تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1401
تخمین رتبه
26

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری در سال 1403 همانند سال های گذشته به دلیل محبوبیت و نزدیکی به رشته روانشناسی، داوطلبان آن دوست دارند بدانند با درصدهای خودشان چه رتبه ای را نسبت به دیگران به دست می آورند. تخمین رتبه ارشد نقشه برداری سال 1403، نسبت به سالیان گذشته تفاوتی ویژه دارد و آن، تغییرات سطح سوالات 1403 نسبت به سالهای گذشته است.

رتبه های قبولی کارشناسی ارشد نقشه برداری را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید.

رتبه های قبولی کارشناسی ارشد مهندسی نقشه برداری

با مشاهده و مقایسه کارنامه ها، درصدها و رتبه های سال های قبل به این اختلافات بیشتر آگاه می شوید.

برای انتخاب رشته ارشد 1403 از نرم افزار انتخاب رشته مرکز مشاوران تحصیلی استفاده نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد 1403

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 براساس سهمیه های آزاد و ایثارگری

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 همانند کارنامه منتشر شده از طرف سازمان سنجش، باید دو جور باشد. یک نوع رتبه در سهمیه و یک نوع هم رتبه بدون سهمیه. رتبه در سهمیه، یعنی اینکه تراز کل شما، نسبت به تراز کل داوطلبان ارشد نقشه برداری سال 1403 در همان سهمیه محاسبه می شود و در نهایت از بالاترین تراز به کوچکترین تراز، مرتب می شود و رتبه شما در سهمیه به دست می آید.

رتبه بدون اعمال سهمیه هم مشخص است و در تخمین این رتبه، همه داوطلبان ارشد نقشه برداری را با هم مقایسه می کنند. مثلاً ممکن است یک نفر در کنکور ارشد نقشه برداری 1403 و مثلاً در گرایش نقشه برداری بالینی و در سهمیه 5 درصد ایثارگری رتبه یک شده باشد ولی رتبه بدون سهمیه همان داوطلب، 100 بشود. پس در تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 علاوه بر تأثیر کد ضریب، درصدها و معدل، سهمیه نیز خیلی مهم است.

سهمیه های رقابتی شامل سهمیه های آزاد، سهمیه 5 درصد ایثارگری، سهمیه 25 درصد ایثارگری، سهمیه رزمندگان و سهمیه خانواده شهدا هستند برای اطلاع از شرایط و مزایا و معایب سهمیه های کنکور ارشد 1403، می توانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

شرایط، مزایا و معایب سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد

برای انتخاب رشته ارشد 1403 از نرم افزار انتخاب رشته مرکز مشاوران تحصیلی استفاده نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد 1403

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 براساس کد ضریب

در تخمین رتبه ارشد مجموعه نقشه برداری در سال 1403، باید کد ضریب ها را بشناسیم. کارشناسی ارشد نقشه برداری، دارای گرایشهای متنوعی می باشد ولی در مجموع ارشد نقشه برداری در دفترچه ثبت نام ارشد 1403، در مجموع دارای 6 گرایش است که در یک کد ضریب دسته بندی شده اند. این گرایش ها که رتبه شما برای آنها یکسان خواهد بود عبارتند از:

  • فتوگرامتری
  • ژئودزی
  • سنجش از دور
  • سیستم های اطلاعات مکانی (GIS)
  • هیدروگرافی
  • سیستم های اداره زمین

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 در همه گرایش ها

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 برای همه گرایش ها، یک رتبه یکسان دارد. یک کد ضریب داریم و بنابراین یک تخمین رتبه داریم.

تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403 

اولین گام تخمین رتبه ارشد نقشه برداری در کنکور سال 1403، این است که بدانید چه دروسی مخصوص ارشد نقشه برداری است و چه ضریبی به درس های مختلف آن داده شده است.

دروس ارشد گروه نقشه برداری 1403 و ضرایب آنها
زبان عمومی و تخصصی نقشه برداری 1
ریاضیات 1
فتوگرامتری 2
ژئودزی 2
نقشه برداری 1
جمع کل ضرایب 7

می توانید از طریق گذاشتن کامنت در بخش نظرات در پایین همین صفحه و یا مراجعه به فروم و گروه تخصصی ارشد نقشه برداری، از نقشه برداری های دپارتمان تخصصی مرکز مشاوران تحصیلی استفاده کنید.

فروم و انجمن گفتگوی ارشد نقشه برداری

برای انتخاب رشته ارشد 1403 از نرم افزار انتخاب رشته مرکز مشاوران تحصیلی استفاده نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد 1403

نحوه محاسبه تراز کل کنکور ارشد نقشه برداری در سال 1403

تخمین رتبه ارشد هر رشته ای، بدون محاسبه تراز کل امکان پذیر نیست. برای رسیدن به تراز کل، مراحل مختلفی با فرمول های ساده وجود دارد که برای سهولت درک آنها، با مثال همه آنها را تشریح کرده ایم. از طریق لینک زیر به همه فرمول ها با بیانی ساده و همراه با مثال دسترسی پیدا می کنید.

محاسبه تراز کل و به دست آوردن رتبه در کنکور ارشد

دقیق ترین تخمین رتبه ارشد نقشه برداری 1403

اما یک نکته مهم که همه نرم افزار ها و همه سیستم های تخمین رتبه ارشد 1403، از آن غفلت می کنند این است:

” سطح سختی و آسانی کنکور در هر سال نسبت به سال گذشته فرق می کند.”

دقیق ترین تخمین رتبه ارشد 1403 نقشه برداری یک مرحله دیگر را نیز نیاز دارد و آن این است که ضریب آسانتر شدن و یا سخت تر شدن سوالات کنکور ارشد نقشه برداری 1403 را در ترازی که براساس داده های سال 1402 محاسبه کرده اید، اعمال کنید.

به دست آوردن ضریب سختی و آسانی نیازمند یک مشاور متخصص در حوزه کارشناسی ارشد نقشه برداری است. براساس ضریبی که متخصص سوالات کنکور ارشد در دپارتمان تخصصی نقشه برداری مرکز مشاوران تحصیلی مشخص می کند، ما تخمین رتبه دقیق تری را برای ارشد 1403 نسبت به همه سیستمهای نرم افزاری تخمین رتبه ارشد انجام می دهیم.

با این کار تراز شما در ارشد نقشه برداری به صورت واقعی تر محاسبه می شود و عملاً تخمین رتبه شما یک تخمین رتبه بسیار بسیار دقیق برای ارشد نقشه برداری 1403 خواهد شد.

برای انتخاب رشته ارشد 1403 از نرم افزار انتخاب رشته مرکز مشاوران تحصیلی استفاده نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد 1403

3.5/5 - (2 امتیاز)

سلام رتبه 22 سهمیه آزاد و رتبه 25 بدون سهمیه شدم شانس قبولی توی دانشگاه تهران یا خواجه نصیر روزانه رودارم؟ هر گرایشی باشه مهم نیست چون هر 4 گرایش نقشه برداری رو دوست دارم

عرض سلام و خسته نباشید.
با رتبه در سهمیه 143 و رتبه بدون سهمیه 161 ، می تونم روزانه و یا شبانه GIS نوشیروانی بابل رو بیارم ؟ همین سوال رو در باره GIS روزانه و شبانه تهران و خواجه نصیر دارم. ممنون از راهنمایی شما.

سلام بارتبه ۱۲۵ سهمیه و۱۴۱غیر سهمیه میتونم در دانشگاه‌ تهران ،خواجه نصیر،شهید بهشتی قبول بشم!؟؟ درتمامی گرایشها

سلام با رتبه 64 سهمیه و 560 بدون سهمیه و سهمیه 5 درصدی ایثارگری آیا قبولی در دانشگاه های تهران وجود دارد ؟؟؟؟؟

سلام .رتبه من در سهمیه 64 و بدون سهمیه 560 و سهمیه 5 درصدی ایثارگری هم دارم ، میخواستم بدونم امکان قبولی در کدام دانشگاه ها وجود دارد؟؟؟

یکی از شاخه های نقشه برداری GIS هست ولی اگر منظورتون رشته GIS هست که با هم تفاوت دارند و بیشتر بچه های جغرافی می رن سراغش و تو دفترچه ارشد هم اسمش هست سنجش از دور و سیستم اطلاعات یا همون GIS.

سلام
با رتبه ۴۰ سهمیه و ۳۵۰بدون سهمیه امکان قبولی در کدوم یک از دانشگاه های روزانه را دارم

سلام وقت بخیر
دانشگاه خواجه نصیر تا چه رتبه ای برای ارشد gis روزانه پذیرش داره؟

سلام. با توجه به اینکه خواجه نصیر قطب این گرایش هست عملا نمی تونید به عددی بیشتر از ظرفیت پذیرش خود خواجه نصیر امیدوار باشید.

سلام .بنده با سهمیه 5%ایثارگری رتبه 105را کسب کردم.میخواستم بدونم آیا امکان قبولی در یکی از دانشگاه های تهران و یا تبریز ممکن هست؟

تراز برای قبولی اهمیتی نداره چون براساس اختلاف درصدهای شما از رتبه یک و سختی و آسونی سوالات تغییر می کنه. رتبه است که مهمه. تا رتبه زیر 130 شانس قبولی در یکی از روزانه ها و شبان های دانشگاههای تهران رو خواهید داشت.

26 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  پاسخنامه و کلید سوالات ارشد بیماری شناسی گیاهی 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های …

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد مدیریت 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد مدیریت 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد مدیریت 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403
تخمین رتبه
سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403

سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403 برای دانلود سوالات و کلید سوالات ارشد حسابداری 1403، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید. دانلود سوالات ارشد حسابداری 1404-1403 پاسخنامه و کلید سوالات ارشد حسابداری 1404-1403  توجه مهم: در ادامه مطلب لینک های مهمی برای مشاهده مطالبی در رابطه با کارنامه …