 1403

تخمین رتبه ارشد روانشناسی 1403

تخمین رتبه ارشد حسابداری 1403

تخمین رتبه ارشد مشاوره 1403

تخمین رتبه ارشد زبان انگلیسی 1403

تخمین رتبه ارشد اقتصاد 1403

تخمین رتبه ارشد علوم تربیتی 1403

تخمین رتبه ارشد تربیت بدنی 1403

تخمین رتبه ارشد مدیریت کسب و کار 1403 (MBA)

تخمین رتبه ارشد زبان و ادبیات فارسی 1403

به این مطلب امتیاز دهید

به خاطر استرس آزمون و نتیجه اش خیلیها دوست دارند رتبه شونو هر چه سریعتر بدونن تا شاید بخوان زودتر هدفی که دارند رو شروع کنند

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …